Kep italia aanpassen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-18 14:16

Mijn vriend was stiekem aan het neuzen op de Kep italia configurator :+ ik zag het en ik vraag aan hem wat doe jíj nou <<) hij zei das een verrassing ~~}>

Ik zei zo van joh ben je gek... die krengen zijn kei duur als je die zelf helemaal gaat ‘samenstellen’...

Hij gaf als reactie van “joh dan laat ik hem toch gewoon spuiten in de kleur die je leuk vind?” En mijn koppie ging even denken... nog niet zo een stom idee :\ (hij werkt bij een proffesionele spuiterij, en doen zo af en toe tussendoor wel eens ‘prive’ spulletjes spuiten)

Maar nu is de vraag:
Heeft iemand dit al eens gedaan? :+
Nu vind ik het zonde om ze direct te gaan lopen spuiten, want zelfs de ‘saaie’ ‘goedkopere’ Kep Italias zijn ook net zo mooi. Wil alleen maar even polsen of iemand dat al eens gedaan geeft :+

Kan me voorstellen dat als de cap er een beetje uitgeleefd uitziet maar wel gewoon nog veilig is (niet gevallen oid) je niet direct een hele nieuwe wil, maar best wel een opfris beurtje kan gebruiken.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 14:25

Laatst bijgewerkt door BertBaley op 27-02-18 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

dresjoepie

Berichten: 2521
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 14:26


Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 14:53

In heb de samshield Shadowmatt black besteld. Deze wil ik misschien over laten spuiten zodat hij wat zwarter wordt.

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:13

Het overspuiten wordt regelmatig gedaan, ik denk er nog over na om mijn samshield te laten spuiten.
Hangt ook een beetje van de kosten af. ben dus ook een beetje op zoek naar ervaringen en de bijbehorende kosten.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-18 16:31

Qua kosten zal ik geluk hebben met mijn vriend, meestal kost het gewoon niks := anders wordt de verf toch weggegooid in principe :=

Ben wel eens benieuwd of ze de cap dan ‘uit elkaar’ halen of eerder afplakken?

Marjoleine89

Berichten: 1227
Geregistreerd: 15-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:36

Afbeelding

Ik heb m’n samshield bij Frans de Weerd laten spuiten, heel blij mee

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-18 16:38

Marjoleine89 schreef:
[ [url=m/jrsNi0.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb m’n samshield bij Frans de Weerd laten spuiten, heel blij mee


Mooi zeg! Heeft ie hem afgeplakt of dat stuk eruit gehaald?

Marjoleine89

Berichten: 1227
Geregistreerd: 15-11-08

Re: Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:40

Ik heb geen idee eigenlijk, neem aan afgeplakt

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 20:10

Ik heb mijn cap laten spuiten bij MEK paardensport.
Bij Frans was ik voor alleen het middenstuk al €175 kwijt (nieuwwaarde cap is €120)
heb nu het frame en middenstuk laten doen voor €55 samen

Afbeelding

Afbeelding

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 20:19

Ik heb er wel eens over gedacht om het te proberen te wrappen. Zou je de schaal uit elkaar kunnen halen of niet? Anders kun je de randjes niet mooi afwerken.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-18 15:21

PocoGaucha schreef:
Ik heb er wel eens over gedacht om het te proberen te wrappen. Zou je de schaal uit elkaar kunnen halen of niet? Anders kun je de randjes niet mooi afwerken.


Dat is ook een optie ja. Dan zou je inderdaad het beste dat uit elkaar moeten kunnen halen, en dat weet ik dus ook niet bij KEP of dat dat kan. Ik heb tijdje terug een paar panelen in mijn auto gewrapt en dat ging best goed :+

Spuiten kan ik op Mn vriend zn werk in principe ‘gratis’ laten doen, en die spuiten netjes hoor! :D

Misschien is plasti dip ook wel een optie, spuit je erop en als je het beu bent trek je het er weer als (zoals wrap) O:)

Chi_Char1

Berichten: 42
Geregistreerd: 06-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:18

@Melewel94

Heb je al wat geprobeerd? Ik wil mijn KEP ook gaan wrappen/spuiten maar ben benieuwd hoe het wrappen of spuiten er uit ziet met de verschillende vlakken (de naadjes ertussen of ben ik dan niet duidelijk :+ )

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-18 19:14

Chi_Char1 schreef:
@Melewel94

Heb je al wat geprobeerd? Ik wil mijn KEP ook gaan wrappen/spuiten maar ben benieuwd hoe het wrappen of spuiten er uit ziet met de verschillende vlakken (de naadjes ertussen of ben ik dan niet duidelijk :+ )


Ikzelf niet, eerst maar eens geld sparen voor een KEP :+

Moet je eens opzoeken op velgen spuiten met plasti dip, die leggen gewoon kaartjes/karton tussen de groeven met spuiten... aangezien dat plastic wordt zoals een wrap kan er vrij weinig mee fout gaan.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Kep italia aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 20:19

Owhno geen plasti dip :+
Rot gedoe trok echt alleen maar vuil aan. En het verwijderen was ook een ramp. Ondanks dat het goed gespoten was.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 13:04

Kmbrly schreef:
Owhno geen plasti dip :+
Rot gedoe trok echt alleen maar vuil aan. En het verwijderen was ook een ramp. Ondanks dat het goed gespoten was.


Oké ook handig om te weten! Heb het zelf nooit gebruikt gehad dus ook geen ervaring mee :Y)