Bokt vriendschappen: [***] en Nayomie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-18 14:13

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Nayomie (bij het hoofd), [***] (bij de kont) en Sanya.

Moderator met break [***] en correspondente Nayomie leerden elkaar een tijdje terug kennen tijdens een 1 april-grap van Bokt. Inmiddels zijn we alweer een paar jaar verder en de 2 zijn nog steeds vriendinnen. Hieronder vertellen ze over hun vriendschap.

[***] & Nayomie schreef:
We hebben elkaar jaren geleden ontmoet. Volgens mij hebben wij elkaar héééél lang geleden leren kennen via de 1 april grap op Bokt, we raakten wat aan de praat en dat bleef eigenlijk zo. Het werd wel meer toen Nayo correspondente werd en Miran groen werd :D Toen waren we niet alleen vriendinnen, maar werkten we ook nog eens samen aan de leuke stukken, deelden lief en leed :j
Ondertussen zijn we alweer jaren lang vrienden, hoe lang weten we eigenlijk niet, maar nog steeds zijn we blij elkaar tegengekomen te zijn. Een tijdje terug hebben we elkaar voor het eerst ontmoet. Onze eerste indruk van elkaar hebben we afzonderlijk even neergezet :') :

Miran: Lieve meid! Toch gek want je 'kent' elkaar al best wel goed via internet en dan opeens heb je er een persoon bij :D Nayo was gelukkig net zo'n prater als ikzelf èn precies dezelfde humor, dus dat scheelde ook weer. _O-
Nayo: Miran is echt zo'n type als ik. Ze praat je de oren van je hoofd, houdt ervan om te lachen en dat kan ik ook enorm aan haar waarderen. Haar humor is net zo fout en slecht als die van mij. :') Ook kreeg ik direct het idee dat het een enorm sterk persoon is, en dat vond ik zo mooi aan haar <3 Ik had haar trouwens groter verwacht _O- omdat ik zelf klein ben, ging ik er vanuit dat zij dan stuk groter dan ik was, maar ook qua kijklevel zitten we op hetzelfde niveau :')

De eerste meeting was erg leuk. Dat was een goede meeting en voor Nayo ook heel prettig. :D We hebben gemeet bij Sanya en Henkie en de rest van de beestenboel, was erg gezellig en Sanya vond vooral alle aandacht heerlijk. Borsteltje hier, borsteltje daar, en als klapper: lekker kriebelen op de kont van Sanya. Eenmaal beginnen aan het kriebelen, dan kom je niet meer van Sanya af. :')
En natuurlijk andere dierlijke aandacht zoals de hond en de katten. Een heerlijke dierlijke, gezellige meet! Natuurlijk hebben we ook lekker chill gepraat. Precies zoals in PB en app, was het in real-life hetzelfde qua interesses. We hebben interesse in elkaars leven. Daarnaast vinden we het beiden erg leuk om te schrijven, we hebben een liefde voor paarden en andere dieren... en onze gemeenschappelijke interesse om lekker exen af te katten. :')

Als we niet kunnen meeten, dan zijn er gelukkig nog genoeg mogelijkheden om contact te houden. Veel via Bokt eigenlijk, regelmatig een pb'tje, af en toe een appje en een paar busritjes en Nayo is weer op plaats van bestemming. :D We zijn niet elkaars buren maar de verbinding qua openbaar vervoer is voor Nayo prima te doen als ze naar Miran gaat.

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:56

Leuk stukje meiden! Die foto blijft zo leuk <3

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:41

Wat een leuk stuk! En die foto is ook gaaf. En Sanya is een schatje :D

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:32

leuk stukje!
en knappe Sanya <3

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:21

Geweldige foto en leuk om te lezen hoe vriendschappen via Bokt kunnen ontstaan.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:23

Super leuk om te lezen hoe boktvriendschappen ontstaan en erzijn <3

Anoniem

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:41

Wat 1 april wel niet doen kan !

Leuk stukje!

Anoniem

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:16

Wat een lieve reacties <3 Dank jullie wel!

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 11:42

wat leuk <3

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 13:56

Mir, zie je wel dat Sanya bokt-proof is? :D

Anoniem

Re: Bokt vriendschappen: MirandaT en Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 13:59

:+: leukerds en Sanya op de voorpagina :D