Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 11:55

Anoniem schreef:
Fenrir schreef:
Als je Vero gebruikt geef je alle rechten van je foto’s weg, hou daar wel rekening mee. Veel mensen lezen de (erg shady) termen niet.


En het verwijderen van je account gaat ook niet zomaar. Maar puur omdat ze beloven dat ze zich aan de chronologische tijdlijn houden springt men erop...


Maar toch heb ik op het moment liever insta. Vero is zo slooooooomm echt je wordt er chagrijnig van. Ook is de opzet veel te ingewikkeld en het straalt geen sfeer uit zo donker.
Was een leuk probeersel maar ik ben er klaar mee.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:48

@[***]
Als je volgers verliest hoeft het niet per se te zijn omdat ze je niet interessant vinden, heb vaak dat die persoon dan gewoon van instagram af is :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 18:04

Misschien, maar een stuk of 30 op een paar dagen tijd lijkt me toch sterk :=

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 18:06

das inderdaad vrij veel :+

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 20:53

ik heb net op instagram een DM gekregen van een bepaald paarden merk die vroeg in interesse had om ambassador voor dat merk te zijn. Voor Nederland iig. En dat vind ik wel tof, maar ze vroegen dan ook hoe ik ze kon helpen met groeien, maar dat weet ik dan weer net niet :')

hebben jullie iets van inspiratie?
Ik zat zelf te denken aan onderschrift van bokt ofzo. En in t profiel. Verder foto's op insta. Maar verder :')

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:55

Nu ik fanatiek bezig ben met het volgen van hashtags valt het mij op dat sommige mensen dus apart hun hashtags in een comment zetten en het vervolgens verwijderen en opnieuw plaatsen zodat het telkens weer bovenaan verschijnt. Slim.. haha heel slim

Ook eens geprobeerd, binnen no time weer +10 likes bij

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:45

Hmm, dat is nog niet zo'n slecht idee .. zou ik zelf nooit aan gedacht hebben :+
Is dan wel een beetje stom als je reacties hebt gekregen, staan je tags ineens tussen/onder je reacties...

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:50

Ja dacht ik ook al aan.. maar als ik zo meer mensen kan bereiken dan doe ik dat gewoon :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:58

Doe je dat dan enkel bij je laatste foto? Of bij meerdere foto's? Hoelang ga je door zeg maar?

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 01:33

Weet niet, heb het nog maar net 'ontdekt' haha. Alleen maar bij mijn laatste gedaan, nu 2 keer .. en 30 likes erbij. Is toch een heel pak! voordien zat ik nooit boven de 100 likes, maar door nu zo actief te zijn wel :D Maar of ik dit ga volhouden.. :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 02:14

Dat maakt wel verschil ja .... Maar zit me dan weer af te vragen of mensen niet zoiets gaan hebben van "die heb ik toch al gezien?!" . Zeker als je hashtags volgt en daar steeds dezelfde foto als nieuwste voorbij komt (hoewel ik me afvraag of je van een tag wel alle foto's te zien krijgt als je die volgt, volgens mij niet .. dus misschien valt dat ook wel mee :P ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 10:22

Mag ik vragen wel account? Op mijn paardenaccount kreeg ik die ook, maar dan van hetzelfde merk wel 5 of 6 keer val elk insta-adres dat een land vertegenwoordigde voor dat merk :+

Verhaal klinkt nogal herkenbaar namelijk ;)

M_aris

Berichten: 545
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Emmen

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 10:32

Ik heb die ook al een aantal keer gekregen op mijn paarden account. Ben er verder niet op in gegaan.

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 11:29

Die hashtags in comments is idd wel slim maar ik hou ze wel bij de foto zelf.

Ook nieuw like record op m’n laatste post, maar de helft zijn trouwfotografen die natuurlijk een klant willen haha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 11:39

Selina schreef:
Die hashtags in comments is idd wel slim maar ik hou ze wel bij de foto zelf.

Ook nieuw like record op m’n laatste post, maar de helft zijn trouwfotografen die natuurlijk een klant willen haha :')



Gefeliciteerd!

Die nagtegaal plaatst dat bericht op iedere ‘i said yes’ foto, exact dezelfde reactie ook. Gaat lekker dan z’n business :’)

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 13:16

Anoniem schreef:
Selina schreef:
Die hashtags in comments is idd wel slim maar ik hou ze wel bij de foto zelf.

Ook nieuw like record op m’n laatste post, maar de helft zijn trouwfotografen die natuurlijk een klant willen haha :')



Gefeliciteerd!

Die nagtegaal plaatst dat bericht op iedere ‘i said yes’ foto, exact dezelfde reactie ook. Gaat lekker dan z’n business :’)


Dank je!
Moest wel lachen om de omschrijving ‘famous photographer’ maar dan maar 18 foto’s en 1000 volgers.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 14:35

[***] schreef:
Dat maakt wel verschil ja .... Maar zit me dan weer af te vragen of mensen niet zoiets gaan hebben van "die heb ik toch al gezien?!" . Zeker als je hashtags volgt en daar steeds dezelfde foto als nieuwste voorbij komt (hoewel ik me afvraag of je van een tag wel alle foto's te zien krijgt als je die volgt, volgens mij niet .. dus misschien valt dat ook wel mee :P ).

Nou echt volgen doe ik ze niet, ik klik gewoon op bv #clouds en dan komen alle recente posts voorbij. Weet eigenlijk niet hoe dat werkt als je echt een hashtag kan volgen? Kon dat niet alleen voor de verhalen?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 11:24

Anoniem schreef:
Mag ik vragen wel account? Op mijn paardenaccount kreeg ik die ook, maar dan van hetzelfde merk wel 5 of 6 keer val elk insta-adres dat een land vertegenwoordigde voor dat merk :+

Verhaal klinkt nogal herkenbaar namelijk ;)


Zelfde hier. Weet niet of ik de naam hier mag noemen?

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 11:38

Oh dan denk ik idd dat het hetzelfde account is.

Vraag me er verder wel af wat ik er mee ga doen.
Vind het een beetje gekke regeling wat ze doen..

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:57

Maar dat is toch vaak dat je dan iets kan kopen bij hun met een code voor je volgers met een kortingspercentage? Zelf doe ik daar niet aan. Beetje profiteren van je doen ze gewoon.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 12:02

Ik weet de naam niet meer, maar ging niet om een kortingscode.

Ik had van de Duitse versie van dat account een heel origineel bericht of wij inderdaad hun wouden promoten en dan spullen opgestuurd krijgen. Heb ik vriendelijk bedankt want ikzelf heb daar echt geen zin in ;) De rest was allemaal hetzelfde bericht.

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:49

Ik heb een vraag voor de insta experts :P
Ik heb vanmiddag een foto geplaatst maar ik zie deze niet verschijnen bij de tags?!
Heb dit nog nooit voorgehad en vroeg het me dus af..
het gaat om deze foto

Afbeelding

Of zien jullie ze wel op bv de boktpod? :+

M_aris

Berichten: 545
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Emmen

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:59

Ik zag hem wel voorbij komen heb hem ook geliked

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:29

Ik zie hem niet :?
Zowel niet via boktpod (kwam ook niet op mijn tijdlijn) als via boktpod4 . Raar.

Ik vraag me trouwens af waarom je tags kan volgen terwijl niet eens de helft op je tijdlijn komt :+

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 07:46

Heb er nog een paar tags bijgedaan en nu kan ik hem dus wel zien op boktpod bv.. wel is die al naar onder gezakt omdat het natuurlijk een foto van gisteren was :+
Heb ik weer... :')