Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:38

Hier ook statisch. Ik neem nu standaard mousse mee, want ook al is mijn haar kort, een pluk die recht omhoog gaat staan, blijft vreemd lijken. Of soms houd ik gewoon binnen mijn hoodie op.

nicole_floor

Berichten: 3250
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:14

Warboel schreef:
Ook aan m'n statische haar :') Ik heb al superpluizig haar en nu het vriest is het helemaal erg. Vlecht het dus ook maar elke keer in.

Hier nog een, kan er echt helemaal niks mee..

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:16

Hier nog iemand :')

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:16

En ik moet morgen weer m'n haar wassen. Kijk er nu al tegenop. Dat statische wordt nou niet bepaald minder na het wassen -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 07:22

Aan de hond die voor mijn neus gaat plassen in de badkamer. Kom op hé, ik spurt naar het toilet van de krampen en omdat ze een minuut langer moet wachten plast ze expres voor mijn neus. En ik weet dat ze het langer kan volhouden. Dit is niet de eerste keer dat ze die streek uithaald.

En aan de sneeuw en ijzel. Auto hangt vol en moet zo meteen werken.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 07:32

Aan dat ik net al mn eten van gisteravond er uit heb gewerkt.. maar het ergste is die nasmaak :r

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 07:55

Mijn opgezette keel, amandelen en lymfeklieren... En de pijn die daar bij hoort |(

hagelslag
Berichten: 9039
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 10:22

Voor de mensen met statisch haar, koop kokosolie.
Doe dit als masker in je haar.
Laat het een paar uur erib zitten(rustig 2-3 uur) dan je haar 2-3 keer wassen met je normale shampoo...


Zo en waar ik van baal, de hele week moet ik elke dag al overwerken. En vandaag moet ik ook werken.
Nu loopt alles zo slecht dat ik waarschijnlijk rond 3-4 uur vanmiddag vrij ben. Bwn vanmorgen om 5 uur begonnen.

Zonder vandaag mee te rekenen zat ik al op 46.5 werkuren deze week. Dus dat word een werkweek van 55 uur ofzo -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 11:41

Dat mijn week altijd bestaat uit 54 uur dat ik verplichten heb. Ben 1 dagje vrij in de hele week. Breekt me echt een beetje op nu :(

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 12:07

SavannahNx schreef:
Dat mijn week altijd bestaat uit 54 uur dat ik verplichten heb. Ben 1 dagje vrij in de hele week. Breekt me echt een beetje op nu :(


Pas je wel een beetje op jezelf? Uit ervaring kan ik je vertellen dat een burn-out heel naar is en beter kan voorkomen..... beetje minderen is echt niet erg hoor!

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 12:58

Klanten die niet betalen... met het excuus dat ze geen geld hebben, omdat ze zelf laat betaald worden... en die vergeten dat IK hun administratie doe en er dus vanzelf achter kom of dat waar was of niet :Y)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 13:21

Dat ik heel onrustig/zenuwachtig ben voor iets wat pas volgende week is. Ik wil het uit mijn hoofd zetten en er ontspannen onder zijn maar dat lukt me dus niet.

Meliaforever

Berichten: 12037
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 14:05

Aan mijn buurjongen die de hele dag gitaar speelt elke dag. := Niet mee te praten.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 14:33

Aan mezelf, waarschijnlijk m'n eerste boete gereden vanochtend in m'n auto 'carriere' :') kon er ook nog wel bij _O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 20:01

iirrssjjee schreef:
SavannahNx schreef:
Dat mijn week altijd bestaat uit 54 uur dat ik verplichten heb. Ben 1 dagje vrij in de hele week. Breekt me echt een beetje op nu :(


Pas je wel een beetje op jezelf? Uit ervaring kan ik je vertellen dat een burn-out heel naar is en beter kan voorkomen..... beetje minderen is echt niet erg hoor!


Thanks! Lief. Helaas bestaat het uit school en stage en 1 dag werken. Dus helaas ben ik verplicht om te gaan.. Ik denk dat ik daar al tegenaan zit.. Ga er nu ook over praten met een maatschappelijk werker.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 23:33

Dat een vriendin van mij al sinds haar verjaardag van 7 december “wilt” afspreken maar telkens, of niet kan of niet lekker is of hoofdpijn of dit of dat. Zit ik helemaal klaar en opgemaakt zegt ze ja denk niet dat het nut heeft dat je komt ik ga zo slapen... Ugh... heb nu gevraagd of ze het wel wilt of niet en dat word genegeerd. Oke duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 00:42

Heb je de afgelopen maanden meegekregen dat het best nogal een rottijd is? Waarbij heel veel mensen last hebben van griep, vermoeidheidverschijnselen en algele malaise?

Voor iemand die zelf het idee heeft dat ze tegen een burnout aan zit vind ik het wel bijzonder om te lezen dat een ander niet iets mag hebben of dat er in ieder geval voor de andere partij weinig onbegrip is.

Tof voor jou dat jij vandaag wel de energie hebt; een ander heeft dat dus duidelijk niet..

Ik zeg ook heel vaak last minute af omdat ik er gewoon al maanden geen puf voor heb. De wil is er wel; de energie alleen niet. Zeker in de winter niet.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 00:46

Anoniem schreef:
Heb je de afgelopen maanden meegekregen dat het best nogal een rottijd is? Waarbij heel veel mensen last hebben van griep, vermoeidheidverschijnselen en algele malaise?

Voor iemand die zelf het idee heeft dat ze tegen een burnout aan zit vind ik het wel bijzonder om te lezen dat een ander niet iets mag hebben of dat er in ieder geval voor de andere partij weinig onbegrip is.

Tof voor jou dat jij vandaag wel de energie hebt; een ander heeft dat dus duidelijk niet..

Ik zeg ook heel vaak last minute af omdat ik er gewoon al maanden geen puf voor heb. De wil is er wel; de energie alleen niet. Zeker in de winter niet.


Ja zeker. Ik heb het zelf ook gehad maar geen 3 maanden :) Het is graag of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 00:50

Dan heb jij mazzel, kan toch?
Ik kwakkel al sinds november af en aan met de griep.

maar goed, ik vind zeggen dat je gaat slapen en daarna dus niet meer op reageren ook niet gek; ze zei immers dat ze ging slapen :+

Ik zal wel te oud worden voor tienerdrama’s :’)

Ik denk dat jullie dan maar beter allebei kunnen stellen; beter kwijt dan rijk. Jij haar, en zij jou. No harm done.

Ik erger me kapot aan een ‘vriendin’ die al jaren meelift op ons netflix account, nooit een keer dankjewel heb horen zeggen en vervolgens wel een appje stuurt met ‘hey, waarom doet netflix het niet?’

Nou eh, omdat ik het op heb gezegd.. :+ wist ik veel dat ze er nog op keek.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 19:58

Dat nu een uur moet wachten tot mijn haarverf kan gaan uitspoelen...

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:01

aan mijn absolute gebrek aan motivatie om gezond te eten in het weekend :( Hoe drukker ik ben, hoe blijer ik eigenlijk wordt van gezond eten, hoe minder ik het doe; want te druk, hoe depressiever ik wordt, hoe nog minder motivatie ik heb om gezond te eten, hoe eerder ik een frietje bestel :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:28

Valerie93 schreef:
Dat nu een uur moet wachten tot mijn haarverf kan gaan uitspoelen...

je kan het _O-

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:35

Danique schreef:
Valerie93 schreef:
Dat nu een uur moet wachten tot mijn haarverf kan gaan uitspoelen...

je kan het _O-

Gelukkig heb ik jou op snapchat en Whatsapp.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 20:53

Loes1996 schreef:
aan mijn absolute gebrek aan motivatie om gezond te eten in het weekend :( Hoe drukker ik ben, hoe blijer ik eigenlijk wordt van gezond eten, hoe minder ik het doe; want te druk, hoe depressiever ik wordt, hoe nog minder motivatie ik heb om gezond te eten, hoe eerder ik een frietje bestel :(

Oef. Heel herkenbaar....

Aan dat er bij net 5 in ieder reclameblok nu een nieuw spotje zit van een lening bedrijf waarvan hun vorige spotje al nergens op sloeg (hun, zij en zij). Deze is helemaal achterlijk....

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 21:14

Nog steeds aan mijn hoesten.
Waarom word dat s'avonds erger?