Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 10:27

Zelfde hier [***] :')
Ik plaats foto's en vind het leuk in likes te krijgen en krijg er af en toe een volger bij, maar echt heel intensief daar ben ik nog te weinig mee bezig :P

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 10:44

[***] schreef:
Ik begrijp eigenlijk (te) weinig van al die cijfertjes en statistieken :o Dus heb geen idee wat het mij per foto oplevert...

Iemand zin in een beknopte jip & janneke handleiding? :Y)


Ik snap daar verder ook niet erg veel van, maar je kunt onder je foto, bij statistieken wel zien hoeveel profielbezoeken dat je foto oplevert. Ik vind dat wel interessant om te zien.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 10:45

Alleen als bedrijf toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:03

Denk alleen als bedrijf :j Maar dat heb ik wel.
Als ik naar de laatste foto's kijk is dat 0, 1 of 2 ... behalve dat ene bewuste filmpje, dat is 118 :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-02-18 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:19

Ik heb tussen de 1 en 283. :+ Gemiddeld zo tussen de 5 en 50 ongeveer.. rijfoto's leveren altijd wel veel profielbezoeken op. :j

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:27

Denk dat rijfoto's en "persoonlijke" foto's (dus waar je zelf op staat) het beter doen dan gewoon paardenfoto's :j Maarja, pech voor mij dan, hahaha.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:01

Ik moet van Brighties account ook nog even een bedrijfsaccount maken, ben benieuwd. Hij heeft wel al 1018 volgers <3

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:08

Netjes! Ik zit nu op 347, hoop toch snel de 350 aan te tikken .. Had ik wel, maar wist dat er een aantal accounts gingen wegvallen :+

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:16

Joscaa schreef:
Ik moet van Brighties account ook nog even een bedrijfsaccount maken, ben benieuwd. Hij heeft wel al 1018 volgers <3


Wat heb ik gemist? :')

Hier nu de 1433 aangetikt. De laatste tijd gaat het wel een stuk vlugger.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:41

Nou gister middag had ik er 995, en toen had ik een men foto geplaatst.... :') die heeft ook al in de 400 likes hahaha. Maar morgen mag ik mijn kleine vriendje als het goed is weer uit de kliniek mee naar huis nemen <3

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 16:50

De laatste 2 dagen kom ik nauwelijks aan likes. Normaal zit ik rond de 30 likes, gister maar 14 likes en vandaag ook nog niet veel. Meer die dat hebben?
Gebruik de zelfde hashtags die ik normaal ook gebruik, doe niets anders dan normaal.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 16:52

Ik heb nu ook even gekeken en random een paar foto’s aangeklikt, m’n profielbezoeken variëren tussen de 0 en 4 _O- :+
Heb nu 273 volgers, al heeel blij mee :j Mochten jullie tips hebben wat ik nog kan doen om m’n account te verbeteren zegmaar, let me know. Wat bekender worden is altijd leuk meegnomen, maar het gaat me er vooral om dat ik het gewoon leuk vind om zo’n heel ‘fotodagboek’ bij te houden van Luna :D

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 16:55

AmyJamess schreef:
De laatste 2 dagen kom ik nauwelijks aan likes. Normaal zit ik rond de 30 likes, gister maar 14 likes en vandaag ook nog niet veel. Meer die dat hebben?
Gebruik de zelfde hashtags die ik normaal ook gebruik, doe niets anders dan normaal.


Nee hier niet, het loopt de laatste dagen juist beter.


kirsten4 schreef:
Ik heb nu ook even gekeken en random een paar foto’s aangeklikt, m’n profielbezoeken variëren tussen de 0 en 4 _O- :+
Heb nu 273 volgers, al heeel blij mee :j Mochten jullie tips hebben wat ik nog kan doen om m’n account te verbeteren zegmaar, let me know. Wat bekender worden is altijd leuk meegnomen, maar het gaat me er vooral om dat ik het gewoon leuk vind om zo’n heel ‘fotodagboek’ bij te houden van Luna :D



Vooral veel Luna plaatsen! :D <3

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:03

Jaaa ik plaats bijna elke dag :D

Moet sowieso ook nog even wat actiever wat meer mensen gaan volgen, ook even de lijst hier langsgaan *D

M_aris

Berichten: 545
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Emmen

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:08

Luna is zooo leuk :)

Ik merkte ook een tijdje dat ik wat minder Likes kreeg op mijn foto's maar sinds een paar dagen is dat weer omhoog gegaan.
Profiel bezoeken zit hier ong. Op 10 :Y)

Wat is voor jullie de beste tijd om te posten?

(Mariska_dolcie is mijn account)

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:11

M_aris schreef:
Luna is zooo leuk :)

Ik merkte ook een tijdje dat ik wat minder Likes kreeg op mijn foto's maar sinds een paar dagen is dat weer omhoog gegaan.
Profiel bezoeken zit hier ong. Op 10 :Y)

Wat is voor jullie de beste tijd om te posten?

(Mariska_dolcie is mijn account)


Ik post meestal rond 9.30. En als ik 2 maal iets plaats nog rond 5 uur.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:20

Dankjewel!! :D

Ik hou niet écht vaste tijden aan, maar probeer doordeweeks vaak of in de ochtend of in de avond te posten , maar het is ook soms maar net hoe het uit komt hoor :’) Ik merk er nog niet heeel veel verschil in qua likes etc.

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:23

Ik heb ook geen vaste tijd dat ik post. Meestal wel overdag, bijna nooit savonds

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:24

kirsten4 schreef:
Jaaa ik plaats bijna elke dag :D

Moet sowieso ook nog even wat actiever wat meer mensen gaan volgen, ook even de lijst hier langsgaan *D

Ik ben jou even gaam volgen met Bright zijn account, dacht dat ik dat al deed. O:)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:26

Wat vinden jullie van mijn nieuw insta-profiel?
Ik ga er een "wandelaccount" van maken, gewoon leuke foto's van tijdens onze wandelingen en een stand van zaken hoeveel kilometer we doen. En dan af en toe eens een leuk ander moment als dat toevallig op beeld staat ;) Zelf mis ik precies iets van beeld, pictogrammetjes ofzo, maar weet niet zo goed wat te plaatsen of waar.

Ga ook eens kijken op met mijn foto's meer de "natuur-tags" aan te spreken, misschien dat er dan via die weg ook wat interesse komt. Want daar gaat het mij ook om, de luchten, het licht, de bomen/velden, etc. ... Iemand nog tips die richting uit?

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:35

Inderdaad gewoon lekker #nature #beautifulcolors #sunset en al die ellende erbij stoppen! :j Tekstje is leuk, zou er inderdaad wel nog iets leuks bijzetten, desnoods dat zonsondergang dingetje, of sterretjes of iets dergelijks. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:49

Heb er even een boompje bijgeplakt, ik hou van boompjes 8-) Zo nog eens verder kijken wat we ermee kunnen en dan ook de kopieer-tags maar eens aanpassen want zoals ik ze nu heb staan gebruik ik ze nooit :+

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:55

Joscaa schreef:
kirsten4 schreef:
Jaaa ik plaats bijna elke dag :D

Moet sowieso ook nog even wat actiever wat meer mensen gaan volgen, ook even de lijst hier langsgaan *D

Ik ben jou even gaam volgen met Bright zijn account, dacht dat ik dat al deed. O:)


Ik zag het, leuk! :D

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 09:23

Ik post nu ook meer videos! Afbeelding

Gaat wel steeds wat beter!

(@horsecompanyoftess)

nadine_yvana

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 01:06

AmyJamess schreef:
De laatste 2 dagen kom ik nauwelijks aan likes. Normaal zit ik rond de 30 likes, gister maar 14 likes en vandaag ook nog niet veel. Meer die dat hebben?
Gebruik de zelfde hashtags die ik normaal ook gebruik, doe niets anders dan normaal.


Ja heb ik momenteel ook bij mijn account @theblackbeautiesss. Maar dat ligt bij mij volgens mij aan m'n telefoon want als ik bij de hashtags kijk sta ik daar helemaal niet meer tussen. Dus de laatste dagen veel minder likes. Ik moet echt mijn telefoon updaten :')