Zadelmaker/passer Zeeuws Vlaanderen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Zadelmaker/passer Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 23:43

Hallo,

Voor mijn haflinger merrie ben ik op zoek naar een reining zadel en uiteraard wil ik dat dit netjes past.

Welke zadelmakers komen er tot aan Zeeuws Vlaanderen voor het passen van tweedehands zadels? Budget €1000,-, maar minder is altijd fijn :+ Meer is mogelijk, maar als ik rond de €2000,- uit moet geven heb ik liever een nieuw zadel. :o

Daarnaast vraag ik mij af of er ruitersport winkels met een ruim assortiment western artikelen zijn in de buurt van Zeeuws Vlaanderen, oost Vlaanderen, Antwerpen.

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Zadelmaker/passer Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:50

In wetteren heb je een winkel Guillemaere, Aleashop heeft ook een klein beetje western.
Ik raad Eurohorse aan om zadels te passen. Geen goeie ervaring met andere zadelpassers in de buurt.

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Zadelmaker/passer Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:12

Ik zie dat je vlak bij mij woont. Ik kan je Joelle Steyt aanraden of Veerle De Meyer

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:20

Jannie Dhondt in Ijzendijke komt bij je kijken en gaat dan op zoek naar een tweedehandszadel. Ze repareert ook tuig en zadels. Met Verhoefstraete in Maldegem heb ik geen goede ervaring. Dat zadel heeft nooit gepast en was nog wel nieuw daar gekocht!

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-18 10:21

HiFive5 schreef:
Ik zie dat je vlak bij mij woont. Ik kan je Joelle Steyt aanraden of Veerle De Meyer


Zelf minder ervaring met Joëlle, een zadel aangemeten wet achteraf nooit had kunnen passen. Ik weet ook niet of zij westernzadels aanpast?

Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:29

Sorry, had even over het western heen gelezen, daar heeft ze minder ervaring in.
Dan David Otjes ( lonestar) in Lamswaarde en the western barn, die laatste staat meestal ook op de Horse Expo in Gent, die volgend weekend wordt gehouden. Daar ga ik meestal naar toe voor Western spullen. Verder niet veel in de buurt. Wel even kijken welke standhouders er dit jaar staan, niet altijd evenveel western.

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:24

Balou_k schreef:
HiFive5 schreef:
Ik zie dat je vlak bij mij woont. Ik kan je Joelle Steyt aanraden of Veerle De Meyer


Zelf minder ervaring met Joëlle, een zadel aangemeten wet achteraf nooit had kunnen passen. Ik weet ook niet of zij westernzadels aanpast?

Daarvoor zou je ze best eens kunnen contacteren.
Ik heb zelf geen ervaring met haar, ik heb namelijk een zadel van Veerle De Meyer

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Zadelmaker/passer Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:13