Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Roodvos schreef:Advies: protocollen met winstpunt(en) altijd ophalen (en thuis bewaren). Het zal niet de eerste keer zijn dat de KNHS bij een update een deel van de gegevens kwijt is. Ik heb al eens scans van mijn resultaten ingestuurd om te bewijzen dat ik die winstpunten toch echt gehaald had.
Protocollen zonder winst ophalen is ook verstandig, al is het maar voor het commentaar wat er bij staat.
Ik doe hetzelfde als Relaxed. En als paard een keer paar uurtjes op de trailer staat kan best hoor. Als je er maar voor zorgt dat er voldoende hooi is en een paar keer water aanbieden. Alleen met heel heet weer en op een open veld in de blakerende zon is niet gewenst. Als dan de punten zodanig waren dat er mogelijk een prijs in zat meldde ik mij even bij het secretariaat dat ik even paard weg bracht maar wel weer terug kwam en of ze eventuele prijs/prijzen even apart wilden leggen. Of dat ik weg moest en dat iemand anders de eventuele prijzen in ontvangst zou nemen. Dat is nooit een probleem geweest.
Communiceren is ook hier het toverwoord.
rien10 schreef:Wat zou er ten koste van je paard moeten gaan dan?
Relaxed schreef:Veel paarden kunnen idd prima een paar uur op de trailer, maar dit verschilt wel per paard.. Die van mij wou niet plassen op de trailer (en sowieso slecht plassen en drinken op concours) en werd dan gewoon logischerwijs erg vervelend op de trailer. Daar heeft niemand wat aan, dus eerder de keuze maken om weg te brengen dan dat een ander dit misschien zou doen.
Saskia_D schreef:Hoe is jullie ervaringen eigenlijk bij (indoor) prijsuitreikingen? Mijn dochter rijdt nog niet zo lang wedstrijden (pony), maar ons valt op dat er niet zoveel aandacht voor de ruiter(tje)s is. De protocollen liggen ergens op tafel, degene die 1e is geworden krijgt ergens tussendoor een rozet in haar handen gedrukt. En nergens is er even een vriendelijk woordje voor de andere amazones ("Leuk dat jullie hebben meegedaan...." of zoiets). Is dit gewoon? En hoe gaat het met de outdoor-wedstrijden?