Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:14

Hebben jullie nog ideeën om creatief te blijven binnen eenzelfde onderwerp/locatie? De buiten/wandelfoto's doen het redelijk (beter dan de gewone foto's heb ik het idee) maar het begint moeilijk te worden om niet steeds hetzelfde te posten. Hoop binnenkort ook weer naar andere plaatsen te gaan maar hier zit je al snel in het veld en dat ziet er allemaal hetzelfde uit :+ Bos ed is toch alweer een stukje lopen/rijden dus niet voor elke keer (zeker niet met dit weer) en vooral met de appie wat moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 14:32

Ik zou hier ook graag willen mee praten!
Heb sinds een tijdje een fotografie pagina, daarop heet ik @_nwfotografie.
Ik post vooral paarden en honden foto's. :)
Naar mijn idee doen mijn paarden foto's het beter dan die van de honden, alleen mijn eigen hond krijgt wel altijd veel likes :+

Captain

Berichten: 21381
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 16:41

Ik merk dat rijfoto's het bij mij het beste doen! Kan helaas al 2 maanden niet rijden dus moet nog even teren op oude foto's. :+

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 21:15

Het werkt als nieuwe instagrammer wel echt om hashtags te plaatsen!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 23:49

Hebben jullie een voorkeur voor foto's of filmpjes?
En bij filmpjes.. wat zijn de do's en don'ts denken jullie?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 10:29

Je still moet je goed kiezen. Zodat je met scrollen meteen ziet waar het over gaat.

Zo, account 3 gestart. Ik lees gelukkig weer veel meer en vond mijn boekenposts niet zo passen tussen al mijn 'gewone' foto's op mijn algemene account. Dus aparte voor gestart @djil_bookstuff
Lekker alles bij elkaar :)

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:05

Een afwisseling tussen beide vind ik het fijnste. Videos kunnen namelijk behoorlijk wat tijd consumeren als iedereen post en ik merk dat ik snel aandacht verlies.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:25

Ik kijk bijna nooit filmpjes, en als ze lange dan 5 seconden duren kijk ik ze hast ook nooit af, ik kijk liever foto's Y:)

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:31

Enige filmpjes die ik kijk zijn van extreem goede paaldanseressen hahaba

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:43

Ik begin een beetje wat met de verhalen te doen, best grappig eigenlijk :D Nog wel een beetje zoeken hoe of wat en wat ik dan wil delen etc :P

Mijn "privé account". Hier deel ik meer dingen van m'n dochtertje, baby dingen etc.
Mijn PetStudio account. Deze ben ik nu wat meer aan het opzetten. Wil dit straks laten aansluiten bij m'n fotografie + blog. :) Maar dat is allemaal nog een beetje in opbouw. Combi van fotografie, honden, lifestyle etc.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:56

Verhalen doe ik ook wel soms, alleen op Bright zijn account, maar weet nooit zo goed wat ik daarmee moet doen. Soms maak ik een filmpje van gewoon zijn schattige zelf :') , of van dat ze aan het eten zijn of spelen. Die worden wel echt 3 a 400 keer bekeken, maar denk dat mn volgers het leuker vinden dan ikzelf. _O-

Zal zo jouw accounts even kijken! :)

Captain

Berichten: 21381
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:26

Hebben jullie ook weleens dat je foto niet in het overzicht te zien is? Ik heb dat nu.. zo vreemd, paar dagen geleden had ik dat ook al.. :=

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:25

In je eigen overzicht of bij een hashtag?

Captain

Berichten: 21381
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:27

Eigen overzicht.. := Krijg wel wat likes maar sinds hij 'verdwenen' is ook wel echt minder.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:55

Dat heb ik ook weleens, maar als ik dan de pagina vernieuw staat die er wel weer.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:02

Raar dat heb ik nog nooit meegemaakt >;)

Ik hou van de polls in stories :P Vind het altijd leuk om ze aan te klikken of zelf te maken :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:04

Ik heb ook 1x een poll gemaakt, of m'n tattoo is kleur of zwart-wit mooier was :')

Captain

Berichten: 21381
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 09:19

Ik zit te twijfelen over een tweede account... heb nu bijna 6000 volgers en merk dat volgers vooral de foto's leuk vinden waar ze zich mee kunnen identificeren. Maar ik ben ook gek op photoshop en plaats regelmatig wat (extreme) bewerkingen. Echter krijg ik hier zeer weinig respons op omdat mensen liever slechte kwaliteit mobielfoto's zien.

Zou het een idee zijn om een aparte pagina te maken waarbij ik waarschijnlijk andere mensen ga trekken om meer respons te krijgen? Ik neig zelf naar wel... Maar ik zou dan eigenlijk ook de voor- en na foto willen laten zien in de vorm van 3 posts: de nafoto rechts, in het midden een pijl van links naar rechts en dan links de originele.. zou zo'n feed een beetje lopen?

Waar ik dan tegen aan loop zou zijn dat je 3 posts vlak achter elkaar plaatst wat mensen irritant zouden kunnen vinden. Maar m'n feed is dan wel cool en ik wil graag ook het origineel laten zien. Tevens zal ik wss niet elke dag wat plaatsen maar 3/4x per week. Zouden jullie dat irritant vinden, 3 foto's achter elkaar of juist wel leuk?

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:11

Zou ik wel leuk vinden Captain!

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:16

Lijkt mij wel leuk! Ik vind je edits altijd heel gaaf <3

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:30

3 foto's bij elkaar die relatie hebben tot elkaar is echt niet storend hoor Captain! Zou het gewoon doen :)

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:35

Ik vind voor en na foto's wel altijd heel leuk, maar zou niet volgen als die in drie losse posts zitten. Snap dat dat mooier is op je feed op het profiel, maar ik kijk eigenlijk alleen naar een profiel bij het gaan volgen en daarna niet meer. Voor voor en na foto's gewoon in de nieuwe berichten vind ik juist het schuiven (dus 2 foto's in 1 post) heel fijn.

Captain

Berichten: 21381
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:38

Ja dat schuiven doe ik nu ook weleens maar vind ik geen recht doen aan de foto omdat je hem niet in totaal kunt laten zien.

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:40

Wat een leuk topic! Ik was hem al eens eerder tegen gekomen, maar uit het oog verloren.

Ik gebruik zowel Instagram voor mezelf als voor m'n fotografie.

https://www.instagram.com/mschouten_fotografie/

En die van mezelf is marjolein_schouten_ :)

Ik ga jullie ook eens opzoeken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:44

Ik ben ook fan van je bewerkingen Captain! Dus zou zo'n account wel leuk vinden :j Denk ook wel liever 1 post met de 3 foto's want anders komt het effect ook niet zo over denk ik, kijk zelf ook weinig in profielen (alleen om al dan niet te volgen en te beslissen of ik iemand blijf volgen of niet).

Maar misschien valt het wel mee, gewoon eens proberen?