Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 20:34

Lay_D schreef:
Ik heb nog niet weer geantwoord, weet zo ook niet wat ik erop zal zeggen.

Popke,

Hij is niet zo heel groot hoor.

Hoog: 60 cm
Breed: 50 cm
Lengte:75 cm


Ach, als Popke niet zo groot is, moet dat passen.

Lay_D

Berichten: 3712
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 20:40

Selina schreef:
Lay_D schreef:
Ik heb nog niet weer geantwoord, weet zo ook niet wat ik erop zal zeggen.

Popke,

Hij is niet zo heel groot hoor.

Hoog: 60 cm
Breed: 50 cm
Lengte:75 cm


Ach, als Popke niet zo groot is, moet dat passen.



_O-

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:25

_O- :')

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:09

Ik heb een net 1 persoonsbed op marktplaats staan. Incl lattenbodem en matras.

Is mijn vraagprijs van €40 zo hoog? Krijg enkel biedingen van 10 en 15 euro!? En ik maar denken dat 40 al laag was voor een compleet bed!

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:22

Lijkt me een prima prijs :) (neem aan dat het er gewoon nog netjes uitziet)

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:23

Ik kom even binnenvallen met een vraag!

Vorige week iets voor €12,50 verkocht + €6,95 eigen kosten. Na 3 dagen kreeg ik te horen dat het defect was. Zo heb ik hem niet verkocht. Haar gezegd dat ik het heel vervelend vind voor haar maar ik zelf iets terug krijg wat stuk is en dat ook vervelend is. Ik wil daarom de kosten van de €12,50 best delen en dan mag ze het weggooien want aan iets wat stuk is heb ik ook niks meer. Nu blijft ze daar moeilijk over doen en zijn haar woorden veranderd van defect naar iets wat niet het effect heeft zoals ze had gehoopt. Ik heb hierop gevraagd of hij dus echt defect is of dat ze niet tevreden is want dat veranderd een hoop natuurlijk. Ik wacht nog op een antwoord maar heb er een raar gevoel bij....

Nu zou ik graag willen weten hoe dit werkt. Ik heb dus iets verkocht wat werkte, 3 dagen na ontvangst krijg ik te horen dat het defect is en wil ze het volledige geld terug. Moet je terugbetalen of kan ik het ook zo laten? Ik voel me een beetje bedonderd doordat ze zegt dat het niet doet zoals ze wilde...

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:26

Je bent geen winkel. Garantie tot aan de deur zou ik zeggen :j Vind je 50/50 aanbod al heel schappelijk. Heb je een foto gezien dat het ook daadwerkelijk defect is?

maaikemuis
Berichten: 5280
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:26

Kenzo schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraag!

Vorige week iets voor €12,50 verkocht + €6,95 eigen kosten. Na 3 dagen kreeg ik te horen dat het defect was. Zo heb ik hem niet verkocht. Haar gezegd dat ik het heel vervelend vind voor haar maar ik zelf iets terug krijg wat stuk is en dat ook vervelend is. Ik wil daarom de kosten van de €12,50 best delen en dan mag ze het weggooien want aan iets wat stuk is heb ik ook niks meer. Nu blijft ze daar moeilijk over doen en zijn haar woorden veranderd van defect naar iets wat niet het effect heeft zoals ze had gehoopt. Ik heb hierop gevraagd of hij dus echt defect is of dat ze niet tevreden is want dat veranderd een hoop natuurlijk. Ik wacht nog op een antwoord maar heb er een raar gevoel bij....

Nu zou ik graag willen weten hoe dit werkt. Ik heb dus iets verkocht wat werkte, 3 dagen na ontvangst krijg ik te horen dat het defect is en wil ze het volledige geld terug. Moet je terugbetalen of kan ik het ook zo laten? Ik voel me een beetje bedonderd doordat ze zegt dat het niet doet zoals ze wilde...


Garantie tot aan de deur of tot aan het postkantoor. Iedereen is van harte uitgenodigd om het product te bekijken en te testen, maar wanneer het niet meer in mijn bezit is dan trek ik mijn handen er vanaf. Van mij had ze zelfs niet zo’n genereus aanbod gehad. Want dat zou betekenen dat jij geen product meer hebt maar wel moet betalen voor de verzending (zoals ik het lees heb je er maar 6euro op verdient)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:28

Ik zou het ook zo laten en zeker niet meer dan 50/50 doen. Helemaal omdat ze nu het verhaal begint te verdraaien naar 'dat het niet het effect is wat ze had gehoopt'.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:45

En daar komt ze pas na 3 dagen achter? Als ze garantie had gewild, had ze het in de winkel moeten kopen.
En al hélemaal omdat het duidelijk een smoes is, en het toch niet is wat ze er van verwacht had...
Dan zet ze het zelf maar weer op MP!

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:48

Gelukkig denken jullie met zo als ik!

Maar volgens een vriend van mij kan ze aangifte hiervoor doen en daar heb ik geen zin in. Vandaar mijn aanbod... maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:51

Hier gaat ze echt geen aangifte voor doen.. ze zien dr aankomen op het bureau :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:51

Ze kan hier helemaal geen aangifte voor doen. Dan zou niemand meer op marktplaatst verkopen.

Jinthe1

Berichten: 1918
Geregistreerd: 31-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:52

Selina schreef:
Lay_D schreef:
Ik heb nog niet weer geantwoord, weet zo ook niet wat ik erop zal zeggen.

Popke,

Hij is niet zo heel groot hoor.

Hoog: 60 cm
Breed: 50 cm
Lengte:75 cm


Ach, als Popke niet zo groot is, moet dat passen.


Met wat vouwwerk zou het misschien moeten passen maar ik kies toch liever mijn bedje in mijn pyjama :Y)

Is helaas te klein Lay D! Gaat de pup niet fijn in kunnen liggen.Jammer!

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 10:58

Kenzo schreef:
Gelukkig denken jullie met zo als ik!

Maar volgens een vriend van mij kan ze aangifte hiervoor doen en daar heb ik geen zin in. Vandaar mijn aanbod... maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt


Laat haar maar aangifte gaan doen dan :') ze wordt vierkant uitgelachen op het bureau. Zou je niet druk maken en het lekker hierbij laten.

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:03

PanamaD schreef:
Ik heb een net 1 persoonsbed op marktplaats staan. Incl lattenbodem en matras.

Is mijn vraagprijs van €40 zo hoog? Krijg enkel biedingen van 10 en 15 euro!? En ik maar denken dat 40 al laag was voor een compleet bed!


Staan er heel veel gratis op, en tussen de 10 en 20 euro ook.
Is natuurlijk afhankelijk van de staat, maar denk niet dat je er heel veel meer voor gaat krijgen.


Kenzo schreef:
Gelukkig denken jullie met zo als ik!

Maar volgens een vriend van mij kan ze aangifte hiervoor doen en daar heb ik geen zin in. Vandaar mijn aanbod... maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt


Jij hebt geleverd, dus daar kan ze helemaal niks mee.
Zou het haar lekker laten uitzoeken, is vervelend maar dan had ze in de winkel moeten kopen als ze garantie had willen hebben.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:13

Kenzo schreef:
Gelukkig denken jullie met zo als ik!

Maar volgens een vriend van mij kan ze aangifte hiervoor doen en daar heb ik geen zin in. Vandaar mijn aanbod... maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt

Ik zou duidelijk zeggen dat je er klaar mee bent en als ze nog doordramt gewoon blokkeren.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:17

djuulsie schreef:
Lijkt me een prima prijs :) (neem aan dat het er gewoon nog netjes uitziet)

Ja nog helemaal mooi! Niks stuk of beschadigd

Htm, dat is wel een probleem maar hier hebben we wel over een degelijk bed en die gratis zijn zullen misschien wel 10 jaar oud zijn? (Gokje)

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:34

Je kan het toch nog even afwachten?

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:54

Bedankt voor jullie reacties! Ik weet nu wat ik ga doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:58

Ach hetzelfde hier met een ledikantje. Ding staat al gedemonteerd en al in de berging dus staat niet in de weg, maar de biedingen (en vervolgberichten) zijn echt honds. Ik wil er 30€ voor, wat imo echt geen onaardige prijs is voor een stevig en in hele nette staat zijnde ledikant, met matras en allemaal hoeslakens voor eromheen. Krijg ik een bod van 20€. Leuk en aardig, maar 30€ vind ik een meer dan nette prijs (we hebben het niet over een goedkoop ikea ledikant, al heb ik die ook nog :+ ) en na 2 weken krijg ik een mail van diezelfde bieder 'tja hij staat er nog steeds he? Ga je hem nou nog voor 20€ aan me verkopen of wat?'

Als het nou een andere toon was geweest, prima. Of als je zegt 'hey, zullen we elkaar tegemoet komen op 25€' maar met zo'n 'of wat?'....

Heb ook maar gezegd dat ie míj niet in de weg staat..

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:25

HTM schreef:
PanamaD schreef:
Ik heb een net 1 persoonsbed op marktplaats staan. Incl lattenbodem en matras.

Is mijn vraagprijs van €40 zo hoog? Krijg enkel biedingen van 10 en 15 euro!? En ik maar denken dat 40 al laag was voor een compleet bed!


Staan er heel veel gratis op, en tussen de 10 en 20 euro ook.
Is natuurlijk afhankelijk van de staat, maar denk niet dat je er heel veel meer voor gaat krijgen.


Kenzo schreef:
Gelukkig denken jullie met zo als ik!

Maar volgens een vriend van mij kan ze aangifte hiervoor doen en daar heb ik geen zin in. Vandaar mijn aanbod... maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt


Jij hebt geleverd, dus daar kan ze helemaal niks mee.
Zou het haar lekker laten uitzoeken, is vervelend maar dan had ze in de winkel moeten kopen als ze garantie had willen hebben.


Ze heeft zojuist bericht dat ze aangifte gaat doen omdat ze er van overtuigd is dat het niet werkte bij verzending. Zo jammer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:31

Nou ik zou der veel succes wensen en er niet wakker van liggen.

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:32

Laat haar maar doen, ver gaat ze er niet mee komen.
Had ze inderdaad maar in de winkel met garantie moeten kopen.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:33

Hoe wilde ze bewijzen dan dat jij “wist” dat ie defect was? Jij hebt t toch getest nog? Ze zal gewoon spijt hebben of erachter gekomen zijn daf het de verkeerde was en nu dr geld proberen terug te krijgen. Succes.