Dressuurhaflinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 07:01

@flicka12 mooi zadel. Heel benieuwd of het lekker zit

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 08:34

Mogguh
Heb ik een heel stuk getypt gisterochtend zie ik het niet staan zucht.

Mooi zadel zeg wauw

Mooi span janouk en meneer Anton heb ze helaas niet zien lopen

De jury was bij de ponies niet zo enthousiast me dochter was eerste met 177 punten.

Ook heeft ze gestart met haar irish inrij pony 3 maanden onder het zadel alles reuze spannend. Impuls proef 87 zonder galop zit er nog niet echt op al hoewel hij gisteren vanuit stap aansprong.

Ik ben zo trots 2 de les deze afgelopen week mennen gehad
Heb namelijk king zonder hulp beleerd en naar het L toe gereden en liep daarna vast.
Zondag tweede keer M gestart en gewoon eerste in me eerste proef 192 punten
Tweede proef 188.

Ook gaan we maar district menkampioen in febr zwarte Waal rijden super spannend.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:22

kiddokids schreef:
Mogguh
Heb ik een heel stuk getypt gisterochtend zie ik het niet staan zucht.

Mooi zadel zeg wauw

Mooi span janouk en meneer Anton heb ze helaas niet zien lopen

De jury was bij de ponies niet zo enthousiast me dochter was eerste met 177 punten.

Ook heeft ze gestart met haar irish inrij pony 3 maanden onder het zadel alles reuze spannend. Impuls proef 87 zonder galop zit er nog niet echt op al hoewel hij gisteren vanuit stap aansprong.

Ik ben zo trots 2 de les deze afgelopen week mennen gehad
Heb namelijk king zonder hulp beleerd en naar het L toe gereden en liep daarna vast.
Zondag tweede keer M gestart en gewoon eerste in me eerste proef 192 punten
Tweede proef 188.

Ook gaan we maar district menkampioen in febr zwarte Waal rijden super spannend.


Ik vond de jury klein beetje tegen vallen, vorig jaar in de B bij haar reed ik dik 194,5 punt en als ik filmpje terug kijk slaat dat nergens op.
Vond de punten erg tegen vallen.
Jou dochter heb ik zien rijden en dat vond ik wel 180+ waard. Maarja wie ben ik....

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:23

Hahaha kiddokids, jij maakt het spannend. :D King is de mr. Cool himself. Hij kan het gemakkelijk. Gewoon lekker starten op district. Leuk.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:13

Bedankt allemaal, is inderdaad een heel fijn zadel maar wel wennen na mijn Hulsebos :o. Gail, zadel is aangemeten door Arno!

Goed bezig Kiddokids! :) Het lijkt mij ook zo gaaf om een keer te mennen.

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:23

janouk schreef:
Hahaha kiddokids, jij maakt het spannend. :D King is de mr. Cool himself. Hij kan het gemakkelijk. Gewoon lekker starten op district. Leuk.


Klopt ik vind het dood eng hahaha
Ben altijd mega Zenuwachtig hihi

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:40

Start er ook nog iemand van jullie 18 februari in Vinkega? :D

Peelie

Berichten: 13417
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:42

Flicka12 schreef:
Bedankt allemaal, is inderdaad een heel fijn zadel maar wel wennen na mijn Hulsebos :o. Gail, zadel is aangemeten door Arno!

Goed bezig Kiddokids! :) Het lijkt mij ook zo gaaf om een keer te mennen.

Arno is een fijne vent :) hij is wel eens bij mij langs geweest om een zadel af te passen. Ik was toen bij de knhs instructieweek. Kwam hij gewoon ff naar ermelo :P hij moest daar gelukkig al voor iemand anders wezen :)

Ik start niet in Vinkega. Ik ga wel 25 maart naar leusden en dan even kijken wat voor wedstrijden het NHPs nog heeft staan en of DAH nog leuke wedstrijdjes heeft. Eerst ga ik 25 feb nog bij de aller eerste manege waar ik ooit begonnen ben met paardrijden starten. Ik ben daar al 20 jaar niet meer geweest. Ik bens heel benieuwd dus :P

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:49

Peelie schreef:
Flicka12 schreef:
Bedankt allemaal, is inderdaad een heel fijn zadel maar wel wennen na mijn Hulsebos :o. Gail, zadel is aangemeten door Arno!

Goed bezig Kiddokids! :) Het lijkt mij ook zo gaaf om een keer te mennen.

Arno is een fijne vent :) hij is wel eens bij mij langs geweest om een zadel af te passen. Ik was toen bij de knhs instructieweek. Kwam hij gewoon ff naar ermelo :P hij moest daar gelukkig al voor iemand anders wezen :)

Ja inderdaad, hele vriendelijke, kundige en rustig man :j

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:50

Peelie schreef:
Flicka12 schreef:
Bedankt allemaal, is inderdaad een heel fijn zadel maar wel wennen na mijn Hulsebos :o. Gail, zadel is aangemeten door Arno!

Goed bezig Kiddokids! :) Het lijkt mij ook zo gaaf om een keer te mennen.

Arno is een fijne vent :) hij is wel eens bij mij langs geweest om een zadel af te passen. Ik was toen bij de knhs instructieweek. Kwam hij gewoon ff naar ermelo :P hij moest daar gelukkig al voor iemand anders wezen :)

Ja inderdaad, hele vriendelijke, kundige en rustige man :j

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:05

Anna komt ook met Larissa Berber hoop dat ik ook even kan komen buurten

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:41

Peelie schreef:
Flicka12 schreef:
Bedankt allemaal, is inderdaad een heel fijn zadel maar wel wennen na mijn Hulsebos :o. Gail, zadel is aangemeten door Arno!

Goed bezig Kiddokids! :) Het lijkt mij ook zo gaaf om een keer te mennen.

Arno is een fijne vent :) hij is wel eens bij mij langs geweest om een zadel af te passen. Ik was toen bij de knhs instructieweek. Kwam hij gewoon ff naar ermelo :P hij moest daar gelukkig al voor iemand anders wezen :)

Ik start niet in Vinkega. Ik ga wel 25 maart naar leusden en dan even kijken wat voor wedstrijden het NHPs nog heeft staan en of DAH nog leuke wedstrijdjes heeft. Eerst ga ik 25 feb nog bij de aller eerste manege waar ik ooit begonnen ben met paardrijden starten. Ik ben daar al 20 jaar niet meer geweest. Ik bens heel benieuwd dus :P



In april heeft DAH weer wedstrijd in Lisse.
Ik wist niks van 25 maart, leuk en voor ons aan te rijden. Ga eens kijken of ik hem kan vinden en aanmelden.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:05

maessie schreef:
Anna komt ook met Larissa Berber hoop dat ik ook even kan komen buurten

Leuk! :D

margaret18

Berichten: 193
Geregistreerd: 14-06-15
Woonplaats: Spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 20:11

Ik vind Vinkega een beetje te ver (139 km) voor 1 Z proef. Leusden staat wel in de agenda, even kijken hoe het allemaal uitkomt, want het weekend daarna hebben we onze eerste endurance wedstrijd.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 11:44

Dat snap ik inderdaad! Voor ons is het ongeveer 40km, dat vind ik wel ver genoeg :Y)
Maar dat is ook de enige NHPS wedstrijd in de buurt.

Wat gaaf zeg endurance! Ben benieuwd hoe dat gaat :D

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:21

Van alle markten thuis

Janouk
Afbeelding

Meneer Anton
Afbeelding

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:22

Gaaf Corrine (heb je naam goed, toch? Haha)! Worden ze lekker lenig van! Die staart van Meneer Anton, kwijl!

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 09:59

@Flicka12 Ik vind 40/50 km ook altijd genoeg voor een wedstrijd, Leusden is wel goed aan te rijden dus daar gaan wij zeker heen. Een week daarna is daar nog een koudbloedwedstrijd.

@Janouk Wat gaaf, erg leuk vrijheidsdressuur. Bij ons is Eva Roemaat een keer een clinic komen geven op stal.
Binnenkort komt ze weer. Mijn haffie vind het ook altijd erg leuk!

@Astridastrid Hoe zijn je wedstrijden gegaan in Woubrugge? Zag dat je op de startlijst stond.
Stalgenootje van mij zou ook gaan starten maar pony wou voor geen mogelijkheid de trailer op.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 11:13

Leuk janouk vrijheidsdresuur

Leusden is voor mij ook goed te doen, helaas ben ik dit jaar dan weekendje weg met familie..

Ik wil in april weer starten.

NikkiLoves

Berichten: 663
Geregistreerd: 10-06-11
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 17:02

Nou gister 2e geworden met 180,5 punt dus toch een winstpuntje. Ging ook echt niet lekker. Ze viel onwijs op de voorhand en was enorm aan het duikelen. Hoorde van veel mensen dat het wel een strenge jury was. En vandaag voelde het voor mij beter. Ze kwam weer mooi omhoog met haar hoofd alleen heel sloom voor het been door te lang losrijden (zat er vroeg op en het liep allemaal flink uit). En 178,5 en 175,5 punt. Helaas geen winstpunten en voor het eerst sinds mijn startkaart geen eerste of tweede, luxeprobleem ofzo :')
Beetje balen maar wij oefenen lekker door! Misschien dat we 25 februari nog starten op een Haflingerwedstrijd en anders in maart weer!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 17:16

_Desiree schreef:
@Astridastrid Hoe zijn je wedstrijden gegaan in Woubrugge? Zag dat je op de startlijst stond.
Stalgenootje van mij zou ook gaan starten maar pony wou voor geen mogelijkheid de trailer op.

Lief dat je vraagt. Balen voor haar, zeg! Ik ken het gevoel helaas.
Ik wilde er nog een keer heen om te kijken of mijn trailerlaadsessie echt geslaagd was haha. Iedereen van daar moest al lachen (heerlijke mensen, heerlijke stal <3). Ik kon haar gelukkig vandaag wel gewoon gelijk mee naar huis nemen :-).

Leusden ga ik ook even kijken. Eerst even trainingsmaandje (zonder uitwedstrijden). Ze heeft even hard genoeg gewerkt <3.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:02

astridastrid schreef:
_Desiree schreef:
@Astridastrid Hoe zijn je wedstrijden gegaan in Woubrugge? Zag dat je op de startlijst stond.
Stalgenootje van mij zou ook gaan starten maar pony wou voor geen mogelijkheid de trailer op.

Lief dat je vraagt. Balen voor haar, zeg! Ik ken het gevoel helaas.
Ik wilde er nog een keer heen om te kijken of mijn trailerlaadsessie echt geslaagd was haha. Iedereen van daar moest al lachen (heerlijke mensen, heerlijke stal <3). Ik kon haar gelukkig vandaag wel gewoon gelijk mee naar huis nemen :-).

Leusden ga ik ook even kijken. Eerst even trainingsmaandje (zonder uitwedstrijden). Ze heeft even hard genoeg gewerkt <3.


Super fijn! Dan heeft het gelukkig geholpen!

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:25

Voor de leden van De Aangespannen Haflinger en/of (Jong)KVTH:

Afbeelding

Ik weet niet of dit haalbaar is voor de regio's Oost en/of West, maar vanaf heel veel richtingen kun je redelijk gemakkelijk in Tolbert komen en de accommodatie is prachtig!

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:21

Ik zag hem voorbij komen Kelly! Zag dat ze vlak bij ons in de buurt zit heb dan nog geen paard klaar, en is voor ons best nog een stukkie, maar misschien komen we wel even kijken :j kende haar helemaal niet! Niet leden konden eventueel ook toch?

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:26

Leuk! Ze geeft ook al les bij ons op stal, dus dan kan ik net zo goed thuis lessen :Y)