Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:21

Ja hoor.. Ik verkoop ook eens wat via marktplaats _O-

Samsung S6 in zeer nette staat. Kwam vanavond iemand voor kijken. Zit blijkbaar een mini krasje op het scherm (was mij oprecht nog niet opgevallen). Dus wilde hij hem gelijk niet. Prima. Maar ga er niet 20x over door :')

En hij stonk. -O-

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 01:30

Afbeelding
Afbeelding

Ik moest hier wel om lachen, ik was op zoek naar een ongebruikte post operatieve bh, zie je dit ineens voorbij komen :=

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 03:26

Wij hebben een iPhone 7 plus 256gb te koop gezet al tig onzinbiedingen gehad zelfs iemand die het voor 250 wilde komen ophalen. 8)7
En iemand die er niet mee eens was dat wij zijn bod te laag vonden. Ging die bij bieden steeds 500,000 bieden.. :roll:

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 08:15

Gowlan... _O- echt hoor!

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:56

Gowlan: ik heb een GoGo dansbureau gehad en verkocht dus veel van de bikini's shortjes, corsetten etc. je wil niet weten hoeveel idiote kerels er op zoek zijn naar gedragen slipjes of strings. Dus ik vind het wel een gat in de markt van die vrouw. Ook vaak de vraag of ik ze even aan wilde doen om te zien hoe het staat. tsja als ik er na 2 kids en 20 kilo meer nog in had gepast had ik ze wellicht niet weggedaan, maar geloof mij,d aar wordt niemand vrolijker van... :') :') :') :') :')

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 08:18

Een vraagje of jullie dit weten.
Kan je op marktplaats iemand blokkeren en krijgt diegene dat dan ook te zien op de ene of andere manier?
Ik heb afgelopen zaterdag een stapel puzzels gekocht, waarvan een aantal van een bepaald type van op de foto te zien waren 18 dozen. Toen ik er kwam stonden er nog veel meer dozen van andere types bij die ik mee mocht nemen, goedkopere simpele puzzels die ik niet maak en weggeef aan anderen. Bij thuis komst kwam ik er achter dat er maar 15 dozen van het type puzzel waar ik ze voor gekocht hebben bij zat. Ik heb haar gemaild of ze per ongeluk nog ergens liggen, kreeg reactie dat ze ging kijken, maar sindsdien blijft het stil, ook reageert ze niet meer. Ik vind het zo vervelend, ze woont dichtbij daar niet van, maar heb het idee dat het bewust is.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:55

Ja, je kunt iemand blokkeren, maar ik weet niet of diegene dat te zien krijgt.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:38

Tja heel eerlijk, ik denk (en wellicht de verkoper ook): je hebt het opgehaald. Had je niet ter plekke kunnen kijken welke puzzels 't waren?

filly
Berichten: 1078
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: hooghalen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:50

Hier een hele fijne ervaring met marktplaats. Ik ga over 2 weken uit huis, maar moest nog een koelkast diepvries en wasmachine alle drie kunnen vind en heel fijn snel contact. Morgen kan ik het allemaal al ophalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 15:55

Vanalles op marktplaats gezet, veel verloopt vlekkeloos (of helemaal niet). Krijg ik nu een bod op een home cinema systeem, ga ik ermee akkoord met de vraag wanneer het opgehaald kan worden (ik heb enkel ophalen als optie aangevinkt), krijg ik terug ''ik heb geen vervoer en woon 155 km verderop''.

|o

Ik heb maar aangegeven dat er een treinstation op loopafstand zit >;)

Krijg is als reactie terug of ik het niet kan komen brengen tegen benzinekosten vergoeding..

:')

beert
Berichten: 2427
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:02

Oh daar word je toch ook simpel van? Ik heb er ook een kast op staan van 2 meter hoog en iemand vroeg of ik toevallig weleens bij Utrecht kom (= ver weg voor mij).

Oké, proberen kan altijd. Maar hoeveel mensen rijden er nu toevallig rond met een auto waar zo'n kast in past..

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:07

Shanna schreef:
Vanalles op marktplaats gezet, veel verloopt vlekkeloos (of helemaal niet). Krijg ik nu een bod op een home cinema systeem, ga ik ermee akkoord met de vraag wanneer het opgehaald kan worden (ik heb enkel ophalen als optie aangevinkt), krijg ik terug ''ik heb geen vervoer en woon 155 km verderop''.

|o

Ik heb maar aangegeven dat er een treinstation op loopafstand zit >;)

Krijg is als reactie terug of ik het niet kan komen brengen tegen benzinekosten vergoeding..

:')


Vragen kan altijd toch? Ik zou het niet eens zo erg vinden, mits het bedrag vooraf gestort word :P

beert
Berichten: 2427
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 22:59

En de tijd dan om 155 km te rijden? Dan ben je al snel 4 uur verder.. echt niet dat ik dat over zou hebben voor een onbekende koper op mp.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:07

Ja hoor. Kost €300 meer. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:09

Het bod was nog geen 50 euro, mij heen en weer laten rijden zou duurder zijn dan een treinretourtje, daarbij heb ik wel betere dingen te doen.
:+

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 00:35

Ach ja ik vind autorijden erg leuk om te doen. Voor een goed bod zou ik het wel over hebben :)

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 00:48

Ik haat autorijden :+
Kijk voor grote dure dingen wil ik best 300 kilometer rijden (zoals een paard wil ik best wegbrengen), maar een set boxen van nog geen €50 euro.. nee dank je! Als ik ze niet verkocht krijg gooi ik ze wel weg :+

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 10:52

Zo raar vind ik het niet hoor, ik heb zo eens een grote kast in Groningen gekocht. 150 km verder op, en vroeg of ze hem tegen meerprijs wilde bezorgen. Dat hebben ze toen ook gedaan. Ik heb toen wel de helft eerst overgemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:08

-O- Ik ben ook op mijn “ik reserveer niets” principe terug gebracht.. Had ik meerdere advertenties gereserveerd, zou vandaag opgehaald worden, zeggen ze af..

De eerste reserve maar een berichtje gestuurd en de advertenties weer beschikbaar gemaakt. Maar ik reserveer dus nu niks meer, wie het eerste komt die het eerste maalt.

En de andere gereserveerde advertentie heeft geluk!

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:58

Hier als goed is een hoofdstel verkocht. Vlot contact via mp. NU de betaling afwachten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:07

Ergernis van de dag... Men komt iets ophalen maar neemt het niet gepast mee. Uiteindelijk maar voor minder meegegeven. Ik heb nou eenmaal geen wisselgeld in huis.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:27

Daar doen ze het voor.

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:31

Precies. Ik zorg tegenwoordig dat ik wisselgeld in huis heb of ik geef het niet mee.
Is mij iets te vaak geprobeerd.

Soms hebben ze spontaan gepast wanneer je ze de deur wijst.

DeBuurvrouw
Berichten: 506
Geregistreerd: 04-07-12

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:35

Het teveel geld aannemen en dan met je allerliefste glimlach zeggen dat je het wisselgeld via de bank wel terugstort.

Werkt erg goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:38

Als ik geen wisselgeld heb mogen ze bij mij ter plekke een marktplaats betaalverzoek voldoen, anders wijs ik ze het gat van de deur graag. Als koper is het jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor gepast geld als je wat koopt en anders is het toch echt het probleem van de koper.