Ervaringen tildreninfuus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Ervaringen tildreninfuus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 22:24

Hallo,

Ik was benieuwd naar mensen die ervaring bij haar of zijn paard hebben mbt een tildreninfuus.

Mijn merrie krijgt deze van de week omdat ze kreupel is die bij meer belasting verslechterd.

Mijn dierenarts verwacht hier het beste resultaat mee te boeken. Echter ben ik hier niet bekend mee en vertrouw hem maar zou graag ervaringen lezen van andere.

Bedankt!
Laatst bijgewerkt door petraaken op 31-01-18 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: een zin aangepast op verzoek van TS

SilvanoN
Berichten: 205
Geregistreerd: 18-05-14

Re: Ervaringen tildreninfuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:05

Bij mijn paard gebruikt voor een bot cyste, maar het heeft niet geholpen daarvoor. Succes met jouw paard

Horseware
Berichten: 5425
Geregistreerd: 06-08-09

Re: Ervaringen tildreninfuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:11

Mijn paard heeft 7 weken geleden een alendronaat infuus gehad (30x sterker dan Tildren). Ik kan je alleen helaas nog niets over het resultaat zeggen, dat weet ik pas over enkele weken.

Everest
Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:14

Mijn pony heeft dit, of een zeer vergelijkbaar middel dat eigenlijk zelfs nog beter zou moeten zijn aldus de DA (ik weet de naam van het middel zo niet), gehad voor cystes in beide straalbenen. Bij hem heeft dit ook niet geholpen en hij is nu met ‘vervroegd pensioen’.

DA kon niet aangeven wat het te verwachten slagingspercentage was, maar het was ook het enige dat we in principe nog konden proberen. Was wel een vrij prijzige behandeling ook. Ik heb de keuze alsnog zelf gemaakt om wel alles geprobeerd te hebben, maar toch zonder resultaat helaas. Ik kon nu nog een infuus geven om te kijken of dit nog wel resultaat zou hebben, maar heb (na een heel traject) besloten om te stoppen met behandelen.

Sterkte voor je merrie!

Iris92
Berichten: 2072
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Ervaringen tildreninfuus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 06:59

Bedankt voor jullie ervaringen en de ervaringen die ik via pb ontvangen heb.
Het is gewoon afwachten merk ik ook gezien alle situaties anders zijn.