Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 15:56

Veeel knapper zo zonder sokken!

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 16:19

Josien_ schreef:
Oh dat dacht ik echt te zien op de tweede foto! :D


Nee, zijn manen hangen normaal aan 1 kant (links) en ik heb ze gesplitst...dus ze hingen ook rechts maar door de wind waaide alles weer naar links en lijkt het net of hij korte manen heeft idd...maar hij heeft ze echt nog een meter lang hoor :D

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:06

EmptyWords schreef:
Waar sta je mjwb. Een van ons wil vast wel even komen helpen :')


Ik sta in Brielle. Als iemand toevallig dichtbij woont. Ik durf het niet :')

loonaCSV
Berichten: 34
Geregistreerd: 03-04-17

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:17

Ik had nog even en vraagje, mijn paard heeft vannacht zijn stal heel erg vuil gemaakt en er dan in liggen rollen. Hij is nu zo vuil dat wassen echt de enige optie is (ik was hem bijna nooit omdat hij nooit echt vuil is, dus zo erg is het nog nooit geweest). Welke shampoo zouden jullie aanraden om te gebruiken? want het zijn nu echt al klitten van stront in zijn winterhaar.

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 17:31

zoek eens op het trefwoord 'shampoo' of 'wassen' in deel 1 en 2, dan kan je al onze reviews en ervaringen lezen :)

Ik ben erg fan van tea tree shampoo voor witte delen en manen/staart en cowboy magic voor de vacht.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:33

Ik gebruik altijd groene zeep

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:52

Heleennn schreef:
zoek eens op het trefwoord 'shampoo' of 'wassen' in deel 1 en 2, dan kan je al onze reviews en ervaringen lezen :)

Ik ben erg fan van tea tree shampoo voor witte delen en manen/staart en cowboy magic voor de vacht.

Ik vind tea tree ook heel fijn :j

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:22

Die Tinkers zijn echt leuk zo! Veel beter dan met die stomme sokken haha 8-) Zijn manen zijn wel mooi zo lang!

Qua shampoo, ik zweer bij de tea tree shampoo van Excellent.

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:39

Ik meld me ook weer! Plaats niet zo vaak wat maar ik geniet mee van de netjes geschoren en geknotte paarden <3

Mijn eigen trots loopt met een fjordenboog dus daar is het vooral veel voetjes wassen.

Afbeelding

Afbeelding

Dus dan de pony's maar een "penny aanval" geven :')

Afbeelding
Ja inclusief roze elastiekjes :j

En mijn oude pony die inmiddels al 3 weken weg is was toch wel regelmatig slachttoffer :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:42

lievenamme schreef:
Ik meld me ook weer! Plaats niet zo vaak wat maar ik geniet mee van de netjes geschoren en geknotte paarden <3

Mijn eigen trots loopt met een fjordenboog dus daar is het vooral veel voetjes wassen.

[ [url=m/yKUvgU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hR99DJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus dan de pony's maar een "penny aanval" geven :')

[ [url=m/nLKD89.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja inclusief roze elastiekjes :j

En mijn oude pony die inmiddels al 3 weken weg is was toch wel regelmatig slachttoffer :D

[ [url=m/uewykx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen waar je het hoofdstel op de onderste foto vandaan hebt? Ik zoek die al erg lang maar ka m nergens vinden haha :)

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 18:53

AmyPony schreef:
lievenamme schreef:
Ik meld me ook weer! Plaats niet zo vaak wat maar ik geniet mee van de netjes geschoren en geknotte paarden <3

Mijn eigen trots loopt met een fjordenboog dus daar is het vooral veel voetjes wassen.

[ [url=m/yKUvgU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hR99DJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus dan de pony's maar een "penny aanval" geven :')

[ [url=m/nLKD89.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja inclusief roze elastiekjes :j

En mijn oude pony die inmiddels al 3 weken weg is was toch wel regelmatig slachttoffer :D

[ [url=m/uewykx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen waar je het hoofdstel op de onderste foto vandaan hebt? Ik zoek die al erg lang maar ka m nergens vinden haha :)


Die komt van een ruitersportzaak die toen dertijd er mee gestopt is, maar ik weet niet wat voor maat je zoekt? Deze is evt. wel te koop.

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 19:02

Wat een korte achterhoeven bij het paard hierboven, of is dat optisch bedrog? :wow:

lievenamme

Berichten: 286
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:06

Ik denk dat de foto wat vertekent, hier een andere foto waar je het wat beter ziet, maar ze staat wel een beetje apart
Afbeelding

Anoniem

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 19:18

Mijn paard heeft maat cob en zoek m eigenlijk in t zwart. :)
Weet je van welk merk het is?

welmoed__

Berichten: 6566
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:11

Stoer die sokken er af bij die tinker! Word het een heel ander paard van!

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:16

Een tinker zonder sokken kan nog, maar die PRE zonder manen vind ik echt heel zonde :D ze hebben er zoveel aanleg voor <3

Hebben jullie nog tips om tussen de pezen alle haren goed kort te krijgen? Mijn opscheerapparaat neemt net niet alles mee, en met een schaar zie ik niet zitten...

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 20:31

bij mij volstaat het om de machine wat te draaien naar een andere hoek, met het puntje scheren zeg maar

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 20:57

Oakland1990 schreef:
Een tinker zonder sokken kan nog, maar die PRE zonder manen vind ik echt heel zonde :D ze hebben er zoveel aanleg voor <3

Hebben jullie nog tips om tussen de pezen alle haren goed kort te krijgen? Mijn opscheerapparaat neemt net niet alles mee, en met een schaar zie ik niet zitten...

Bedoel je de mijne? Was pure noodzaak -O-
Maar hij heeft sowieso geen aanleg voor lange manen hoor :') lijkt verder ook totaaaaaaal niet op een PRE _O-

De knotten van vandaag, foto is van net voor het uithalen dus hebben op de terugweg geleden onder een halsdeken.
Afbeelding

Afbeelding

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers? - DEEL 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:01

:~ :~ :~

Love it!
Die voorpluk is super mooi ook!

Tips voor de voorpluk? De mijne heeft niet zo veel en ook donsjes >;) :') Ze lukken bij mij echt nooit...

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:04

Oakland1990 schreef:
Een tinker zonder sokken kan nog, maar die PRE zonder manen vind ik echt heel zonde :D ze hebben er zoveel aanleg voor <3

Hebben jullie nog tips om tussen de pezen alle haren goed kort te krijgen? Mijn opscheerapparaat neemt net niet alles mee, en met een schaar zie ik niet zitten...

idd met het puntje of even het vel om z'n been draaien :))

Oeh bamsy ik vind de voorpluk heel mooi! krijg wel een allergische aanval van je ongelijken plukken _O-

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:20

Heb de vorige twee delen mee gelezen maar ga mij toch maar melden hier :D
Ik heb een schimmel en een bruine met vier witte voeten. En ze moeten altijd zo schoon mogelijk erbij staan :Y)
Ben verder niet zo van de knotjes (springruiter :') ).

Dit zijn de monsters
Afbeelding

Afbeelding

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:33

__denise schreef:
:~ :~ :~

Love it!
Die voorpluk is super mooi ook!

Tips voor de voorpluk? De mijne heeft niet zo veel en ook donsjes >;) :') Ze lukken bij mij echt nooit...

Kunsthaar meevlechten! Even handigheidje in krijgen maar is te doen!


Amiigo schreef:
Oakland1990 schreef:
Een tinker zonder sokken kan nog, maar die PRE zonder manen vind ik echt heel zonde :D ze hebben er zoveel aanleg voor <3

Hebben jullie nog tips om tussen de pezen alle haren goed kort te krijgen? Mijn opscheerapparaat neemt net niet alles mee, en met een schaar zie ik niet zitten...

idd met het puntje of even het vel om z'n been draaien :))

Oeh bamsy ik vind de voorpluk heel mooi! krijg wel een allergische aanval van je ongelijken plukken _O-

Haha je bedoelt met zn knotten? Gevalletje dikke manen tot aan de laatste 2 ivm nasleep eczeem {:)-:( als ik die plukken net zo breed moet pakken hou ik geen roosje over -O-

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:37

bamsy schreef:
Oakland1990 schreef:
Een tinker zonder sokken kan nog, maar die PRE zonder manen vind ik echt heel zonde :D ze hebben er zoveel aanleg voor <3

Hebben jullie nog tips om tussen de pezen alle haren goed kort te krijgen? Mijn opscheerapparaat neemt net niet alles mee, en met een schaar zie ik niet zitten...

Bedoel je de mijne? Was pure noodzaak -O-
Maar hij heeft sowieso geen aanleg voor lange manen hoor :') lijkt verder ook totaaaaaaal niet op een PRE _O-


Ja, maar niet alleen de jouwe hoor, wij hebben ook een stalgenoot die de manen van haar pre op handbreedte knipte omdat ze ze anders te dun vond, vind dat altijd zonde, haar andere PRE leek zo weggelopen uit een sprookje, gitzwart, staart die je niet eens vastgepakt kreeg omdat hij zo dik was en manen tot aan zijn knieƫn <3 <3 contrast tussen haar twee PRE's kon niet groter!

Mijne wordt wel eens uitgescholden voor PRE, maar zoveel manen kan ik alleen van dromen.

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:38

__denise schreef:
:~ :~ :~

Love it!
Die voorpluk is super mooi ook!

Tips voor de voorpluk? De mijne heeft niet zo veel en ook donsjes >;) :') Ze lukken bij mij echt nooit...

Muts :D

welmoed__

Berichten: 6566
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 21:38

bamsy schreef:
Oakland1990 schreef:
Een tinker zonder sokken kan nog, maar die PRE zonder manen vind ik echt heel zonde :D ze hebben er zoveel aanleg voor <3

Hebben jullie nog tips om tussen de pezen alle haren goed kort te krijgen? Mijn opscheerapparaat neemt net niet alles mee, en met een schaar zie ik niet zitten...

Bedoel je de mijne? Was pure noodzaak -O-
Maar hij heeft sowieso geen aanleg voor lange manen hoor :') lijkt verder ook totaaaaaaal niet op een PRE _O-

De knotten van vandaag, foto is van net voor het uithalen dus hebben op de terugweg geleden onder een halsdeken.
[ [url=m/GBgpeN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KqAWnl.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel gaaf! Voorpluk vind ik ook erg mooi. Kan je daar een keer een filmpje of iets van maken wanneer je die gaat vlechten? :)