Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 16:38

Nou ik verbaas me er elke keer weer over... Heb sinds 2,5 maand ongeveer een hamster insta dus. En zit al op 448 volgers. En ik volg er maar 95 oid. :')

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 16:40

MarlindeRooz schreef:
Nou ik verbaas me er elke keer weer over... Heb sinds 2,5 maand ongeveer een hamster insta dus. En zit al op 448 volgers. En ik volg er maar 95 oid. :')


Hoeveel mensen je volgt heeft daar toch ook niet zoveel mee te maken?

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 16:45

Fenrir schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nou ik verbaas me er elke keer weer over... Heb sinds 2,5 maand ongeveer een hamster insta dus. En zit al op 448 volgers. En ik volg er maar 95 oid. :')


Hoeveel mensen je volgt heeft daar toch ook niet zoveel mee te maken?


Wel als mensen je terugvolgen natuurlijk.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 16:46

Fenrir schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nou ik verbaas me er elke keer weer over... Heb sinds 2,5 maand ongeveer een hamster insta dus. En zit al op 448 volgers. En ik volg er maar 95 oid. :')


Hoeveel mensen je volgt heeft daar toch ook niet zoveel mee te maken?

Ja wel, want er zijn accounts die gewoon 2000 mensen gaan volgen. En als er dan 1000 jou terug volgen heb je ook 1000 volgers. Maar die volgen je niet omdat je leuke dingen post. Maar omdat het zo "hoort". :P

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 16:51

Dat ja :+
Heb nog eens opruiming gehouden, denk dat ik nog eens een ronde moet, wil gewoon echt alleen de accounts volgen die ik super leuk vind en elke keer denk "wauw". Merk het ook meteen aan mijn eigen volgers, maar ach, heb toch liefst dat ze volgen omdat ze de pony's leuk vinden dan omdat ik hen volg ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 17:31

Vraagje ... volgens jullie tags?
Ik een aantal (oa de boktpod) maar blijkbaar komt niet alles voorbij op mijn tijdlijn, ben er nu eens even voor gaan zitten en had toch heel wat berichten gemist. Niet zo fijn.. Iemand die weet hoe dit komt?

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 19:45

Selina schreef:
Fenrir schreef:
Hoeveel mensen je volgt heeft daar toch ook niet zoveel mee te maken?


Wel als mensen je terugvolgen natuurlijk.


Ah zo, ja ik vergeet altijd dat er ook mensen zijn die aan terugvolgen doen :') (alhoewel er natuurlijk ook gewoon mensen kunnen zijn die je account oprecht leuk vinden en je daarom terug volgen)

Volg op mijn beestjesaccount minder dan 90 mensen en heb ruim 2600 volgers, niet enorm veel maar naar verhouding met wat ik zelf volg ook wel redelijk wat. Ben zelf heel selectief in wie ik volg :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 19:49

Ik heb eindelijk wat foto's voor mijn insta van iemand die er niet zo vaak opstaat :+:
Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:14

Wat een ontzettend leuke hond heb je!

Sar
Berichten: 248
Geregistreerd: 29-12-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:41

Mooie foto!!

Ik vind dat de meeste hier toch best wat volgers hebben! :))
Ik zit nog onder de 80 :oo

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:45

Ja is een leuke hond, ik heb ook nog wat leuke foto's van haar als het goed is! :D <3

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 23:47

Ik had net 666 volgers. }:)
Heb toch liever 777 dan O:)

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-18 00:08

Ik heb een hele week niks gepost oeps :Y)
Dus net maar even iets gepost. Niet iets bijzonders maar toch even weer mijn pagina opleuken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 10:01

Bedankt! Ze is ook heeel knap <3

Afbeelding

MarlindeRooz schreef:
Ja is een leuke hond, ik heb ook nog wat leuke foto's van haar als het goed is! :D <3


:D :D

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:46

Wat een lieve hond <3

Bij mij gingen de volgers ineens weer wat harder en nu ben ik er in één dag 15 kwijt. Ik merk dat het mijn lol verpest, zo op de likes en volgers letten en als het stilstaat of terugloopt kan het me echt chagrijnig, bijna wanhopig maken. Dus ik laat het even met rust.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:53

Bij mij ook heel veel ontvolgers ineens de laatste weken. Ook veel uit dit topic.

AmyJamess

Berichten: 2120
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:56

Ik kan me niet druk maken om de volgers. Het blijft heel erg schommelen. Kwa likes blijft het mooi het zelfde. Zit gemiddeld rond de 40 likes, voor ik me in dit topic melde zat ik rond de 20, dus daar ben ik op vooruit gegaan nu ik actiever ben

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:14

Lisitano schreef:
Wat een lieve hond <3

Bij mij gingen de volgers ineens weer wat harder en nu ben ik er in één dag 15 kwijt. Ik merk dat het mijn lol verpest, zo op de likes en volgers letten en als het stilstaat of terugloopt kan het me echt chagrijnig, bijna wanhopig maken. Dus ik laat het even met rust.


Aah niet de lol voor jezelf laten verpesten! Ik vind dat je een geweldig account hebt, twee prachtige honden en mooie foto's! <3

Die ontvolgers het niet waard om je druk over te maken ;)

Ik blijf zelf ook een beetje hangen, mijn doel is om dit jaar in ieder geval 1K te halen. Ik zit nu rond de 570..

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 17:39

Jeej ik ben weer gerepost:
Afbeelding

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 17:45

Ik kom ook hier weer eens buurten. Ben niet handig met energie in sociale media steken. Was weer stil gevallen bij mij.

Die repost pagina's doen toch alleen alles bericht stuurt of hun tagt? Had laatst ook eentje random weer

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 18:00

Gianti schreef:
Ik kom ook hier weer eens buurten. Ben niet handig met energie in sociale media steken. Was weer stil gevallen bij mij.

Die repost pagina's doen toch alleen alles bericht stuurt of hun tagt? Had laatst ook eentje random weer


Nee hoor :')
Deze repost mij vaker en aan de hand daar van ben ik ze gaan taggen. Meestal vinden ze mij en vragen ze of ze mij mogen reposten.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 18:31

Hier word ik ook weleens gerepost door pagina's, stuur ze niks. Gaat meestal om vakantiebestemmingen.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 18:47

_classic schreef:
Lisitano schreef:
Wat een lieve hond <3

Bij mij gingen de volgers ineens weer wat harder en nu ben ik er in één dag 15 kwijt. Ik merk dat het mijn lol verpest, zo op de likes en volgers letten en als het stilstaat of terugloopt kan het me echt chagrijnig, bijna wanhopig maken. Dus ik laat het even met rust.


Aah niet de lol voor jezelf laten verpesten! Ik vind dat je een geweldig account hebt, twee prachtige honden en mooie foto's! <3

Die ontvolgers het niet waard om je druk over te maken ;)

Ik blijf zelf ook een beetje hangen, mijn doel is om dit jaar in ieder geval 1K te halen. Ik zit nu rond de 570..

Lief :* Dat doel ga je makkelijk halen, je hebt een heel leuke account en Tara is echt om op te vreten!

Ik word ook wel regelmatig gerepost, het wordt zelden gevraagd. 1x zelfs maar := En ik tag heel zelden. Ik wil wel credit en tot nu toe gaat dat goed. Voor zover ik weet.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 19:39

Ik had wel zo netjes gevonden als het gevraagd. Vooram toen ik nagetekend werd was het wel zo netjes geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 20:09

Hier nog nooit een repost gehad. Merk je dat eigenlijk ook in je volgers ofzo? Of ligt dat eraan welke pagina het is ofzo?

Hebben jullie het idee (voor degenen die dat doen) dat een foto waar je zelf op staat meer succes heeft dan een foto van bv enkel je dieren of je eten of de natuur ofzo? Of geeft dat niet meteen verschil?