[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:13

Hele fijne jaarwisseling en een top 2018 !!

In 2018 ben ik er weer hoor! ;)

Pantykous

Berichten: 10487
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:25

Nann__ schreef:
Jeetje wat een nare val! Arme paard staat er ook heel lief naast. Ik heb het filmpje nu ongeveer 7 keer gekeken maar ik zie nog steeds niet wat er precies fout gaat.. Ik snap niet waarom hij in een keer aan 1 teugel trekt :=

En voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezellig en succesvol 2018! **\O/**


Hij ontspande zijn lijf al, het parcours was klaar. Echter het paard trok ineens aan op een hindernis en die sprong het paard ook van de verkeerde kant. Ruiter is hier niet op bedacht, komt dus ook niet mee in de beweging en probeert nog wat te redden door m aan 1 teugel weg te trekken maar paard dacht **\O/** **\O/** **\O/** **\O/**

Hebben jullie nog goede voornemens voor het rijden?

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:41

Hier is alles opgezegd := wordt een rustig jaar wat dat betreft. Viel me wel zwaar om m'n lidmaatschap bij de club op te zeggen, maar ja nu is het nog om de hoek en straks niet meer. En tijd/geld voor wedstrijden heb ik al helemaal niet..
Wel hoop ik gewoon lekker te gaan genieten van het rijden met Cas. Buiten lekker genieten, wat springen etc. :)
Binnenkort gaan we eens rondvragen voor stalling in Waarland :)

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:44

Gupje is mijn grootste vriend :+:

Kan me voorstellen dat je op dit niveau er niet meer op berekend bent dat je paard na de finish ineens nog besluit een dubbel van de andere kant in te springen := Zal wel pijn doen!

Ik heb me voorgenomen dat de paarden er nog scherper aan moeten, vooral Hurri wil ik echt nog wat meer voor elkaar krijgen. Wedstrijddoelen heb ik niet echt, hoop dat Hurri 6-jarigen kan lopen in Ermelo deze zomer en Uno bij de 5-jarigen :j

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:55

gomir schreef:
Gupje is mijn grootste vriend :+:

Kan me voorstellen dat je op dit niveau er niet meer op berekend bent dat je paard na de finish ineens nog besluit een dubbel van de andere kant in te springen := Zal wel pijn doen!

Ik heb me voorgenomen dat de paarden er nog scherper aan moeten, vooral Hurri wil ik echt nog wat meer voor elkaar krijgen. Wedstrijddoelen heb ik niet echt, hoop dat Hurri 6-jarigen kan lopen in Ermelo deze zomer en Uno bij de 5-jarigen :j

Dan kom ik bij je kijken in Ermelo! :D

En Eva ik heb het filmpje nog eens bekeken met jou uitleg en ik snap het nu haha. Zware avond gehad :+

Ik hoop vooral een heel leuk 2018 te hebben met een paard wat ik onder controle heb in het parcours haha. Ik wil dit jaar écht naar de Almelose ruiterdagen en aan het eind van het jaar weer mee doen met het wilde varken om een keertje rond kunnen rijden na 3 flut jaren :')

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 13:52

Jullie ook alvast gelukkig nieuwjaar!

Ik vraag me af waarom Beerbaum niet besloten heeft mee te gaan met dede sprong, maar het zal te paard veel te snel gaan om daar over na te denken.

Wij hopen eind 2018 zover te zijn dat we een mooi parcours met Cascade kunnen rijden zonder dat ze nog overkruist gaat en dan in 2019 1.10/1.15 startten.

Met Castello hopen we einde van het jaarjaar een fijn 1m parcours te kunnen rijden.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:09

Meervoudige open armbreuk las ik, heeft hij er aan over gehouden...

Heb nog 2 0 rondes aan de reeks toegevoegd vandaag. Mijn doelen: z2 met winstpunten en met springen zie ik het wel. 1e parcours wat normaler doorkomen zou al fijn zijn.

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:35

Lithya schreef:
Meervoudige open armbreuk las ik, heeft hij er aan over gehouden...

Heb nog 2 0 rondes aan de reeks toegevoegd vandaag. Mijn doelen: z2 met winstpunten en met springen zie ik het wel. 1e parcours wat normaler doorkomen zou al fijn zijn.

Oh bah.. Hij gaat goed het nieuwe jaar in..

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 19:42

He bah naar einde van 2017 voor hem.

Voor "doelen" hoop ik komend jaar eindelijk weer mee te rijden in het L en als het een beetje meezit ook weer met Mickey :D en verder veel lol hebben en alles heel houden natuurlijk!

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 20:51

Fijne jaarwisseling!

Marijkeeee
Berichten: 6294
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 21:03

@Gomir: mooie rondjes van je mannen!
Ennuh weet het nog niet van Drachten.. baal.. want een aantal staan wel al op definitief en ik niet. Dus ik heb mijn twijfels of ik mag starten.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 22:17

Las het net ook inderdaad. Het leek niet heel hard te gaan maar blijkbaar wel rot terecht gekomen. Hopen op een spoedig herstel voor hem.

Ik had je filmpjes al gezien Gomir maar wederom, mooie rondes!

Mijn hoop en liefde voor 2018 gaat naar pino. Ik hoop hem weer op de rit te krijgen en nog wat z2 wedstrijdjes mee te rijden. Ik gun die lieverd nog zoveel plezier <3
Verder hoop ik dat mn zus punten voor de z1 gaat halen met de vos. Vos hoop ik een paar mooie 0 rondes te rijden met springen en wat foutloze crossen te rijden en hopelijk einde seizoen L te mogen starten.
ID hoop ik dressuurmatig fijn voor elkaar te krijgen en wat wedstrijden te starten. Misschien wat BB springen en over een klein jaar B. Maar we zien wel wanneer ze daar aan toe is.

Voor jullie ook allemaal veel liefde, geluk, sportiviteit en geen blessures voor 2018!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 00:41

Balen Marijke!

Fijne jaarwisseling allemaal!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 09:25

Voor de Friezen onder ons... Manege Gaasterland heeft brand gehad...

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 10:02

Dat is rotnieuws... Hopelijk hebben ze de paarden kunnen redden.. Y;(

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 10:04

Staan gelukkig geen paarden gestald daar. Is een manege van een vereniging.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 10:07

Gelukkig dan maar. Evengoed rotnieuws, vuurwerk?

Ik ging om kwart over 12 even bij Cas kijken, die stond gewoon te snurken :')

Iedereen een sportief en blessure vrij jaar gewenst **\O/**

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 11:25

Ik las het al, die zijn voorlopig wel weer aan het werk. Wat een schade :=
'Gelukkig' waren de indoorkampioenschappen dit jaar in Sneek gepland.

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 11:46

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Leuk om jullie plannen voor 2018 te lezen.
Wij gaan een huis + stallen bouwen, dus ik weet niet hoeveel we aan wedstrijden toekomen. In principe zijn mijn doelen M2-startgerechtigd (dress), M-startgerechtigd (sgw) en overstap naar het M-springen ergens einde outdoorseizoen. Belangrijkste aandachtspunt is meer controle in het parcours. En verder vooral veel plezier hebben en lekkere ritjes maken :)

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 12:22

Ik heb geen doelen. Verkoop van de 5 jarige, nu dus 6 jarige. Met vos lekker de eventing rond hobbelen in het L. Misschien vind ik wel de durf voor het M? Springen ook lekker het L rond hobbelen. Twee levendige gezonde veulens. En kijken naar opties voor een huisje!

Al met al dus wel veel zin in het nieuwe jaar!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 12:46

@fcsa: ook een druk jaar. Leuk dat jullie ook gaan bouwen. Wij hebben zaterdag weer overleg gehad met de architect, paar kleine dingen die nog anders moesten en dan op naar de gemeente := Bij ons komen er alleen geen stallen. Na jaren paard aan huis te hebben gehad vind ik wat minder zorgen ook wel fijn, vriendlief heeft er al helemaal niet zoveel mee en ik ben altijd alleen aan de gang ook niet altijd zo leuk.

Ooh spannend ook Carola! Hopelijk vind je in 2018 een huisje :)

Marijkeeee
Berichten: 6294
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 12:49

Verschrikkelijk voor de vereniging van Gaasterland. Schijnt enorme schade te zijn. Indoor seizoen is voor hun afgelopen lijkt mij.

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 12:52

@goldie: bij ons liggen de tekeningen ook klaar om naar de gemeente te gaan, leuk dat we ongeveer in dezelfde fase zitten. Wanneer gaan jullie beginnen? En waar in NL?

Ik heb nooit eerder paarden aan huis gehad. Vind het wel spannend, maar zie er ook enorm naar uit. Mijn vriend rijdt ook (en heeft eigen paard) dus wij kunnen de zorg gelukkig delen.

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:01

Nann, als je meedoet, laat het weten, de manege zit om de hoek van m'n huis :o

Iedereen een gelukkig en sportief nieuw jaar! Dat we allemaal maar mooie resultaten mogen boeken en mogen genieten van onze toppers :)

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:36

Ik stuue ff pb, anders vervuil ik het topic zo :))

Cas vandaag iig al lekker gelongeerd, die liep te piepen en te springen :') hopelijk is de bak morgen wat droger :=

Afbeelding

Zo hard gelachen om deze foto _O- Wie doet wie nou na he :')
Afbeelding
Verwaaid hoofd :+