Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5094
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:56

Janinevv schreef:
Haha zou best kunnen.
Alleen op tinder heb je veel die alleen afspreken voor seks.

Nouja ik ben preuts gelovig haha dusja dat is niet wat ik zoek :+


Haha totaal niet wat ik zoek inderdaad.
Ik wil gewoon een goede & leuke relatie met een leuke jongen :P

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:58

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:
Haha zou best kunnen.
Alleen op tinder heb je veel die alleen afspreken voor seks.

Nouja ik ben preuts gelovig haha dusja dat is niet wat ik zoek :+


Haha totaal niet wat ik zoek inderdaad.
Ik wil gewoon een goede & leuke relatie met een leuke jongen :P


Haha ja precies, iedereen is er vrij in wat hij of zij wil doen.

Maar goed ik heb er sowieso geen ervaring in haha, dus het moet gewoon de juiste jongen wezen.

Maar ik heb nog nooit gedate via tinder.
Alleen met personen die ik al kende, maar dat waren er ook niet zoveel.

xhaflinger
Berichten: 202
Geregistreerd: 09-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:17

Hahaha geniaal topic dit. Ik kom me ook graag melden, nadat ik onder mijn mee lees ben gekropen haha. Ik ben ook echt een ramp in daten haha. En jup een genante date heb ik ook al gehad hahaha. Wat ik ook heb is, als ik iemand leuk vind dat ik echt geen idee heb wat diegene van mij vind hahha. Ik kan wel kletsen en alles en grappen maken over en weer, maar dan vragen om iets te doen ofzo durf ik weer echt niet :D :')

lovelyfiefy

Berichten: 5094
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:22

xhaflinger schreef:
Hahaha geniaal topic dit. Ik kom me ook graag melden, nadat ik onder mijn mee lees ben gekropen haha. Ik ben ook echt een ramp in daten haha. En jup een genante date heb ik ook al gehad hahaha. Wat ik ook heb is, als ik iemand leuk vind dat ik echt geen idee heb wat diegene van mij vind hahha. Ik kan wel kletsen en alles en grappen maken over en weer, maar dan vragen om iets te doen ofzo durf ik weer echt niet :D :')


Ik kan me hier idd in vinden.
Ik ben heel slecht met hints en dat soort dingen.
Vaak denk ik achteraf pas ‘O bummer daar had ik anders op in moeten gaan’
Maar dat is dan uiteraard te laat.

Zelfs me oma dacht laatst wel even te helpen omdat zij 1 jongen gewoon erg leuk voor mij vind :P
Was lief bedoeld maar het was ook erg ongemakkelijk.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 22:41

Jaja waarschijnlijk binnenkort tinder date :+

Diertjec

Berichten: 4622
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 22:59

Ik heb 2 dates via tinder gehad, maar dat zijn allebei geen blijvertjes geworden _O- het is toch een soort awkward ofzo. Ik praat dan ook via tinder/app makkelijker dan in het echt.
Nu al dik 2 jaar geen tinder meer gebruikt en het gaat prima zo hahah.

Alvast veel plezier voor de meiden die deze week een date hebben! Spannendddd

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 23:00

Haha ik zie het wel :+
Wie weet is het een drama jaa.
Of voor hem een drama _O-

Ik praat ook wel makkelijker via de app, maar ik laat niet snel hele lange stiltes vallen tenzij ik echt uitgepraat ben en bang ben om domme dingen te gaan zeggen.

xhaflinger
Berichten: 202
Geregistreerd: 09-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 23:41

lovelyfiefy schreef:
xhaflinger schreef:
Hahaha geniaal topic dit. Ik kom me ook graag melden, nadat ik onder mijn mee lees ben gekropen haha. Ik ben ook echt een ramp in daten haha. En jup een genante date heb ik ook al gehad hahaha. Wat ik ook heb is, als ik iemand leuk vind dat ik echt geen idee heb wat diegene van mij vind hahha. Ik kan wel kletsen en alles en grappen maken over en weer, maar dan vragen om iets te doen ofzo durf ik weer echt niet :D :')


Ik kan me hier idd in vinden.
Ik ben heel slecht met hints en dat soort dingen.
Vaak denk ik achteraf pas ‘O bummer daar had ik anders op in moeten gaan’
Maar dat is dan uiteraard te laat.

Zelfs me oma dacht laatst wel even te helpen omdat zij 1 jongen gewoon erg leuk voor mij vind :P
Was lief bedoeld maar het was ook erg ongemakkelijk.


Hahha wel lief van je oma, maar lijkt mij indd ook heel erg ongemakkelijk

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 23:47

Hier 2 jaar geleden gedate online en irl. Na een aantal dates via beide manieren blijven hangen aan de allerleukste Lexa date. Alweer bijna 2 jaar samen en totally in love. Daarvoor een relatie gehad van 28 jaar, achteraf gezien veel te lang.

Anoniem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 01:51

Haha mag ik me komen melden?

Ik heb nog nooit een tinder/happn date ofzo gehad. Kwam paar dagen terug een oude crush tegen, ik was echt debiel verliefd op hem. Toen ik hem vroeg "wat is dit tussen ons?", zei hij dat ie bijna een relatie had met een andere chick. :x

Das 3,5 jaar geleden en zijn nu wel leuk aan de praat! Stom eigenlijk van mezelf maar goed. Van de week gaan we even bijkletsen dus ben benieuwd. _O-

lovelyfiefy

Berichten: 5094
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 05:49

_Dominique schreef:
Haha mag ik me komen melden?

Ik heb nog nooit een tinder/happn date ofzo gehad. Kwam paar dagen terug een oude crush tegen, ik was echt debiel verliefd op hem. Toen ik hem vroeg "wat is dit tussen ons?", zei hij dat ie bijna een relatie had met een andere chick. :x

Das 3,5 jaar geleden en zijn nu wel leuk aan de praat! Stom eigenlijk van mezelf maar goed. Van de week gaan we even bijkletsen dus ben benieuwd. _O-


spannend!

dat zijn inderdaad ongemakkelijke dingen en dan ook van die ik weet niet wat het is dingen.
Ik vind dat dus ook heel lastig!
Hoop dat het nu duidelijker wordt voor je :)

Diertjec

Berichten: 4622
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 09:47

Spannend Dominique, zou leuk zijn als er dit keer meer is :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 09:52

_Dominique schreef:
Haha mag ik me komen melden?

Ik heb nog nooit een tinder/happn date ofzo gehad. Kwam paar dagen terug een oude crush tegen, ik was echt debiel verliefd op hem. Toen ik hem vroeg "wat is dit tussen ons?", zei hij dat ie bijna een relatie had met een andere chick. :x

Das 3,5 jaar geleden en zijn nu wel leuk aan de praat! Stom eigenlijk van mezelf maar goed. Van de week gaan we even bijkletsen dus ben benieuwd. _O-


Ik zit bijna in dezelfde situatie! Ik ben nu ook aan de praat met een oude crush van 7 jaar geleden. Daarna zijn we van school afgegaan en hebben we heel weinig contact gehouden. De laatste tijd vraagt hij me veel mee naar concerten maar ik kon nooit. En nu gaan we een dagje Efteling plannen! Hij is alleen een beetje een apart geval dus het is gewoon vriendschappelijk en dan zie ik wel waar het schip strand. :')

StormMilagro

Berichten: 1760
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:49

Leuk Dominique, ik ben benieuwd!

Ik ga vanavond weer langs bij mijn 'crush', hij heeft sluit. Sinds deze week lijkt het wel wat meer alsof hij ook van die subtiele hints geeft, maar dat kan ook door dit topic komen dat ik het nu misschien denk hahah! Maar we waren een beetje aan het ouwehoeren, kreeg wel lieve appjes (maar hij is eigenlijk altijd lief op app, denk tegen iedereen, zo is hij) en hij ging even zijn nieuwe overhemd showen haha! Ach ja, vanavond maar eens wat meer flirten

Sjimbel
Berichten: 203
Geregistreerd: 28-01-09
Woonplaats: Midden van Nederland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 09:48

@StormMilagro: Spannend! Gewoon iets meer flirten joh, vraag wat die van het weekend gaat doen.. Altijd makkelijk.

Ik heb vanavond mijn 2e officiële date met een knul maar 4e keer ik hem zie. Tussendoor thuis wat gechillt.. Ik ben benieuwd of vanavond wat meer duidelijkheid geeft wat ik met 'm moet :+

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:55

Vanavond is het voor mij ook zo ver! Rond 17u komt ie aan in de stad, en van daaruit zien we wel of we eerst iets eten en dan schaatsen of omgekeerd.
Nu een dutje doen zodat ik wat uitgerust ben :+

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 10:58

Veel plezier allebei! :D Mijn FWB is vanaf morgen tot begin januari weg, dus die zal ik even niet zien. Verder is het hier rustig!

Amado
Berichten: 1328
Geregistreerd: 22-01-15

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:37

Ik kruip even onder mijn meelees steen uit,
voor de mensen die via rl iemand leren kennen; hoe doen jullie dat dan?

Gewoon erop afstappen?

Zelf ben ik echt geen held op dit gebied en het is me al zo moeilijk gemaakt doordat ik op meiden val :'D

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:46

Amado schreef:
Ik kruip even onder mijn meelees steen uit,
voor de mensen die via rl iemand leren kennen; hoe doen jullie dat dan?

Gewoon erop afstappen?

Zelf ben ik echt geen held op dit gebied en het is me al zo moeilijk gemaakt doordat ik op meiden val :'D


Geen ervaring met op iemand afstappen.. maar wij hebben hier wel eens feesten (frizz heet het volgens mij) en dat zijn echt gay feestjes. Weet je iig dat het merendeel ook op meiden valt :j

listiglistje

Berichten: 14405
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:43

Amado schreef:
Ik kruip even onder mijn meelees steen uit,
voor de mensen die via rl iemand leren kennen; hoe doen jullie dat dan?

Gewoon erop afstappen?

Zelf ben ik echt geen held op dit gebied en het is me al zo moeilijk gemaakt doordat ik op meiden val :'D

Speciale feestjes of kroegen gaan voor deze doelgroep :) zijn er genoeg! (Ik heb veel gay friends)

En dan er gewoon op af stappen en praatje beginnen. (wellicht bij de bar tijdens drankje bestellen of tijdens dansje)

listiglistje

Berichten: 14405
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:44

Babeth schreef:
Listiglistje, is dat jou kerel? Wat een ontzettend mooie vent zeg!!!

Thanks :D vond ik ook hahaha

benthevigox

Berichten: 65
Geregistreerd: 18-07-15
Woonplaats: Well limburg

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 13:20

bij mij stapte de jongen op mij af en vroeg me nummer. vanuit daar onze date afgesproken. :D

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 13:32

Ik had gisteravond een feest op mn werk. Nadat een collega en ik elkaar al een aantal keer iets langer dan normaal hadden aangekeken, aan het eind van de avond buiten in de kou nog 3 kwartier staan praten. Letterlijk over niks. Dus geen echte date, maar wel heel apart dat we eigenlijk allebei niet weggingen ondanks moe etc. En eerlijk, hij ziet er niet verkeerd uit

soof14

Berichten: 316
Geregistreerd: 12-06-13
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:17

Amado schreef:
Ik kruip even onder mijn meelees steen uit,
voor de mensen die via rl iemand leren kennen; hoe doen jullie dat dan?

Gewoon erop afstappen?

Zelf ben ik echt geen held op dit gebied en het is me al zo moeilijk gemaakt doordat ik op meiden val :'D


Ken je die PANN feesten (gay feest)? Daar heb ik wel een keer een leuke date aan over gehouden!

soof14

Berichten: 316
Geregistreerd: 12-06-13
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:21

Nog een goede tip ! Ik ging dit jaar "alleen" op vakantie , wel met een reisorganistie mee omdat alleen alleen mij niet een heel goed idee leek. Totaal geen verwachtingen dat ik iemand tegen zou komen.
Maar toch nu al een tijdje een hele leuke relatie!