De Boschhoeve / RSC de treekhoeve

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sophiexoxo
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-10-17

De Boschhoeve / RSC de treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 18:54

Ik wil graag in de zomer van 2018 op ruiterkamp. Ben dan 17 & ben aan het twijfelen tussen het ruiterkamp van de boschhoeve en het SGW kamp van de treekhoeve. Het sgw kamp lijkt me super leuk omdat je dan veel bijleert doordat je gaat crossen en heel erg spring gericht gaat rijden. Maar de boschhoeve is ook super leuk omdat je dan veel gaat buiten rijden.
Wat is jullie ervaring hiermee?

flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Re: De Boschhoeve / RSC de treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 13:19

Ik ben op beide stallen niet geweest, maar als je graag zowel wilt crossen als wilt buitenrijden is misschien de jongerentrektocht van het reelaer iets voor je. De eerste 2 dagen ga je op de manege rijden en daarbij crossen op de crossweides. En daarna ga je drie dagen van camping naar camping trekken!

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: De Boschhoeve / RSC de treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 13:23

Ohh boschhoeve ik heb daar zo veel mooie tijden beleeft ! <3 is daar zo leuk en vooral heel gezellig !

Je zit gezellig met een klein groepje meide in een klein vakantie huisje echt gezellig en heerlijke mooie buiterij omgeving daar ! Goede instructrice die les geeft en super paarden voor ieder wat wils

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: De Boschhoeve / RSC de treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 16:32

De Treekhoeve is echt tof! Ben 2x op Sgw week geweest. Ben nog eens terug gegaan op wedstrijd en het was echt leuk!

Sophiexoxo
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 16:36

flowerin schreef:
Ik ben op beide stallen niet geweest, maar als je graag zowel wilt crossen als wilt buitenrijden is misschien de jongerentrektocht van het reelaer iets voor je. De eerste 2 dagen ga je op de manege rijden en daarbij crossen op de crossweides. En daarna ga je drie dagen van camping naar camping trekken!


Is 3u rijden met de auto, agz ik in antwerpen, belgie woon

Sophiexoxo
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 16:38

biggirl schreef:
Ohh boschhoeve ik heb daar zo veel mooie tijden beleeft ! <3 is daar zo leuk en vooral heel gezellig !

Je zit gezellig met een klein groepje meide in een klein vakantie huisje echt gezellig en heerlijke mooie buiterij omgeving daar ! Goede instructrice die les geeft en super paarden voor ieder wat wils


Vind het een super lastige keuze haha! Ga je op buitenrit ook zo suuuper snel? Of gewoon een iets sneller galopje?

En als je een eigen paard mee neemt en je wilt dat paard laten rusten, kan dat zo maar of is het zegmaar verplicht een hele week op je eigen paard te rijden?