1ste date... Zonder kus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nynkster

Berichten: 5334
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:48

Mijn vriend en ik hebben dat wel gedaan. Weet niet precies waarom maar het was het goede moment ofzo :+
Had al wel langer contact met hem voordat we op date gingen, als ik iemand echt voor het eerst zou spreken zou ik het denk ik niet doen

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:51

Hier pas gezoend op date 3, eerder was het moment er gewoon niet. Inmiddels bijna 9 maand samen :)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:57

Ik heb aardig wat gedate (11 inmiddels geloof ik :+) en pas bij 1 eerste date gezoend. Bij 2 de tweede date gezoend en bij 1 is er een relatie uitgekomen. Rest heeft het nieteens gehaald tot de tweede date _O-
Die jongen waarmee ik op de eerste date gezoend heb, had van tevoren al gepeild hoe ik daarin stond. Denk dat heel veel mannen zelf ook af willen wachten en het zeker willen weten dat het goed gaat.

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:59

woepsie90 schreef:
De eerste 3 mnd hadden wij niet gezoend :’) en nu alweer ruim 13 jaar samen. Geen punt hoor!


Wait... WHUT? HOE DAN _O- :=


Oke... ontopic...

Als er een gezonde aantrekkingskracht tussen beide is zie ik niet in waarom je niet zou kunnen zoenen...

Op 1e date niet zoenen kan idd ook te maken hebben met respect!

Ik zou zeker niet teveel nadenken hierover, gewoon doorgaan zoals je bezig was en dan zie je het vanzelf! En anders kun je ook duidelijke signalen afgeven toch :P

Uit eigen ervaring weet ik wel dat het een stukje spanning wegneemt als er eenmaal gezoend is! :P


Succes!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:09

Berdien schreef:
Niet zoenen op een eerste date zegt inderdaad niet zoveel. Als het verder gezellig was en je voelt je wel tot hem aangetrokken, dan komt dat vanzelf :)

Zoenen op een eerste date juist niet netjes.. mwah. Het is niet alsof je elkaar vijf minuten daarvoor bent tegengekomen in de kroeg ofzo :') Zolang je het allebei wilt is het toch prima?

Maar als je elkaar 5 min tegen bent gekomen maakt ook niet zoveel uit toch? gebeurt genoeg om me heen en maak t zelf ook wel eens mee. :=

Kabayo

Berichten: 14088
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:16

sureido schreef:
Berdien schreef:
Niet zoenen op een eerste date zegt inderdaad niet zoveel. Als het verder gezellig was en je voelt je wel tot hem aangetrokken, dan komt dat vanzelf :)

Zoenen op een eerste date juist niet netjes.. mwah. Het is niet alsof je elkaar vijf minuten daarvoor bent tegengekomen in de kroeg ofzo :') Zolang je het allebei wilt is het toch prima?

Maar als je elkaar 5 min tegen bent gekomen maakt ook niet zoveel uit toch? gebeurt genoeg om me heen en maak t zelf ook wel eens mee. :=

Haha had ik eens. Op een tentfeest , ik draai mij op , jongen (een wildvreemde) pakt mij zo op de snufferd. Nou ,ik had de slappe lach haha . Was sowieso al melig :P vond t wel grappig ,maar of ik mij er druk om maak? Neu

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:18

Ik had vorige maand een date :D we hadden elkaar al 2 x eerder in real live ontmoet en dat was love@first sight voor beide....

Dus toen heeft hij mij bij hem thuis uitgenodigd, hij zou uitgebreid voor mij koken.
Na het toetje op de bank verder gekletst...zegt ie ineens: oliebol ik moet de was nog ophangen :+
Dus hij staat op en hij passeert mij en slaat ineens toe met een fikse kus :P Nu nog steeds samen aan het daten <3

Alle andere dates, eigenlijk ook altijd 1e date zoenen... of ze moeten idd niet durven, die heb je er ook bij!

Kabayo

Berichten: 14088
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:20

listiglistje schreef:
Ik had vorige maand een date :D we hadden elkaar al 2 x eerder in real live ontmoet en dat was love@first sight voor beide....

Dus toen heeft hij mij bij hem thuis uitgenodigd, hij zou uitgebreid voor mij koken.
Na het toetje op de bank verder gekletst...staat ie op en zegt ie ineens: oliebol ik moet de was nog ophangen :+
Dus hij staat op en hij passeert mij en slaat ineens toe met een fikse kus :P Nu nog steeds samen aan het daten <3

Alle andere dates, eigenlijk ook altijd 1e date zoenen... of ze moeten idd niet durven, die heb je er ook bij!

Heeft hij de was wel opgehangen :')
Wel ontzettend lief ♡

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:21

Kabayo schreef:
listiglistje schreef:
Ik had vorige maand een date :D we hadden elkaar al 2 x eerder in real live ontmoet en dat was love@first sight voor beide....

Dus toen heeft hij mij bij hem thuis uitgenodigd, hij zou uitgebreid voor mij koken.
Na het toetje op de bank verder gekletst...zegt ie ineens: oliebol ik moet de was nog ophangen :+
Dus hij staat op en hij passeert mij en slaat ineens toe met een fikse kus :P Nu nog steeds samen aan het daten <3

Alle andere dates, eigenlijk ook altijd 1e date zoenen... of ze moeten idd niet durven, die heb je er ook bij!

Heeft hij de was wel opgehangen :')
Wel ontzettend lief ♡

Nope :') passie tussen ons beiden was te heftig hahaha

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:23

@ kabayo: was ie knap? :D

Maak ik ook vaker mee of gewoon heel lang oogcontact en spanning en dan zeg je hoi tegen elkaar en dan weet je al wat er gebeurt :Y) kunnen ook leuke dingen uitkomen!

Ik vind zoenen op eens eerste date prima, sex tja.... vaak zie je dan dat jongens het wel goed vinden, de lusten maar niet de lasten.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:24

Niet zoenen op een eerste date is helemaal niet erg hoor TS. Deden wij ook niet en onze relatie houdt al meer dan 11 jaar stand.

Wij zijn allebei niet zo van ach het is maar zoenen. Dat voorbeeld van Kabayo gruwel ik van. 1 van de redenen waarom ik een grafhekel aan carnaval heb. Daar gaan al die kerels alle vrouwen af. Nee bedankt.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:34

maar een kus betekent toch niet direct dat het 'aan' is? een nieuwe afspraak zegt daar toch veel meer over? laat hem weten dat je het heen fijne avond vond en dat je graag nog eens wilt afspreken.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:37

Ik zou er juist op afknappen. eerste date is juist uitvinden vind je elkaar meer dan alleen maar aardig en vind je elkaar aantrekkelijk op die manier. Ik heb een keer gehad dat een jongen op een 1e date 3x een poging waagde om me te zoenen elke keer hoofd weggedraaid uiteindelijk kwam die zelf ook wel tot de conclusie dat ik dat niet wilde..

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:45

Ik moest wel een beetje glimlachen om je post TS.... het halve internet staat vol met berichten van vrouwen die zich onder het motto #me too (terecht) boos maken als zij zich in hun eer aangetast voelen door opdringerige mannen en jij wil op je eerste date al gezoend worden of lichamelijk contact hebben ?
Duh... }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:55

Jannepauli schreef:
Ik moest wel een beetje glimlachen om je post TS.... het halve internet staat vol met berichten van vrouwen die zich onder het motto #me too (terecht) boos maken als zij zich in hun eer aangetast voelen door opdringerige mannen en jij wil op je eerste date al gezoend worden of lichamelijk contact hebben ?
Duh... }>


Ik zit inderdaad ook een beetje met opgetrokken wenkbrauwen te lezen wist niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ik zou blij zijn als je na jaren alleen een man treft die respectvol met je om gaat, niet dat zoenen of seks op een eerste date niet respectvol is maar ik snap dit niet helemaal eerlijk gezegd.
Ben je dan uit op lichamelijk contact of ben je op zoek naar een relatie? Ik vind dit eerlijk gezegd namelijk allemaal een beetje respectloos van jou juist naar deze man/jongen toe..
Ik ben in het verleden te vaak te snel met mannen het bed in gedoken (oké dat klinkt heel erg, ik heb maar iets van 5 bed partners gehad voor mensen een hele verkeerde indruk krijgen nu _O- ) waar ik dan achteraf juist spijt van had, al voelde het op dat moment altijd goed het is in mijn ogen niet echt de ideale start van een "serieuze relatie", ipv dat je elkaar rustig leert kennen duik je het bed in.. Ja ik kies nu dan liever elkaar rustig leren kennen ;)

BigOne
Berichten: 38399
Geregistreerd: 03-08-09

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:59

Ts, dus omdat andere mannen meteen meer wilden en je je met deze nu afvraagt of hij je wel wil omdat hij niet meteen je uit de kleren wilde praten maak jij je zorgen of hij je wel leuk genoeg vind?? Beetje omgekeerde wereld, zou zeggen, geniet er van en wacht af of er een vervolg komt.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58019
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:01

Inmiddels alweer 4 jaar getrouwd en ruim zes jaar samen met de man die in een vorig leven een enorme player was en er toch de eerste keren (denk een keer of twee/drie wel kort op elkaar) er voor koos niet te zoenen. En dat had hij heel goed aangevoeld. :+: En daarna elkaar rustig terug leren kennen alvorens we ook effectief het bed in doken. Voor mij was dat meer nodig dan voor hem maar manlief volgde een IMO erg belangrijke regel: je past je aan aan de snelheid van degene die het traagst wil gaan. En we zijn nog steeds gelukkig getrouwd dus zit wel goed. :j :')

mvdbijl

Berichten: 3682
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:03

Nee hoor, eerste 2 of 3 dates niet, is nu mijn man :D

MarjanB

Berichten: 16543
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:05

Hier ook pas op 3e date een zoen omdat ik hem zoende :') hij was gewoon erg verlegen en netjes. Nu bijna 3 jaar bij elkaar en samen een huis gekocht. Snap die druk niet zo waarom t allemaal moet, bedenk eerst maar even of je iemand leuk genoeg vind.

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:05

Hier op de 1ste date ook niet gezoend, niet wetende wat we nou allebei van elkaar vonden.
We waren samen met vrienden dus die konden niet wachten om het te zien :')

Maar zoenen eerste date vind ik normaal gesproken niet erg. Maar als je verder dan dat gaat, denk ik bij me zelf ben je nou op een relatie uit, of gaat het je alleen maar om iets anders.

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:17

Hier ook niet. Ondertussen alweer twee jaar getrouwd:)

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:19

Hier ook niet.. juist omdat ik hem zo leuk en intressant vond.. wou niets overhaasten.. en wonen sinds kort samen :)

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:20

_Mellanie schreef:
Maar zoenen eerste date vind ik normaal gesproken niet erg. Maar als je verder dan dat gaat, denk ik bij me zelf ben je nou op een relatie uit, of gaat het je alleen maar om iets anders.

Toen ik jong was was ik daar idd heel erg voorzichtig mee.

Nu ik 43 ben denk ik daar iets anders over....het klikt of het klikt niet, ook op dat vlak (nu wat meer eisen dan toen ik jong was ;) ).
Ik heb niet het idee dat mannen je dan minder serieus nemen, dat ligt echt aan het type man en zijn intenties.
Als iemand je echt leuk vindt op alle vlakken, zal hij daar zeker moeite voor doen.
Niet alle mannen zijn alleen maar uit op sex. Het testosteron gehalte is wel veel hoger dan bij vrouwen :P

Joltsje

Berichten: 9046
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:21

@annedot en @jeannepauli. Ik heb het idee dat ts onzeker is of hij haar net zo leuk vind als zij hem. En daarom op innitiatief van hem hoopte.

Wel of niet kussen op de eerate date is afhankelijk van de situatie. Ik heb ook liever een man die je met respect behandeld dan alleen maar op zijn fysieke goal afgaat

lovelyfiefy

Berichten: 5117
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:29

Hier ook nog nooit op een 1e date gezoend..
Weet ook niet of ik dat ooit zal doen.

Vind het ook helemaal niet erg.
Als je iemand pas 1x gezien heb weet je vaak nog maar weinig van elkaar
en ik vind het gewoon fijn om pas bij een echt goed gevoel (dat dus langer dan 1 date aanhoudt)
pas verder te gaan in dat soort stappen.

Maar he, dat ben ik ;)
Mij zal je ook nooit met een one-night-stand of een friend-with-benefit vinden :+
Dat is totaal niet mijn ding :P