Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 16:44

Super Dankje. Ga ze eens bekijken!
Kom er net ook een tegen van Pixum.nl

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 19:12

Kijk maar ff op Pepper.com bij het topic over adventskalenders er zijn er nog veeel meer dan hier genoemd ;)

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 19:16


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 20:12

ElizeVdS schreef:
Er is hier een speciaal topic over hier op bokt:
[PF] Adventskalenders 2017


Alleen is die echt gericht op fysieke adventskalenders niet op de digitale versies. :)

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 13:56

kan nog steeds niet inloggen :( mis nu zoveel acties pff :+


Afbeelding

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:43

Alwiene schreef:
Kijk maar ff op Pepper.com bij het topic over adventskalenders er zijn er nog veeel meer dan hier genoemd ;)


Dankje! Ik zal vanavond eens kijken als ik weer thuis ben!

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:19

Hoe gaat het hier met iedereen ? Weinig geluk deze week :(

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:36

Ook geen geluk :+
Ik doe elke dag mee met Kingsland en Back on track

Nala

Berichten: 8192
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:08

0 geluk so far...
Misschien moet ik ook maar eens reacties gaan spammen _O-
Of van die geweldig uitbundige emoticon overload reacties.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:30

Leuk krijg net een mailtje dat ik ben uitgekozen tot het reviewteam voor een boek! De verloren familie.
Ben zeer benieuwd, heerlijk onder een dekentje met een goed boek is het beste wat je kunt doen met deze kou!

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 14:59

Ik kan helaas geen poll aanmaken. Maar een stelling. Benieuwd wat jullie denken **\O/**

Verveling heerst :')

Stelling:

Pagina likers die actief deelnemen aan een actie, dus veel delen/reageren/taggen en dus voor meer likes zorgen, zouden meer kans moeten/kunnen maken dan luiers die niet actief mee doen.

Eens of oneens ?

Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:16

Hier ook geen geluk :+

Ben ik het niet mee eens! Ik vind dat iedereen even veel kans moet maken. Anders maken alleen mensen zonder leven een kans :=

Nala

Berichten: 8192
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:19

Ik ben het met Jannicke eens. Hartstikke leuk zo'n acties, maar stik irritant en oneerlijk als iemand de tijd heeft om 2000 keer per dag te reageren/delen/liken.

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:28

Hmm, lastig! Ik denk dat het onbewust toch wel gebeurd als er handmatig een winnaar wordt gekozen, maar helemaal eerlijk vind ik ‘t ook eigenlijk niet, of ze hadden het erbij moeten vermelden dat je zo meer kans maakt oid

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:45

Mm moeilijk.
Ik vind opzich dat iemand die er meer tijd/efford insteekt om een pagina bekend te maken bij de doelgroep van die pagina wel meer recht heeft op de prijs. Immers is dat het doel van de actie.
Kan me goed voorstellen dat pagina`s mensen uitzoeken die in hun doelgroep valt. Dat bv een fysieke winkel in Groningen ook iemand uit Groningen of omgeving uitzoekt vind ik logisch. Ik ga niet vanuit zeeland zover rijden.

Verder heb ik wel echt een hekel aan van die zielige verhalen etc. Dus ondanks dat iemand dan veel moeite heeft gedaan en opvalt door zijn of haar ellenlange bericht. Daarbij heb ik wel altijd zoiets van iedereen heeft even veel kans..

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:26

Nou het 'probleem' is natuurlijk dat je nooit weet hoe het bedrijf verloot. Is dit via een naamloot site, heeft 100 x reageren dus ook geen nut. Oneerlijk vind ik niet. Waarom? Dat is ieder voor zich toch.


Ik reageer vaak wel veel op acties. Puur omdat ik dan hoop op te vallen. Zo tag ik vaak ook meer mensen en hebben hun dus meer likes. Al hoewel ik hier ook extreme gevallen bij zie en die winnen toch vaak ook nog

Zielige verhalen vind ik ook echt verschrikkelijk. En zie soms dat het nog helpt ook -_-..
Wat ik soms frappant vind is dat er bv tig mensen heel enthousiast reageren en dan wint er iemand die 1 x droog zegt 'Ik heb gedeeld' :+. Dan denk ik wel is hmmmm.. :Y)

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:07

Ik heb deo gewonnen :') Vanochtend nog de balen in dat ik niets won. Nu iets kleins in ieder geval dus ik ben alweer happy. Heb nog een paar echt mooie dingen open staan dus ik blijf duimen.

Ik vind wel dat actief delen moet lonen, maar 1000x zou geen effect moeten hebben en 'ik ben zo zielig' ook niet, maar het werkt helaas wel zo heb ik 't idee...

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:13

Gefeliciteerd! Eindelijk ik ben blij voor je :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:56

Ach... 'bekend maken/reclame maken voor / met de doelgroep' zeggen jullie... met allemaal een extra / nep account op FB :+
Sorry, daar moest ik toch echt even om grinniken...

Nee hoor. Tig keer delen zou voor mij geen extra winkans hoeven opleveren. Zielige verhalen daarentegen ook niet.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:49

Mijn 2e account is net zo echt als mijn eerste hoor :P. Reden dat ik daar niet echt meedoe aan acties is omdat ik liever mijn FB account zoveel mogelijk privé wil houden. Een enkele keer is nog wel oké maar er zijn zoveel mooie acties en daarmee wil ik niet gevonden worden terwijl ik weer ga solliciteren...

Maar ik kom serieus veel dingen tegen die ik onthoud voor de verbouwing of juist voor erna als ik weer wat geld heb. Je houdt toch een leuk gevoel over aan zo'n bedrijf dat zich op deze manier presenteert.. ik iig wel.

Ik heb nu met Hipperds een actie lopen bij geef eens wat weg, die mensen liken me evengoed alleen vanwege de kans iets te winnen... heb nu niet het idee dat ik daar klanten aan over te gaan houden.. al zou dat wel leuk zijn natuurlijk.

Britt die boekenlegger mag ze eigenlijk houden van me, met dr kinderachtige actie :')

Anoniem

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:00

Maar zo'n 2e account heb je niet je 'echte' vriendenkring op. Juist om je vrienden niet onder te spammen... :+ Dus het enige bereik zijn dan mensen die ook gratis spul willen winnen :+

Heb nu het lijstje opgesteld van iedereen die meedoet voor m'n winactie. Meer dan de helft van degenen die mee deden vertikten het gewoon om te lézen. En die vallen dus bij voorbaat al af :+

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:03

ElizeVdS schreef:
Ik heb deo gewonnen :') Vanochtend nog de balen in dat ik niets won. Nu iets kleins in ieder geval dus ik ben alweer happy. Heb nog een paar echt mooie dingen open staan dus ik blijf duimen.

Ik vind wel dat actief delen moet lonen, maar 1000x zou geen effect moeten hebben en 'ik ben zo zielig' ook niet, maar het werkt helaas wel zo heb ik 't idee...



Gefeliciteerd met je deo! Haha

Mocht iemand zien dat ik ergens heb gewonnen (Lisa Vdl), zou die het dan door kunnen geven? :o kan nog steeds niet inloggen..

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:07

Ben ik niet met je eens Rachelle. Ja ik heb een tweede account. Maar ben daar actiever op als op mijn eerste. Juist doordat ik veel getaged wordt en actief op zoek ga naar acties ontdek ik heel veel leuke websites en winkels. Nu met sinterklaas bv heel wat besteld in webshops waar ik anders nooit van had gehoord! Denk dat dat voor iedereen wel geldt?

Mijn eerste account is een traditioneel fb account: zelf niks plaatsen en kijken hoe leuk het leven van anderen is waar je vroeger mee op school zat en al jaren niet meer hebt gezien..

Channiiiej

Berichten: 3223
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:09

Ik heb de afgelopen week wel weer veel mazzel! :D
Plumping lipgloss, omslagdoek, overnachting in Valkenburg, top+rokje, laarsjes een kledingbon twv €65!

Zag alleen net dat die laatste best een eind weg is voor mij (is in Best, bij Eindhoven in de buurt.. ongeveer 115 km voor mij).. dus moet even kijken wat ik daarmee zou kunnen gaan doen hihi :o
Laatst bijgewerkt door Channiiiej op 04-12-17 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:10

Lekker dagje uit Chantal?