Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 16:21

Tutti_frutti, zou het eerder gek vinden als je iemand super leuk vindt en diegene jou ook dat je er niks mee doet. Liefde gaat waar het niet gaan kan.

Merk nu al dat ik ook lastig vind dat ik weer week moet wachten. Terwijl bij m’n scharrels hiervoor daar geen enkele moeite mee had als het paar weken duurde. En dat terwijl ik ook zei niet te hard van stapel te willen lopen..

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 16:38

Precies linoleum, dat is nu ook wat we besproken hebben :j Heel apart om op date 3 al zulke gesprekken te moeten voeren wel maar na m'n ex die nogal moeite had met communiceren en duidelijk zijn is dit wel echt een verademing

Ik ben zelf ook niet zo van weken wachten op een volgende date, dan verlies ik de aandacht en het enthusiasme een beetje :+ Misschien juist een teken dat deze iets leuker is dan de rest ;)?

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 16:45

Dat laatste ga ik wel vanuit bij m’n date. Merkte heel erg bij vorige dates dat ik ook wel prima vond als niks werd. En zou ik nu ook geen grote ramp vinden, na 1 date. Maar kijk wel meer uit naar berichtjes en hem opnieuw zien.

Al zal dat rustig aan doen wel noodgedwongen moeten, aangezien we beide druk zijn met werk, sociaal leven en hobby’s. En hij daarnaast regelmatig in buitenland zit voor z’n werk. Maar we gaan het zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:11

Oh ik had dit weekend trouwens zoiets grappigs op Tinder. Door omstandigheden moet op termijn weer op zoek naar een andere baan en toen een Tindermatch naar mijn week vroeg vertelde ik dat. Hij is recruiter bij een groot bedrijf en vroeg wat ik deed. Had ie een superleuke vacature! *\o/* Dus de volgende dag sollicitatie gestuurd. Gesprek werd alleen meteen wel een beetje akward, beetje gek om persoonlijke dingen te vragen aan iemand waar je misschien mee om tafel komt te zitten voor een sollicitatiegesprek. Dus hele weekend ook niet meer gepraat en zie nu dat ie me ook ontmatcht heeft :') Ben nu alleen wel heeeeel benieuwd of ik iets van die sollicitatie ga horen :+

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:19

Haha en is hij ook degene die de sollicitaties ontvangt/beoordeeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:20

linoleum schreef:
Haha en is hij ook degene die de sollicitaties ontvangt/beoordeeld?


Ja... :')

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:25

Wat gaan jullie hard zeg haha.. hoop moeten bijlezen!


linoleum jij gelukkig een geslaagde date en vervolg, super leuk! :)
Linda_Fleur ik denk inderdaad dat het goed is het een beetje te laten gaan.... wat ik tot nu toe lees komt het vooral van jouw kant, hoe jammer dat ook is.. maar dat is uiteindelijk niet wat je wilt natuurlijk. Wie weet komt hij vanzelf wel in de lucht als jij niet meer met initiatieven komt, je weet maar nooit :)

Relaxed grappig, wie weet hou je in plaats van een leuke man een leuke baan over aan Tinder, hopelijk hoor je iets! Jammer dat hij je meteen ontmatcht heeft :+


Ik ben een beetje date moe. Merk dat ik een beetje in zo'n mood zit van, het wordt allemaal toch niks en kost me alleen maar tijd en energie -O- sta er even niet zo positief in ofzo. Daarnaast natuurlijk voor het weekend afgesproken met die man die niet direct mijn type is maar wel erg goed mee klikt, ik wil wel kijken wat dat eventueel wordt als we elkaar wat vaker hebben gezien :) knappe kroeg man heb ik afgezegd gisteren, ik weet het niet, had er even geen zin in, gek eigenlijk, maar voelde gewoon lekker om even alleen te zijn.

Dan heb ik nog iemand leren kennen in de kroeg, tijdje geleden al, toen geen nummers uitgewisseld. Kwam hem afgelopen zaterdag weer tegen, weer uren mee gestaan, dit keer maar wel nummers uitgewisseld. Heeeeele leuke jongen moet ik zeggen maar, ik denk alweer, wordt toch niks, laat maar gaan -O- lekker in de negatieve flow even :+

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:29

Relaxed schreef:
linoleum schreef:
Haha en is hij ook degene die de sollicitaties ontvangt/beoordeeld?


Ja... :')

Hahah dat is wel lekker ongemakkelijk, een gesprek is sowieso al spannend, laat staan met een tinder match. Zou overigens grappig zijn als het dan ineens heel goed blijkt te klikken.. :D

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:46

Tutti_Frutti: Ik denk eigenlijk gewoon dat hij niet heel veel denkt :+ Hij nodigde me vorige week nog uit voor kerstdiner met zijn familie en oud+nieuw dus ik heb het gevoel dat hij wel zou willen, maar dat het gewoon niet zo in hem zit om super aanhankelijk of wat dan ook te doen als we niet bij elkaar zitten. Weet niet waar het aan ligt, cultuur? Of toch een narcist? I don't know. Ik heb dit weekend echt geprobeerd meer diepgaande gesprekken te voeren, maar hij draait het verhaal altijd heel erg snel om naar zichzelf. Voelde me weinig gehoord. Ik ga in ieder geval maar weer andere plannen maken met kerst en o+n :')
Whaaa jij zit ook in een lastige situatie Tutti_Frutti. Ik begrijp precies je gevoel, die alarmbellen die afgaan omdat je het gevoel hebt hard van stapel te lopen. Maar tegelijkertijd is het ook handig verder te denken, lastig lastig! Nouja probeer het af en toe gewoon even los te laten en niet te veel nadenken, gewoon genieten!

Relaxed, hahaha geweldig! Wel beetje stom dat hij je geunmatched heeft. Zou wel geniaal zijn als je nu wel iets hoort van de sollicitatie.

anne_bento, we kennen allemaal het gevoel wel. Gewoon lekker laten voor wat het is en focus op andere dingen waar je op dit moment wel energie van krijgt!

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:12

relaxed hoe is het met je scharrel afgelopen vanmorgen?

anne misschien even tijd voor jezelf inlossen?
als je er zo in staat lijkt daten me helemaal niet leuk en het is toch ook geen verplichting?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:16

Die was vanmiddag weer in de lucht, kreeg zijn telefoon niet aan :+ maar als trucker heel onhandig zonder telefoon ;)

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:27

Misschien heeft hij je wel ontmatcht omdat hij zo onder de indruk was van je sollicitatie dat hij alleen nog maar zakelijk contact wil Relaxed? Positief blijven denken! Gelukkig niets naars met je scharrel.

Wat goed van je Linda! Wel jammer, zo'n date in het buitenland heeft toch ook wel ergens wat. Maar als het alleen van jouw kant af moet komen.. :n Dat gaat niet werken, levert op de lange termijn alleen maar frustraties op.

Het gevoel van 'klaar voor een relatie' herken ik wel. Ik hoef ook niet meer zo nodig eindeloos te daten en van scharrel naar scharrel te gaan. Heb liever iemand die ook in mij wil investeren, in plaats van elke keer weer energie en tijd in iemand steken en dan weer... niks :=

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:30

Ken genoeg truckers die soms dagenlang niet bereikbaar zijn, die redden zich ook altijd :')

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:49

Gelukkig weer wat gehoord Relaxed, ik zou er ook niet rustig van worden..
Alja, inderdaad even tijd voor mezelf, ga wel nog afspreken met die van vorige week maar verder gewoon even rustig :-)

Berdien, precies dat ja, ik wil ook wat vast, dit rond gescharrel en gedate heb ik wel wat
gezien, zo fijn om je tijd en energie te investeren in iemand die dat ook in jou doet, dat mis ik wel

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:57

Dat is het dus ja.. Nou ja, vooralsnog kruip ik gewoon elke avond gezellig tegen Poes aan. Die vindt dat ook prachtig, dus win-win situatie. Die man, die komt wel. Ooit. Denk ik.

#catladyforever :')

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:33

Fijn dat je weer iets gehoord hebt Relaxed!

Anne, waar komt dat negatieve opeens vandaan? Maar goed even alleen zijn is ook wel eens lekker hoor, dat gevoel ken ik wel. Ga je wel nog iets afspreken met die waarmee je nummers hebt uitgewisseld?

Linda, lastig verhaal. Kan inderdaad zijn dat hij niet zo van het vooruitdenken is maar goed initiatief moet niet elke keer van een kant komen. Dat wordt op den duur ook niet zo gezellig dan. Jammer dat het nu zo loopt maar loslaten en kijken of er nog iets van hem komt is misschien beter in dit geval.

Ik heb donderdag een date met een van die tindermatches, komt echt op mij over als een ontzettend leuke jongen alleen was ie geirriteerd toen ik zei dat ik nog wel actief ben op tinder. Dat vind ik persoonlijk dan wel een beetje storend. Meteen zo'n gedrag terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:41

Ik ben ook bkij met Poes. Altijd enthousiast als ik thuis kom, wil samen slapen en zonder morren dicht tegen me aan kruipen. Bovendien is het ook nog eens een knappe man. Wat wil ik nog meer??

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:45

Nou dat dus! Nou is Poes wel een luidruchtige harige dame, maar soit. Het is wat het is :))

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:39

Ah ik heb 2 harige poezen thuis, die houden me ook wel warm en gezelschap met de donkere dagen :D

Ik weet niet zo goed waar dat negatieve ineens vandaan komt.. misschien zit ik gewoon niet zo lekker in Mn vel :) Mhh heb wel app contact met die waarmee ik nummers heb uitgewisseld, hij is erg geïnteresseerd en gezellig. Maar ik zit alweer net zoals knappe kroeg man dat ik hem te leuk vind voor mij en denk, wat moet je met mij, je kunt iedereen krijgen! Ik denk dat ik het maar bij mijn poezen hou :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:42

linoleum schreef:
Ken genoeg truckers die soms dagenlang niet bereikbaar zijn, die redden zich ook altijd :')


Nou deze niet, met zijn planner gaat allemaal via Whatsapp. Bij mijn ex ging ook alles via mobiel :j En de wekker niet te vergeten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:44

Berdien schreef:
Misschien heeft hij je wel ontmatcht omdat hij zo onder de indruk was van je sollicitatie dat hij alleen nog maar zakelijk contact wil Relaxed? Positief blijven denken! Gelukkig niets naars met je scharrel.


Geen idee, ik ga er toch vanuit dat iemand Tinder en zijn werk wel van elkaar kan scheiden :j Morgen ff afwachten, in de bevestiging stond 2 werkdagen :)

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:06

Wel apart dat hij je ontmatcht heeft Relaxed. Aan de andere kant is het misschien niet gewenst dat hij op die manier contact heeft met klanten? Vandaag dus maar even afwachten!

Anne, jammer van je negatieve spiraal. Lekker focussen op jezelf en doen waar je je goed bij voelt. Antwoorden komen vanzelf. In korte tijd heb je ook best veel nieuwe mannen ontmoet, dus kan me enige verwarring of date-moeheid wel voorstellen.

Linda, klinkt alsof je voor jezelf wel duidelijk hebt welke kant je op wilt. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Daarom dat ik ook vroeg of hij ook weleens jouw kant op kwam, omdat ik het idee had dat jij wel elke keer investeert in naar hem gaan, maar dat ik niet het idee had dat hij zelf een poging daarvoor deed, ondanks dat het voor hem natuurlijk wat lastiger is met z'n paarden.

Berdien, luidruchtige, harige dame of niet, prima gezelschap om tegen te praten en mee te kroelen! ;)

Tutti_Frutti, je dates klinken geslaagd! :D Wel lastig als je weggaat, maar het krijgt vanzelf vorm allemaal.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:23

Ja inderdaad Jibbel, misschien wat te hard van stapel gelopen na de break-up met ex-date, beetje mezelf voorbij gelopen geloof ik. Eerlijk gezegd mis ik ex-date ook weer steeds vaker, ondanks dat het ook niet alles was, hebben we echt veel leuke momenten samen gehad, en dat mis ik -O-

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:36

Maar kan de kroegman je die momenten niet geven? Je schreef zelf dat je je heel erg op je gemak voelt bij hem en er rustig van wordt..

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:40

Dat gevoel kreeg ik ook Anne. Kom eerst even terug op jezelf, en je blij en sterk in je leven staat. Dat gat dichten met je eigen krachten.