Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
_Nelleke_ schreef:@rumay, deze keukenboer heeft dus wel een eigen montageservice en mede daarom zijn we naar ze toe gegaan. Ze hebben in het gesprek heel duidelijk aangegeven dat de montage op nacalculatie is en dat de montage 60,- per uur bedraagt. Onder deze voorwaarden zijn we akkoord gegaan met de hele 'deal'.
Die ZZP-er geeft aan dat het een hoog-risico verbouwing is en het daarom meer kost. Dit vanwege het keukenblad wat ingefreesd moet worden (is nu 3cm te lang en steekt heel raar over, dat hebben ze 4jr geleden opgelost met een lelijk raar plankje eronder.
_Nelleke schreef:@Winged: factuurdatum was 15 november. De zaak is vandaag gesloten maar morgen gaan we ze weer bellen.
Citaat:Koopt u iets in een winkel, terwijl u het niet had willen kopen? Dan heeft u geen wettelijke bedenktijd. Soms biedt de verkoper u wel een ruilmogelijkheid of een tegoedbon, of krijgt u zelfs uw geld terug. Dit is een gunst van de verkoper. Hij is niet verplicht om uw product te ruilen of geld terug te geven.
_Nelleke_ schreef:Nee het is een daadwerkelijke factuur. We hebben echter nog niks aanbetaald en er is ook niks geleverd.