Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 14:07

Ik vind kleine stadjes ook wel heel leuk, alleen wil toch wel een beetje luxe. Een resort hoeft van mij niet maar wel gewoon een goed hotel. Waar iig het ontbijt bij inzit.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:08

Zo grappig hoe dat verschilt per persoon he :D Ik wil juist altijd zonder ontbijt want ik vind het leuk om rond te struinen en bij een plaatselijk dingetje te ontbijten.

En ook liever een hutje in de bergen dan een goed hotel in een grote stad (met uitzondering van NYC) :)

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 14:11

Frummels schreef:
Zo grappig hoe dat verschilt per persoon he :D Ik wil juist altijd zonder ontbijt want ik vind het leuk om rond te struinen en bij een plaatselijk dingetje te ontbijten.

En ook liever een hutje in de bergen dan een goed hotel in een grote stad (met uitzondering van NYC) :)


Hutje in de bergen vind ik prima, maar wel iets van luxe. Mijn vriend is het tegenovergestelde :')
Appartementje zelf koken of uiteten een bed keuken en douche zijn genoeg. Dat vind ik leuk voor een tussenstop. Ik ben op vakantie dus wil optimaal genieten en uitrusten. Dan wil ik mij nergens zorgen over maken. En zeker niet om zoiets als ontbijt want ik ben echt een moeilijke ontbijter.

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:12

Als je nou écht een onvergetelijke bestemming zoekt moet je naar Madagascar. :j
Echt adembenemend en beroemd vanwege zijn vele diersoorten, ben echt verliefd geworden op dat land.

En absoluut instaproof, je stranden zijn leeg en overal heb ik niet meer dan een handje toeristen gezien. :D


Edit: kijk dan. Dit wil je toch. <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Silenna op 15-11-17 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:12

Wij wisselen altijd af, van luxe 5-sterren hotels, tot motels en goedkope hotels, goedkope airbnb's tot airbnb's met een villa met prive zwembad met glijbaan, jacuzzi en grot (al was die met dit er allemaal bij ook maar 20 pp per nacht haha, maar wel mega luxe).

Piekosjj

Berichten: 5464
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:17

Oh heerlijk dat strand!
Ik ben een echte outdoor-reizer. Ik kan dus ook niet wachten om met een stoere auto en niet veel meer dan een tentje Scandinavie te gaan ontdekken :D

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:20

Ben net terug van een Zuid Afrika trip dus voorlopig iig genoeg foto's voor IG :D
Over ruim 2 maanden ga ik naar Wit Rusland in de hoop wolven in de sneeuw te fotograferen, iets wat al heel lang op m'n bucketlist staat.
En dan in het najaar weer kamperen in Zuid Afrika/Botswana en voor 2019 heb ik net geboekt voor een paar weken Kenia.
Net op tijd want ik zag dat een deel van de trip al volgeboekt is, echt belachelijk dat je zo vroeg moet boeken voor dat soort trips :roll:
En voor mij het liefst zo min mogelijk steden/luxe, doe maar echte natuur :D

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:27

Liesje1611 schreef:
Als je nou écht een onvergetelijke bestemming zoekt moet je naar Madagascar. :j
Echt adembenemend en beroemd vanwege zijn vele diersoorten, ben echt verliefd geworden op dat land.

En absoluut instaproof, je stranden zijn leeg en overal heb ik niet meer dan een handje toeristen gezien. :D


Edit: kijk dan. Dit wil je toch. <3
[ [url=m/9IXRCs.png]Afbeelding[/url] ]


Wil er graag een keer heen, maar nu met die uitbraak van builen/longpest zou ik niet staan te trappelen... een kennis van me is er onlangs aan overleden (woonde op Madagascar)

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:31

Fenrir schreef:
Liesje1611 schreef:
Als je nou écht een onvergetelijke bestemming zoekt moet je naar Madagascar. :j
Echt adembenemend en beroemd vanwege zijn vele diersoorten, ben echt verliefd geworden op dat land.

En absoluut instaproof, je stranden zijn leeg en overal heb ik niet meer dan een handje toeristen gezien. :D


Edit: kijk dan. Dit wil je toch. <3
[ [url=m/9IXRCs.png]Afbeelding[/url] ]


Wil er graag een keer heen, maar nu met die uitbraak van builen/longpest zou ik niet staan te trappelen... een kennis van me is er onlangs aan overleden (woonde op Madagascar)


Oei nee, snap ik helemaal! Heftig..
Ik heb zelf 5 weken helemaal in het noorden van madagascar op een eilandje gezeten, daar kwam het niet voor, toen was het vooral in het zuiden dacht ik. Sowieso komt de pest daar bijna elk jaar terug := geloof alleen wel dat de situatie nu ernstiger is.

Anyway mocht dit overgaan; hou het in je achterhoofd jongens :D

Edit: volgend jaar waarschijnlijk Bali met de familie & vriend (kan ie mooi mn instafotograaf worden gnagnagna) <3
Mijn moeder durft eigenlijk niet meer te gaan vanwege die actieve vulkaan, maar ik haal dr nog wel over. _O-
Laatst bijgewerkt door Silenna op 15-11-17 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Berichten: 14342
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:34

Oh houd op hoor, met jullie vakantiefoto's _O-

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:34

Oh dat klinkt niet helemaal top.. Het ziet er wel ook mooi uit, maar ik ga maar weer terug naar de Seychellen :P

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:38


Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:43

Ben er paar maanden terug geweest, nergens tegen geënt en ik leef nog :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:44

Jaa madagaskar lijkt mij ook heel tof!

En ik ben ook echt van het roadtrippen, zo ook m'n afgelopen vakantie <<) Met alleen een tentje en één tas <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
(nu stop ik hoor :P )

Filipijnen hebben we deel op de motor gedaan, dat was toch ook wel heel gaaf :D

...Ik heb alleen te weinig vakantiedagen voor al mijn wensen _O-

Piekosjj

Berichten: 5464
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:47

Zo kan die wel weer hoor ...... <3

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:29

Ik heb gelukkig idioot veel vakantiedagen :D (340 uur dus bijna 9 weken) Alleen heb ik voor volgend jaar september en oktober al 4 weken opgenomen voor onze bruiloft + huwelijksreis dus dan gaat het wel hard met die dagen. :')

Van al die foto's krijg ik meteen reiskriebels, STOP! <3

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33842
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:30

Ik heb straks ook iets van 9 weken. (onderwijs) <3
Heerlijk zowel met vriendinnen als vriendlief weg! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:35

Ik heb 200 uur en volgend jaar 4 weken weg, dus hoi 5 dagen over voor de rest van het jaar :') *gaat even huilen*

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18681
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:36

Wat zijn jullie allemaal reislustig :') ach ik heb zo ook wel mn wensenlijstje, maar voor eerst ben ik vorig sinds tijden jaar op vakantie geweest, half uur hier vandaan :')

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:37

Oh gaaf zeg, al die fantastische reizen en foto's! Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk met de auto (en hond) naar scandinavië toe <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:37

Ladybird schreef:
Wat zijn jullie allemaal reislustig :') ach ik heb zo ook wel mn wensenlijstje, maar voor eerst ben ik vorig sinds tijden jaar op vakantie geweest, half uur hier vandaan :')

_O-
Mijn ultieme wensreis op dit moment is.. Houd je vast... Een midweekje Safaripark Beekse Bergen.. :+

M'n laatste 'vakantie' was naar Zwitserland, dat was wél heel mooi en wil ik absoluut nog wel een keer naar terug <3

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 15:38

Anoniem schreef:
Ladybird schreef:
Wat zijn jullie allemaal reislustig :') ach ik heb zo ook wel mn wensenlijstje, maar voor eerst ben ik vorig sinds tijden jaar op vakantie geweest, half uur hier vandaan :')

_O-
Mijn ultieme wensreis op dit moment is.. Houd je vast... Een midweekje Safaripark Beekse Bergen.. :+


Maar dat kan toch ook super leuk zijn!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:40

Ja verder dan dat kom ik ook niet hoor denk ik :')
Ik durf niet te vliegen en ik heb zelf ook geen rijbewijs, dus alles komt op het rijvermogen van m'n vriend aan. En nu met die kleine erbij gaan we niet even naar Finland om naar de Kerstman te gaan bijvoorbeeld _O- Dat wil ik ons alle drie niet aandoen :')

Kleine is nog nooit verder geweest dan logeren bij opa en oma, dus beekse bergen is ook veilig genoeg voor hem, als ie dan echt onhandelbaar wordt kunnen we zo weer naar huis :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33842
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:41

Mijn plan is dus in mei naar stockholm en dan in de zomervakantie het liefst 2 weken rondrijden in Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland en Italië. En als het kan in februari nog naar Londen! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:41

Haha voor degene die wat dichter bij willen, (vanaf [plaats] 3 uur rijden) kan ik Brugge in belgië heeel erg aanraden, zeker rond de kerst <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding