Foto reading over mijn paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Foto reading over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 21:41

Ik heb van de week een kennis van mij aangesproken, voor mijn paard. Ik ben helemaal niet zo "spiritueel" aangelegd en voor mij is het 'eerst zien dan geloven'. Mijn paard is nu 8 maanden oud, en heeft wat gezondheid probleempjes gehad waar ik me een beetje zorgen over maakte. Ik was eigenlijk ook gewoon nieuwsgierig na wat deze kennis me had verteld wat ze doet, waar ze mee aan zou komen voor Espresso. Voor de reading heb ik 2 foto's gestuurd.

Afbeelding

Afbeelding


Dit is wat ze stuurde:


Zodra ik mijn handen op zijn foto leg zie ik meteen een volwassen paard verschijnen. Ik heb het gevoel dat hij niet kan wachten totdat hij volwassen is: groot en sterk wil hij zijn.. Het is een mannetje met pit (net als zijn naam: sterk en pittig).
Nu laat hij zich zien als veulen, zoals hij nu is. Hij houdt alles in de gaten en is erg alert.
Ik zie een volwassen paard, maar het is niet Espresso. Ik heb het gevoel dat het zijn moeder is. (Een bruin paard is het.) Is hij vroeg bij zijn moeder weggehaald?
Ik zie meerdere volwassen paarden; ze kijken naar mij. Op het moment dat ik me afvraag of hij (te) vroeg bij zijn moeder is weggehaald, kijkt het paard waarvan ik vermoed dat het zijn moeder is, me recht aan.

Espresso is super alert op stal en wil iedereen even begroeten. Het bruine paard kon ik eerst niet plaatsen. Zijn moeder is Cremello. Later dacht ik, mijn vorige paard was bruin en zijn nieuwe buurvrouw een donkere vos. Misschien één van die? Hij is pas met 6,5 maand bij moeder weggehaald dus dat kan ik niet helemaal plaatsen.

Ik vraag hoe Espresso zich voelt in zijn omgeving (en met de andere paarden)? Grote, sterke paarden: zo wil hij ook zijn. Hij kan niet wachten tot het zover is. Hij kijkt tegen ze op.
Voelt hij zich goed bij de paarden? Hij voelt zich goed tussen hen, hij kijkt tegen ze op, maar kijkt ook naar hen om te leren. (Weer heb ik het gevoel dat hij te vroeg is weggehaald bij zijn moeder.) Hij kijkt heel goed naar ze. Hij observeert ze en kijkt naar hun gedrag. Wat doen ze? Hoe gaan ze met elkaar om? Hij geeft zijn ogen goed de kost; het is een pienter dier. Hij wil erg graag leren, is erg leergierig. Ik heb de neiging om te zeggen: soms moet hij wat beteugeld worden. Of dat nu al aan de orde is, of van latere zorg weet ik niet. Hij wil vooruit in ieder geval. De energie van binnen borrelt en bruist. Het zal een fijn paard zijn om mee te werken als hij groot is. Hij zal graag met je werken: met je werken. Niet voor je werken, maar samen met jou. Samenwerken.

hij staat nu samen met een vriendje, waar hij ontzettend afwachten mee is. Hij is ontzettend leergierig en wil zo mega graag leren, ik moet mezelf soms nog even remmen om niet teveel te willen doen omdat hij alles zo goed oppakt :o maar hij is ook zo fijn om mee te werken, echt een samenwerking dus dat klopt helemaal :D .

Hij laat zich weer zien als volwassen paard. Ik zie hem rennen, manen en staart in de wind. Hij rent in een wei en slaat met zijn achterbenen. Lekker vrij rennen, een prachtig gezicht.

zo rent hij altijd door de bak en het land, met zijn staart recht omhoog en zijn hoofd lekker in de wind, heerlijk vind hij dat!

Een groot en sterk paard: zo wil hij worden, zo wil hij zijn.
Of hij de capaciteiten van een leider heeft weet ik niet, hij is nog volop in ontwikkeling. Hij wil graag met je werken in ieder geval. Hij is heel lief en geniet van knuffels en aaien. Het is ook heel belangrijk voor de band tussen jullie. Hij staat erg open en slaat alles op (is ook de leeftijd). Het is een gevoelig dier.
Ik weet niet of hij al in een groep buiten is, of dat dat iets is wat nog gaat komen. Ik heb wel de indruk dat hij in het begin wat schuchter kan zijn, voorzichtig. Maar hij let heel goed op en absorbeert de taal van de anderen. Hij is daar erg mee bezig. Als hij nog niet in een groep staat, kan dat nog komen.
Hij heeft een eigen wil. Ik zie hem in zijn stal krabben over de grond. En weer zie ik hem als hij volwassen zal zijn.

hierbij moest ik ontzettend hard lachen, hij heeft deze week geleerd om over de gromt te krabben (tot mijn mega grote ergernis) super grappig dat ze dat juist verteld. Over een poosje komt er nog een jonge hengst bij, nu staat hij eerst met nog één hengst. hij is heel onderdanig en voorzichtig tegen over hem en op stal zeggen we dat hij soms zo soft overkomt dat hij "gay" is (van uit een grapje). Maar de afgelopen week zag ik toevallig iets meer praatjes bij hem tijdens het spelen: voor het eerst steigeren en bijten in zijn vriendje :+

Hoe ziet hij jou?
Moeder, dat is het eerste wat er in me opkomt. Hij is heel graag bij jou en hij voelt dat jij het goed met hem voorhebt. Hij is gevoelig, hij voelt dat jij van hem houdt en dat je alles voor hem wilt doen. Zorgzaam, verzorgen. Het komt op mij over alsof hij jouw kind is en jij zijn surrogaatmoeder bent. Jij houdt zoveel van hem en dat is wederzijds. Jullie band is heel mooi; zo warm en liefdevol. Dit paard is niet voor niets bij jou gekomen, het is geënsceneerd. Het was de bedoeling.
Warm, geborgen en veilig: zo voelt hij zich bij jou. Het is een hartsverbinding en die gaat nooit weg.

mijn kindje <3

Hoe zit het met zijn gezondheid? Ik heb het gevoel dat zijn weerstand nog wel wat laag is, evenals zijn energieniveau. Hij is aan het opkrabbelen/herstellen (zoals wij na een fikse griep). Ik heb niet het idee dat hij er iets aan over heeft gehouden, maar het heeft wel impact op hem gehad. Hij is in goede handen bij jou. Over de eerste periode van zijn leven krijg ik geen informatie. Het is niet nodig om terug te kijken: het nu is belangrijk. Hij is in goede handen, hij wordt goed verzorgd en er wordt van hem gehouden. Dat is wat telt.
Er wordt me weer gezegd dat zijn weerstand nog wat laag is en dat zijn energie wat omhoog mag. Ik kan hem behandelen als je wilt; niets is verplicht natuurlijk.

Het is een prachtig dier Kirsten: geniet van en met hem!

hij heeft een fikse griep op stal meegekregen en is daar behoorlijk ziek van geweest, nu heeft hij ook nog een longontstekingkje (hij heeft het wel maar in lichte vorm) (snot, hoesten en verhoging) met de juiste medicatie voelt hij zich al een stuk beter gelukkig en is alles gelukkig goed onder controle. maar door de griep heeft hij er ruim 2 weken uit gelegen waardoor hij even in volledige rust moest.

Ik vond het verrassend hoeveel dingen ze goed had, dat had ik eerlijk niet gedacht want ben nogal nuchter ingesteld haha! Bijna alles is gelukkig positief en ik heb er natuurlijk vertrouwen is dat het weer helemaal goedkomt met mijn Espresso'tje waar ik natuurlijk volop van geniet :D :D :D


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zoiets ongewoons te lezen :+ *D
Laatst bijgewerkt door KirstenEsmee op 09-11-17 21:52, in het totaal 2 keer bewerkt

HopeDreamer

Berichten: 966
Geregistreerd: 17-03-15

Re: Foto reading over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:46

Wow wat apart zeg! Interessant!

affy2000
Berichten: 129
Geregistreerd: 09-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:49

KirstenEsmee schreef:
Ik heb van de week een kennis van mij aangesproken, voor mijn paard. Ik ben helemaal niet zo "spiritueel" aangelegd en voor mij is het 'eerst zien dan geloven'. Mijn paard is nu 8 maanden oud, en heeft wat gezondheid probleempjes gehad waar ik me een beetje zorgen over maakte. Ik was eigenlijk ook gewoon nieuwsgierig na wat deze kennis me had verteld wat ze doet, waar ze mee aan zou komen voor Espresso. Voor de reading heb ik 2 foto's gestuurd.

[ [url=m/yRulfK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QZob1G.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is wat ze stuurde:


Zodra ik mijn handen op zijn foto leg zie ik meteen een volwassen paard verschijnen. Ik heb het gevoel dat hij niet kan wachten totdat hij volwassen is: groot en sterk wil hij zijn.. Het is een mannetje met pit (net als zijn naam: sterk en pittig).
Nu laat hij zich zien als veulen, zoals hij nu is. Hij houdt alles in de gaten en is erg alert.
Ik zie een volwassen paard, maar het is niet Espresso. Ik heb het gevoel dat het zijn moeder is. (Een bruin paard is het.) Is hij vroeg bij zijn moeder weggehaald?
Ik zie meerdere volwassen paarden; ze kijken naar mij. Op het moment dat ik me afvraag of hij (te) vroeg bij zijn moeder is weggehaald, kijkt het paard waarvan ik vermoed dat het zijn moeder is, me recht aan.

Espresso is super alert op stal en wil iedereen even begroeten. Het bruine paard kon ik eerst niet plaatsen. Zijn moeder is Cremello. Later dacht ik, mijn vorige paard was bruin en zijn nieuwe buurvrouw een donkere vos. Misschien één van die? Hij is pas met 6,5 maand bij moeder weggehaald dus dat kan ik niet helemaal plaatsen.

Ik vraag hoe Espresso zich voelt in zijn omgeving (en met de andere paarden)? Grote, sterke paarden: zo wil hij ook zijn. Hij kan niet wachten tot het zover is. Hij kijkt tegen ze op.
Voelt hij zich goed bij de paarden? Hij voelt zich goed tussen hen, hij kijkt tegen ze op, maar kijkt ook naar hen om te leren. (Weer heb ik het gevoel dat hij te vroeg is weggehaald bij zijn moeder.) Hij kijkt heel goed naar ze. Hij observeert ze en kijkt naar hun gedrag. Wat doen ze? Hoe gaan ze met elkaar om? Hij geeft zijn ogen goed de kost; het is een pienter dier. Hij wil erg graag leren, is erg leergierig. Ik heb de neiging om te zeggen: soms moet hij wat beteugeld worden. Of dat nu al aan de orde is, of van latere zorg weet ik niet. Hij wil vooruit in ieder geval. De energie van binnen borrelt en bruist. Het zal een fijn paard zijn om mee te werken als hij groot is. Hij zal graag met je werken: met je werken. Niet voor je werken, maar samen met jou. Samenwerken.

hij staat nu samen met een vriendje, waar hij ontzettend afwachten mee is. Hij is ontzettend leergierig en wil zo mega graag leren, ik moet mezelf soms nog even remmen om niet teveel te willen doen omdat hij alles zo goed oppakt :o .

Hij laat zich weer zien als volwassen paard. Ik zie hem rennen, manen en staart in de wind. Hij rent in een wei en slaat met zijn achterbenen. Lekker vrij rennen, een prachtig gezicht. Een groot en sterk paard: zo wil hij worden, zo wil hij zijn.
Of hij de capaciteiten van een leider heeft weet ik niet, hij is nog volop in ontwikkeling. Hij wil graag met je werken in ieder geval. Hij is heel lief en geniet van knuffels en aaien. Het is ook heel belangrijk voor de band tussen jullie. Hij staat erg open en slaat alles op (is ook de leeftijd). Het is een gevoelig dier.
Ik weet niet of hij al in een groep buiten is, of dat dat iets is wat nog gaat komen. Ik heb wel de indruk dat hij in het begin wat schuchter kan zijn, voorzichtig. Maar hij let heel goed op en absorbeert de taal van de anderen. Hij is daar erg mee bezig. Als hij nog niet in een groep staat, kan dat nog komen.
Hij heeft een eigen wil. Ik zie hem in zijn stal krabben over de grond. En weer zie ik hem als hij volwassen zal zijn.

hierbij moest ik ontzettend hard lachen, hij heeft deze week geleerd om over de gromt te krabben (tot mijn mega grote ergernis) super grappig dat ze dat juist verteld. Over een poosje komt er nog een jonge hengst bij, nu staat hij eerst met nog één hengst. hij is heel onderdanig en voorzichtig tegen over hem en op stal zeggen we dat hij soms zo soft overkomt dat hij "gay" is (van uit een grapje). Maar de afgelopen week zag ik toevallig iets meer praatjes bij hem tijdens het spelen: voor het eerst steigeren en bijten in zijn vriendje :+

Hoe ziet hij jou?
Moeder, dat is het eerste wat er in me opkomt. Hij is heel graag bij jou en hij voelt dat jij het goed met hem voorhebt. Hij is gevoelig, hij voelt dat jij van hem houdt en dat je alles voor hem wilt doen. Zorgzaam, verzorgen. Het komt op mij over alsof hij jouw kind is en jij zijn surrogaatmoeder bent. Jij houdt zoveel van hem en dat is wederzijds. Jullie band is heel mooi; zo warm en liefdevol. Dit paard is niet voor niets bij jou gekomen, het is geënsceneerd. Het was de bedoeling.
Warm, geborgen en veilig: zo voelt hij zich bij jou. Het is een hartsverbinding en die gaat nooit weg.

mijn kindje <3

Hoe zit het met zijn gezondheid? Ik heb het gevoel dat zijn weerstand nog wel wat laag is, evenals zijn energieniveau. Hij is aan het opkrabbelen/herstellen (zoals wij na een fikse griep). Ik heb niet het idee dat hij er iets aan over heeft gehouden, maar het heeft wel impact op hem gehad. Hij is in goede handen bij jou. Over de eerste periode van zijn leven krijg ik geen informatie. Het is niet nodig om terug te kijken: het nu is belangrijk. Hij is in goede handen, hij wordt goed verzorgd en er wordt van hem gehouden. Dat is wat telt.
Er wordt me weer gezegd dat zijn weerstand nog wat laag is en dat zijn energie wat omhoog mag. Ik kan hem behandelen als je wilt; niets is verplicht natuurlijk.

Het is een prachtig dier Kirsten: geniet van en met hem!

hij heeft een fikse griep op stal meegekregen en is daar behoorlijk ziek van geweest, nu heeft hij ook nog een longontstekingkje (hij heeft het wel maar in lichte vorm) (snot, hoesten en verhoging) met de juiste medicatie voelt hij zich al een stuk beter gelukkig en is alles gelukkig goed onder controle. maar door de griep heeft hij er ruim 2 weken uit gelegen waardoor hij even in volledige rust moest.

Ik vond het verrassend hoeveel dingen ze goed had, dat had ik eerlijk niet gedacht want ben nogal nuchter ingesteld haha! Bijna alles is gelukkig positief en ik heb er natuurlijk vertrouwen is dat het weer helemaal goedkomt met mijn Espresso'tje waar ik natuurlijk volop van geniet :D :D :D


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zoiets ongewoons te lezen :+ *D


Mag ik vragen wie dit gedaan heeft? erg interssant en bijzonder!

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:54

je kan anders een foto van de donkere vos waarmee hij staat en jou vorige paard naar haar sturen om te vragen of dit het bruine paard is dat ze zag?

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 21:54

@affy2000 ik weet niet of ze wilt dat ik dat op bokt zet, ik zal dat nog even na vragen als ik haar weer spreek :o ik vond het ook bijzonder hoor! helemaal als je niet precies weet wat je ervan moet verwachten :))
Laatst bijgewerkt door KirstenEsmee op 09-11-17 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:54

Heel eerlijk ts.
Ik lees info die voor 95% wel op alle veulens slaat. Zo niet meer.

Maar ben blij dat je er een goed gevoel bij hebt. :)

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 21:55

mina_dero schreef:
je kan anders een foto van de donkere vos waarmee hij staat en jou vorige paard naar haar sturen om te vragen of dit het bruine paard is dat ze zag?



ja dat had ik ook gedacht! ik moet nog even een reactie schrijven naar haar dus misschien doe ik dat wel! bedankt :D

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:56

KirstenEsmee schreef:
mina_dero schreef:
je kan anders een foto van de donkere vos waarmee hij staat en jou vorige paard naar haar sturen om te vragen of dit het bruine paard is dat ze zag?



ja dat had ik ook gedacht! ik moet nog even een reactie schrijven naar haar dus misschien doe ik dat wel! bedankt :D

vertel je dat dan ook weer in dit topic ben stiekem heel nieuwsgierig :o :D

affy2000
Berichten: 129
Geregistreerd: 09-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:58

KirstenEsmee schreef:
affy2000 ik weet niet of ze wilt dat ik dat op bokt zet, ik zal dat nog even na vragen als ik haar weer spreek :o ik vond het ook bijzonder hoor! helemaal als je niet precies weet wat je ervan moet verwachten :))


Kan anders ook via pb als ze dat liever heeft!

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 21:59

gekvanfleur schreef:
Heel eerlijk ts.
Ik lees info die voor 95% wel op alle veulens slaat. Zo niet meer.

Maar ben blij dat je er een goed gevoel bij hebt. :)


thanks voor je mening, ik ben absoluut met je eens dat bepaalde dingen voor alle paarden op kunnen gaan, maar er zijn ook zeker dingen die ze niet had kunnen weten die wel kloppen. Deze vrouw heeft echter meer lezingen met huisdieren en niet extreem veel kennis van paarden, 50/50 zeg maar!
Laatst bijgewerkt door KirstenEsmee op 09-11-17 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:00

Er staat werkelijk waar helemaal niks specifieks in. Ze benoemt alleen precies wat je als eigenaar van een veulen wil horen als je een reading laat doen. Maar fijn dat jij er gelukkig mee bent :)

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:08

Als ik even heel eerlijk mag zijn...
Ik geloof absoluut dat er mensen zijn die op een bepaald niveau kunnen communiceren met dieren, en hun gevoelens kunnen kanaliseren en dat vertalen in mensentaal. Ik geloof ook dat die mensen gezondheidsklachten, gedachten en dergelijke aan het licht kunnen brengen doormiddel van deze communicatie.

Wat er echter niet ingaat bij mij is dat deze communicatie zou kunnen verlopen door een foto. Een foto is niks meer dan een plaatje van het desbetreffende dier, het dier zit er niet 'in' als het ware. In mijn ogen moet je toch echt 'contact' hebben met zo'n dier doormiddel van aanraking, of er in elk geval dicht bij in de buurt zijn, het dier live kunnen zien.

Wel vind ik het heel interessant om te lezen dat er kleine details zijn die ze niet zou kunnen weten, het brengt me lichtelijk aan het twijfelen of deze mensen dan toch niet 'iets' doorkrijgen, al vraag ik me af hoeveel van de door haar genoemde dingen direct van jouw paard afkomen, en niet algemene gevoelens zijn van alle paarden....

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 22:11

Vanillia schreef:
Er staat werkelijk waar helemaal niks specifieks in. Ze benoemt alleen precies wat je als eigenaar van een veulen wil horen als je een reading laat doen. Maar fijn dat jij er gelukkig mee bent :)


Ik snap absoluut waar je vandaan komt met dit standpunt, er zijn veel dingen die op alle paarden kunnen slaan. Ik heb overigens alleen de naam en de 2 foto's doorgestuurd en geboortedatum toegestuurd. Er zijn dus ook een aantal dingen die ze niet kan weten (karakter eigenschappen en ziektebeeld). ik deel je mening dus niet compleet, en ik vond het vooral leuk voor een keer, en uit nieuwschierigheid :+ :+

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Re: Foto reading over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 22:15

@Laurora ik sluit ook niks uit hoor! En info door een foto is ook wel.... bijzonder.
Maar wat jij ook zegt. door bepaalde dingen had ik wel zo iets van hé! dat is grappig dat dat er staat, maar ik kan me ook voorstellen voor de iets nuchtere types onder ons dat dit niet iets in waar ze in geloven. ik vond het in elke geval leuk en interessant!

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:18

Wat fijn dat je zo blij bent met de fotoreading :) Ik hoop alleen dat je hier geen geld voor hebt betaald...

De karaktereigenschappen zijn redelijk algemeen voor paarden (leergierig, taal kennen, door de wei rennen, over de grond schrapen). De band die je voelt, daar geloof ik zeker in, ik ken die band, maar dat is ook wat mensen willen horen. Daarom slaat het aan. Andere details zouden eventueel op internet te vinden zijn. Vroeg bij de moeder weggehaald klopt helemaal niet.

Nogmaals, heel fijn dat je er blij mee bent. Het is toch leuk om zo iets te lezen. Als je nieuwsgierig bent naar achterliggende principes, kan je eens zoeken op cold reading. Dat is wat illusionisten enzo ook doen.

Je hebt een prachtig paard, veel plezier gewenst met hem!

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Re: Foto reading over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 22:27

@Eske_B Ik ken het van die illusionisten. Ik vond het vooral interessant. Ik ben met je eens dat veel dingen op verschillende dieren kunnen slaan en dat er iets niet klopt/ of wat ik niet thuis kan brengen. Toch ben ik ook van mening dat er bepaalde dingen wel een hele grote gok zouden zijn geweest om zo even te roepen bijv. hoe hij omgaat met andere paarden (afwachtend) en het ziekte beeld waar ik niks over online heb gezet tot nu toe. toch bedankt voor je eerlijke mening :o

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:27

Ik denk dat het goed is een beetje nuchter te blijven bij dit soort dingen. Er zijn te veel zogenaamde readers die op mensen hun gevoel in spelen en ze dingen vertellen die ze graag willen horen, en daarmee goud geld verdienen. Het zou jammer zijn als mensen die echt een bepaalde 'gave' hebben die ze in willen zetten voor het goede aan de kant worden gedrukt door mensen die alleen maar op geld uit zijn.
Wbt een reading door een foto, voor mij is dit een zacht alarmbelletje achter in mijn hoofd die roept dat dit misschien niet helemaal oprecht is, omdat ik het idee heb dat zo een persoon misschien wel iets verkeerd zegt als hij een 'live' reading doet en daarmee zijn geloofwaardigheid verliest. Een foto is toch een soort van 'veilig' voor zo iemand. (waarmee ik echt niet wil zeggen dat de persoon in jouw geval niet eerlijk en oprecht is hoor! Dit zijn enkel wat hersenspinsels) Toch ben ik ontzettend benieuwd, en ben erg geneigd om het juist om die reden zelf een keer uit te proberen. Ik ken mijn paard vanaf veulen af aan, dus áls er onechte beweringen worden gedaan valt zo'n persoon erg snel door de mand. :+

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:35

KirstenEsmee schreef:
@Eske_B Ik ken het van die illusionisten. Ik vond het vooral interessant. Ik ben met je eens dat veel dingen op verschillende dieren kunnen slaan en dat er iets niet klopt/ of wat ik niet thuis kan brengen. Toch ben ik ook van mening dat er bepaalde dingen wel een hele grote gok zouden zijn geweest om zo even te roepen bijv. hoe hij omgaat met andere paarden (afwachtend) en het ziekte beeld waar ik niks over online heb gezet tot nu toe. toch bedankt voor je eerlijke mening :o


Dat kan ik zo 1 2 3 ook niet verklaren :) Het blijft een interessant iets, hoe zulke dingen werken!

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 22:37

Er zijn behoorlijk wat verschillende meningen! grappig! Ik probeer en nuchter en realistisch naar te kijken en er zijn ook bepaalde dingen die ik niet kan koppelen aan Espresso. Ik snap dan ook dat sommige mensen er niet in geloven en er een vraagteken bij hebben. Ik persoonlijk vind het vooral interessant. Ik ben niet 100 % overtuigt, maar vond bepaalde dingetjes wel opvallend.
ik ben absoluut geen zweverig persoon voor het geval jullie dat denken :+ :+ :+ . Ik vind het vooral leuk om zoiets ongewoons aan jullie te tonen. Baat niet schaadt niet zeg ik dan altijd maar weer :D :D :D

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Foto reading over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:39

Precies daarom ben ik ook geneigd een keer een fotoreading te laten doen, gewoon eens kijken wat er uit komt. Als ik er niks mee kan, ach ja, jammer dan, zo ja is dat alleen maar mooi meegenomen :j

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:40

Mag ik je complimenten geven voor je instelling? Zo open voor discussie en vriendelijk. Oprecht, dat zie je steeds minder.

XxChelsey1xX

Berichten: 1290
Geregistreerd: 23-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:48

Wat gaaf! Ik zou dit ook echt willen doen met mijn nieuwe paardje, hij heeft namelijk hele rare stuiptrekkingen als reactie op dingen die hij moeilijk/eng vind en zou wel eens willen weten waar dit vandaan komt :)

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:48

Goh. Ik vind dit heel interessant om te lezen!!
Zelf ook wel eens naar medium geweest ect en sta er voor open.
Maar foto reading vind ik wel weer lastig.
Je hebt zijn naam doorgegeven, en ze weet jou naam.. zou ze niks van google/bokt af hebben gelezen?

Ik zelf zit er liever bij als ze reading ect doen. Dan pas een naam geven ect dat ze niks kunnen opzoeken. Bedoel er verder ook niks mee. Is gewoon mijn mening vind het wel interessant en zou het ook wel eens met mijn veulen willen doen.. Alleen dan "live"

Het hoeft natuurlijk niet dat zenit op eet gezocht. Maar reading via internet ben ik altijd wat voorzichter op.

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 22:51

Laurora schreef:
Precies daarom ben ik ook geneigd een keer een fotoreading te laten doen, gewoon eens kijken wat er uit komt. Als ik er niks mee kan, ach ja, jammer dan, zo ja is dat alleen maar mooi meegenomen :j

Zo stond ik er ook een beetje in hoor! Er is maar 1 manier om er achter te komen :P

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 22:52

Eske_B schreef:
Mag ik je complimenten geven voor je instelling? Zo open voor discussie en vriendelijk. Oprecht, dat zie je steeds minder.

Dankjewel! :D