Welke krulborstel?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Welke krulborstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 13:35

Hoi allemaal,

Mijn haar is een droog bosje stro. Het is pluizig en dof helaas, maar als ik er een goede krulborstel doorheen haal en het als ware polijst, dan krijg ik er nog wat glans op en krult het mooi naar binnen toe.
Maar nu is mijn krulborstel aan vernieuwing toe. Ik heb wat gelezen over de Diva radiant shine brush en dat lijkt me wel iets.
Iemand ervaring met deze borstel? Of ervaring met een andere goede krulborstel?

Afbeelding

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 13:48

Dit is een apparaat wat op hitte werkt als ik het goed begrijp?
Als dat zo is zou ik die juist zo veel mogelijk vermijden als je last hebt van dof en droog haar!

Belangrijk is om je haar niet te veel te wassen, om de de twee dagen ongeveer. En als je het wast daarna een goede conditioner gebruiken. Een keer in de week een masker nemen werkt ook goed. Gebruik vooral ook goede haar producten ;)

Mocht je dit al doen heb ik niks gezegd :Y)

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Welke krulborstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 13:53

Deze werkt inderdaad op hitte. Je gebruikt het ook op droog haar.

Ik ontzie mijn haar al zo veel mogelijk, laat het ook vaak aan de lucht drogen, maar wil het ook wel eens mooi in model hebben. Ik heb al veel geprobeerd maar een krulborstel werkt dan het fijnste. Daarom wil ik er absoluut weer eentje, maar wel een goede.
Bovenstaande borstel heeft ook een soort reservoir waar oliën inzitten die het haar beschermen. Zelf doe ik er ook altijd al serum in.

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Re: Welke krulborstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 13:56

En als je je haar droogt met een föhn en diffuser? Eerst mousse en daarna drogen? Bij mij geeft dat mooie krullen

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 13:57

Heb je een foto van je haar?

Ik gebruik altijd de Tangle teezer, en noooooit je haar kammen als het droog is! Ik kam het alleen vlak voordat ik mijn haar ga wassen en als ik het dan gewassen heb haal ik alleen mijn vingers er even doorheen en daarna een stylingproduct.

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Welke krulborstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:00

Zelf heb ik na jaren zoeken eindelijk gevonden wat werkt voor mijn krullen.

Ik was het ondersteboven, haarmasker en conditioner erin. Wikkel het in een handdoek, en als het dan een beetje opgedroogd is dan kneed ik er andrelon krul crème in ook ondersteboven, weer wachten en dan een paar pompjes gel erin kneden en dan in een losse knot op mijn hoofd laten opdrogen. Deed wonderen krullen blijven nu goed 4 dagen mooi.

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: Welke krulborstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:02

olaplex nummer drie is echt een aanrader, het is duur maar het werkt echt op stro haar.
Op youtube kan je ook veel reviews zien.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 14:06

Afbeelding

Hier zie je aardig mijn haar.
Ik heb krul van mezelf, maar wil dat er dus soms uit hebben. Diffuser heb ik al, maar zoek nu een krulborstel.

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Welke krulborstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 21:32

Iemand nog een goede krulborstel die je me aanraad?