Witte kleur contactlenzen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Witte kleur contactlenzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-17 01:31

Halloween komt eraan!! En voor een feestje ben ik opzoek naar witte contactlenzen en dan vooral deze


Afbeelding


Heeft iemand ervaringen ermee en waar je goede kan kopen (heb hele donkere ogen :P ) en hebben jullie evt foto's van hoe ze jullie stonden

Donnaa_

Berichten: 370
Geregistreerd: 10-01-10

Re: Witte kleur contactlenzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 01:37

Ik weet dat ze verkocht worden bij attitudeholland.nl heb er alleen zelf geen ervaring mee!

Larimar

Berichten: 132
Geregistreerd: 13-03-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 03:23

Ze worden ook verkocht bij large.nl
Ik heb geen ervaring met lenzen, dus daar kan ik je verder niet bij helpen...
Succes :)

sabine1979

Berichten: 2596
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Witte kleur contactlenzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 04:41

Afbeelding
Had ze alleen op aliexpress besteld
Leuk voor een avond :D

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Witte kleur contactlenzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 11:43

Bij kruidvat en zo hebben ze deze volgens mij ook gewoon!

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 18:37

Ha, die wilde ik ook kopen voor vanavond, maar toch vanaf gezien. Ik ben wel benieuwd of mensen kunnen vertellen of ze irriteren aan je ogen? Een vriendin van mij zei namelijk van wel, en daarom heb ik er vanaf gezien. Het had mijn outfit voor vanavond wel echt af gemaakt, helaas.. :+ Maar misschien dat ik het er volgend jaar wel op waag..

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 18:50

Aroha schreef:
Ha, die wilde ik ook kopen voor vanavond, maar toch vanaf gezien. Ik ben wel benieuwd of mensen kunnen vertellen of ze irriteren aan je ogen? Een vriendin van mij zei namelijk van wel, en daarom heb ik er vanaf gezien. Het had mijn outfit voor vanavond wel echt af gemaakt, helaas.. :+ Maar misschien dat ik het er volgend jaar wel op waag..



Iedereen bedankt!! Heb uiteindelijk gevonden en ga vanavond proberen :P mijn vorige kleurlenzen irriteerde niet (maar dat was natuurlijk grijs)

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Witte kleur contactlenzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 03:15

Tot nu toe geen geïrriteerde ogen!!

Afbeelding

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:27

Super chill dat ze niet irriteren, dan onthoud ik dat voor volgend jaar. Trouwens, super grappig, ik keek net in het topic en kreeg toen een melding van Facebook.. Foto's van het halloweenfeestje waar ik heen was staan online, kom ik jou tegen op die foto's :'). We waren dus op hetzelfde feestje haha :)).

Gruis

Berichten: 1310
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Witte kleur contactlenzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:33

Ziet er goed uit, prachtig haar heb je ook zeg!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-17 00:42

Gruis schreef:
Ziet er goed uit, prachtig haar heb je ook zeg!



Dank je wel!!

Aroha schreef:
Super chill dat ze niet irriteren, dan onthoud ik dat voor volgend jaar. Trouwens, super grappig, ik keek net in het topic en kreeg toen een melding van Facebook.. Foto's van het halloweenfeestje waar ik heen was staan online, kom ik jou tegen op die foto's :'). We waren dus op hetzelfde feestje haha :)).


:x zonder te kijken wist ik al welke mugshot het was :') dook plots fotograaf op uit niets.. geweldig feestje was het!! Hoe was jij? Misschien heb ik je gezien :D

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 01:14

Ik was uiteindelijk een mislukte horrorclown die aan het eind van de avond de helft van haar schmink /make up eraf had gezweet (dit klinkt echt vies, zo vies was ik niet _O-, het was daar gewoon mega warm :') ).

Ik had iig een wit gezicht, zwart cocktail jurkje aan en dan zo'n streep onder mijn ogen en boven mijn ogen en verder rondom mijn ogen alles zwart. En een rood hartje op mijn lippen (de rest van mijn lippen wit). If this makes sense.. Ik was best wel cliché. Ik wilde eigenlijk als epische vampier gaan met allemaal bloed, maar ik ging kwijlen door mijn vampiertanden, ze waren te groot :') :').. dus toen moest ik last minute switchen naar iets anders _O-.

Ik heb voornamelijk heel veel gedanst op de silent disco!