Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 11:54

Selina schreef:
Ik heb altijd dat ik dan in de spiegel kijk en denk ‘goh ziet er goed uit!’ en dan maak ik een selfie en kan ik zo meespelen als figurant bij the walking dead. Beetje jammer.


Nouja die serie is razend populair dussee,, lekker doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 11:55

xApple schreef:
@[***]; Maar dat betekent toch dat je in 2 weken 87 volgers erbij hebt? Lijkt mij alsof dat prima gaat :j Als je dat volhoudt heb je zo meeega veel volgers.


Dat weet ik dus niet .. of dat goed is of niet :+ Vandaar de vraag.
Vooral ook omdat er de laatste dagen niks meer bij komt, en juist mensen stoppen met volgen. Dus weet niet wat ik ervan moet denken of mee moet :')

Captain

Berichten: 21383
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 11:56

Ik zou graag figurant zijn bij the walking dead hoor. :+ Mag ik dan Negan of Rick aanvallen?

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 11:57

Captain schreef:
Ik zou graag figurant zijn bij the walking dead hoor. :+ Mag ik dan Negan of Rick aanvallen?


Hmm alleen als ik mag helpen :j

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:01

Haha ik had eens een fotoshoot en toen ik de foto's kreeg zat er één bij waarop de fotograaf me als zombie bewerkt had. Uhhh, wat zegt dit?

Gaat heel hard hoor [***]!
Ik kreeg er vorige week nog 110 volgers bij en deze week maar 6. Ik snap er zelf ook niet zoveel van, veel gaan weg. Ik vraag me af wat ik fout doe. Moet bijna wel.

Captain

Berichten: 21383
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:03

Je doet niets fout, je kunt nou eenmaal niet iedereen tevreden houden. {:}

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:04

Hmm, nee klopt. Maar het ging zo lekker -O-
Ik moet onthouden dat het vooral leuk is elke dag ons fotodagboek te updaten en niet zo met volgers en likes bezig te zijn. Ik blijf er zo mee bezig dat ik dat jammer vind maar het is natuurlijk niet het belangrijkste.

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:06

Sowieso Negan :j

Lisitano: :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:09

Hmmja, merk ook dat ik er meer mee bezig ben dan ik in principe als bedoeling had. Maar toch, het is zo leuk om dat aantal omhoog te zien gaan :')

Hoe zit dat bij jou eigenlijk Captain? Jij zit in een heel andere categorie volgers .. merk jij veel verloop? En hoe heb jij dat opgebouwd? Hoelang duurde dat bv.?

Ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb niks te kunnen plaatsen. Ik ben niet goed in tekst (vandaar mijn keuze voor Instagram en niet voor Facebook) maar niks erbij zetten (alleen tags) is ook zo stom .. En daarnaast heb ik natuurlijk 2 pensioenpaardjes dus niet de meest spectaculaire foto's. Hoewel ze wel goed gaan de laatste tijd dus ga wel eens kijken wat de mogelijkheden zijn 8-)

Captain

Berichten: 21383
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:15

Hmmm nee het blijft wel redelijk hetzelfde. Maar ik post ook wel redelijk hetzelfde natuurlijk. Ik heb er vooral ineens veel meer als ik een weekend bij Eva ben. :+
Maar soms plaats ik een foto en heb ik er ineens 50 volgers bij. Tsja, er is niets van te zeggen. Ik ben al gestopt met het analyseren. :')

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:17

Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet posten, mijn leuke foto's zijn op :')
Ik heb nu alleen nog niet zo beste kwaliteit mobiel foto's ..

Maar wel in twee dagen tijd 8 volgers erbij gekregen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:20

Haha, Eva zal op dat gebied wel helpen ja :+ Merk je dat die volgers dan wel blijven hangen of dat dit gewoon tijdelijk is? Geen idee in hoeverre je een zicht hebt op zoiets trouwens, ben gewoon nieuwsgierig hoe het werkt allemaal ;)

Over Eva gesproken trouwens .. ik merkte dat zij en Jesse nooit tags gebruiken en, uiteraard, 1000en likes per foto krijgen. Is dat dan puur omdat ze bekend zijn? Of zit er ook ergens een techniek achter?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:31

Je kan ook de tags in je eerste reactie onder de foto plaatsen. Schijnt ook te werken.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:31

[***] schreef:
Haha, Eva zal op dat gebied wel helpen ja :+ Merk je dat die volgers dan wel blijven hangen of dat dit gewoon tijdelijk is? Geen idee in hoeverre je een zicht hebt op zoiets trouwens, ben gewoon nieuwsgierig hoe het werkt allemaal ;)

Over Eva gesproken trouwens .. ik merkte dat zij en Jesse nooit tags gebruiken en, uiteraard, 1000en likes per foto krijgen. Is dat dan puur omdat ze bekend zijn? Of zit er ook ergens een techniek achter?

Ze gebruiken hashtags in de reacties :)

Captain

Berichten: 21383
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:32

Eva gebruikt wel tags hoor. :j Niet in elke foto maar dat doe ik ook niet. Pas nog een zonder tags geplaatst en 1200 likes?! Normaal 500 dus zegt eigenlijk ook niet zoveel, alleen welke mensen je bereikt.
Volgers blijven wel hangen maar zijn ook wel super veel spookaccounts. Maar 10% is betrokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:35

Ah, op die manier .. nu zie ik het :j
Ga ik eens proberen, staat misschien wel wat netter :Y)

Het blijft toch vooral "geluk" hebben denk ik als ik het zo lees, haha.

Selena

Berichten: 5001
Geregistreerd: 02-08-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:35

Ik wil een foto plaatsen maar dan is er een stuk van mn hoofd af omdat hij te groot is. Hebben jullie hier een trucje voor?

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:36

Selena schreef:
Ik wil een foto plaatsen maar dan is er een stuk van mn hoofd af omdat hij te groot is. Hebben jullie hier een trucje voor?

Je kan foto’s vierkant maken met de app Squaready, ook gewoon met witte achtergrond

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:43

Ik denk niet dat het enkel geluk is, er moet ook gewoon echt iets gebeuren op je account. Daarnaast moet je het ook tijd geven. Ik merk dat ik momenteel zo 100 volgers per week erbij heb, maar dat was ruim een half jaar geleden wel anders, toen waren het er misschien 5 of 10 per week die net zo hard weer verdwenen. Het is ook logisch dat wanneer je meer volgers hebt je foto's verder omhoog binnen komen waardoor je weer door meer mensen gevonden wordt waardoor je nog meer volgers genereert. Maar ik merk ook echt verschil in content.

Eergisteren dit filmpje geplaatst:
Die heeft ruim 4500 weergaven.

Andere foto's hebben vaak "maar" rond de 1000 weergaven. Iets aparts is dus direct 4x zoveel. Zoiets levert ook direct nieuwe volgers op. Maar continu content plaatsen die zo goed scoort is wel heel erg lastig. Ik zou het tof vinden om tzt sponsor dingen te kunnen doen bijvoorbeeld, daarom dat ik er wel hard aan werk om mijn bereik te vergroten :)

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:44

Zijn er hier trouwens die er wel eens over nagedacht hebben volgers te kopen?

Ik vraag mij trouwens altijd af wat de meerwaarde er van is dan..

Zelf heb ik niet zo gek veel volgers en af en toe van die vage accounts die ik ook negeer. Maar mijn feed is dan ook heel wisselend. Trek verschillend publiek merk ik wel.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:45

Selina schreef:
Ik heb altijd dat ik dan in de spiegel kijk en denk ‘goh ziet er goed uit!’ en dan maak ik een selfie en kan ik zo meespelen als figurant bij the walking dead. Beetje jammer.

Ja dit zo erg... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:47

Klopt Amable :j Maar zijn er ook opties voor de gewone mens met gewone paarden om zoiets te bereiken? Haha. Het hoeft niet hoor, vind het gewoon leuk om te delen, maar als het mogelijk is zou het wel fijn zijn :P

De foto's die er nu op staan is het op dit moment wel zo'n beetje .. natuurlijk wel eens andere context of dergelijke, maar ik heb geen spectaculaire trucjes die ik hen kan laten doen. Wil er wel naartoe werken zolang het goed gaat (ze blijven oudjes natuurlijk) maar voorlopig is dat nog niet aan de orde en ik heb geen idee wat allemaal mogelijk gaat zijn. Zijn er dan nog tips die ik kan toepassen? Of is het gewoon tevreden zijn met wat ik heb? :)

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:52

gribaldi schreef:
Zijn er hier trouwens die er wel eens over nagedacht hebben volgers te kopen?

Ik vraag mij trouwens altijd af wat de meerwaarde er van is dan..

Zelf heb ik niet zo gek veel volgers en af en toe van die vage accounts die ik ook negeer. Maar mijn feed is dan ook heel wisselend. Trek verschillend publiek merk ik wel.

Is dat serieus een optie? :=

Hoe krijgen jullie trouwens zo'n mooie feed?

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:53

Om nog eens terug te komen op de vorige pagina, jeetje wat is iedereen knap :')
Ik moet 30 foto’s nemen van mezelf voor er iets bruikbaar bijzit _O-

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 12:56

Nayomie, ja dat kun je serieus doen :') Er zijn zelfs mensen die dat doen..

Ik ben ook wel benieuwd hoe jullie zo'n mooie feed krijgen.

xTitanic, haha :') Herkenbaar daarom maak ik ook niet zoveel selfies dat scheelt een hoop frustratie :P