Rossner amerika bruin dressuur 17 mw??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Rossner amerika bruin dressuur 17 mw??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 10:43

Hoi!

Ik heb net mijn pony atijd western gereden, en nu overgestapt naar dressuur/springen.
Onlangs heb ik een rossner springzadel gekocht, met het idee dat ik ooit een dressuur zadel koop :Y)

Nu kan je prima dressuren met een springzadel, maar ideaal is natuurlijk anders. Nu heb ik nu nog geen budget om een ander zadel aan te schaffen, maar kijken is gratis :')

Op de site van divoza bestaat hij niet, een rossner dressuurzadel 17 inch met mw boom. En ik wil graag bruin.. voordeel is dat ik dan tweedehands zou kunnen gaan kijken, en dan door de zadelmaker laat nakijken. Maar neem aan dat rossner bomen gelijk zijn.

Weet iemand of hij toevallig bestaat? Of bestaan heeft?

Anders dan moet ik overstappen naar een ander merk :p

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 10:50

Op de site staat hij alleen in 17M, maar ik heb hem sowieso in 18M in het bruin. Volgens mij hebben ze alles in het zwart ook in het bruin, maar staat niet alles op de site. Maar als je het zeker wil weten zou ik ze gewoon even bellen ;)

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: Rossner amerika bruin dressuur 17 mw??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 11:24

Bedankt voor je antwoord!
Nog niet aan gedacht, divoza bellen haha.
Ik zal ze even een berichtje sturen! :)

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:26

Ik heb inderdaad ook 18M in het bruin. Tweedehands overgenomen via Marktplaats. Zadel ligt perfect op onze haflinger, er was wel een hele nieuwe vulling nodig. Maar dit ook voor een leuke prijs laten doen bij Divoza zelf. Wij zijn er heel blij mee!

Afbeelding
[ITP] Storm op een fantastische nazomerdag...