Hoogspanningskabels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yarrah

Berichten: 2706
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: the city of the farting (groninger)horse!

Hoogspanningskabels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-17 18:55

Vandaag ben ik mijn onervaren gup <3 een buitenrit aan het maken. Het ging echt heel fijn wat ik super stoer vind van een paard die nog niet veel van de wereld heeft gezien. We kwamen op een mooie lange dijk waar we mooi languit konden draven alles ging heel fijn. Maar ineens stond hij stil weigerde ook maar een stap vooruit te zetten. Ik heb de hele omgeving gescand ik kon niets vinden waarom hij geen stap wilde verzetten. Ik heb hem een kleine volte laten draaien en weer vooruit. Op precies de zelfde plek stond hij weer stil. Hmmm. Ik keek nog een keer rond en keek dit keer omhoog. Hoogspanningskabels, oke ik stap af en aan de hand drufde hij wel. Daarna er weer opgestapt en alles ging weer schitterend. Ik wist dat we nog een keer er onderdoor moesten. Even kijken of hij hetzelfde zou doen. Toen we bij de andere onderdoor gang kwamen liepen daar ook mensen. Misschien als ik met de mensen zou praten dat hij dan wat afgeleid zou zijn. Nee, hoor weer precies hetzelfde dat bevestigde ook mijn vermoeden dat hij daar toch wel een probleempje mee had. Weer afgestegen en aan de hand er onderdoor.
De volgende keer neem ik iemand mee met een ervaren paard.

Wie herkend dit en hoe heb je het opgelost.

martijn1998
Berichten: 76
Geregistreerd: 30-12-15

Re: Hoogspanningskabels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:02

ik heb het ook wel eens gehad dat een paard niet onder de kabels door wou, constant omdraaien en opzij wegspringen als ik door stuurde. ik heb er even iemand bij gehad om naast het paard mee te lopen en na een paar keer liep hij er vanzelf onderdoor.