Je kunt hier noooooit iets over zeggen als je de foto's zelf niet ziet
Als je 15 foto's levert die allen echt van tóp kwaliteit zijn is dat iets heel anders dan wanneer je 15 foto's levert die allemaal amper bewerkt zijn en een redelijke kwaliteit hebben.
Daarnaast vind ik je verschil wel erg groot tussen een single portret shoot en een familie shoot. €35,- is een schijntje, maar €95,- is een stuk pittiger geprijsd.
Daarnaast geef je bij een groep aan dat je portretfoto's per persoon geeft, en foto's in stellen en duo's. Maar je groep is al groter dan 12 personen. Dus stel dat je 20 personen hebt, dan moet je al minstens 20 portretten en zo'n 10 duo portretten geven, maar dan zit je al op 30 foto's, terwijl je aangeeft dat ze er 20 tot 25 krijgen. Dus dat klopt niet helemaal geloof ik 
Je rekent ook andere prijzen voor een kleine groep en een middelgroep terwijl het aantal foto's wat je levert ook weer hetzelfde is. Ook dat klopt dan niet helemaal.
Ik zou goed naar je prijzenpakketten kijken en ze een stuk simpeler maken! Ik werk zelf het liefst met max. 3 of 4 pakketten voor het overzicht.