.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karen1987

Berichten: 247
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Overal

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 13:46

ik heb geen auto, maar ik wil er (door het weer) wel graag 1 :) Helaas kan je geld maar 1x uitgeven en hebben we net de badkamer laten verbouwen..

Borger is wel heel mooi @Karin! Veel groener dan Groningen. De bossen mis ik hier soms wel hoor!

Buffelduke
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-09-10

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 13:55

Hi! Ik kom mij ook melden. Geboren en getogen Groninger. Mijn naam is Maaike en ik ben 22 jaar. Heb de laatste jaren door heel Nederland gewoond vanwege werk. Daardoor heb ik totaal geen Groningse roots meer in mijn stem maar dat vind ik niet erg.

Ik woon in Scheemda maar ga rond december verhuizen samen met mijn vriend (die ik uiteraard heel logisch uit zuid-Holland gehaald heb). Ons nieuwe huisje heeft lekker veel grond en veel ruimte.

Ik werk in Groningen als clinical trial assistant.

Momenteel rij ik niet actief meer. Zou wel graag weer wat willen doen dus als iemand mogelijkheden heeft hoor ik het graag.

Verder hou ik van lezen, muziek maken, bakken, creatief bezig zijn, winkelen op zijn tijd, en gezellig met chocomelk op de bank een filmpje kijken.

Ik ben momenteel druk bezig met de zoektocht naar mijn oude verzorgpony. Ze is terechtgekomen bij een manege die haar doorverkocht heeft omdat ze erg opstandig was (altijd al geweest). Mocht iemand haar herkennen (zie profiel) dan hou ik mij aanbevolen haha. De manege zelf wil niet zeggen waar ze heen is helaas.

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:19

Annet_Dottie schreef:
Hoi allemaal!

***

Waar dachten jullie aan kwa meeting ?:D


Drankje doen in de stad?
Lekker laagdrempelig :)

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:28

Hoi!

Ik wil me hier ook eens melden :D Ik ben Robin, 20 en woon in Nieuwe Pekela. Zelf studeer ik aan de Hanze in Groningen, dus kom vrij vaak in de stad :D

Ik woon nog bij mijn ouders, paardjes achter het huis, een hond en drie katten (en nog wat andere huisdieren). Hobby's als lezen, tekenen en series/films kijken en hardlopen :)

CoronaLime

Berichten: 5631
Geregistreerd: 13-10-07

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:30

Hier ook een Groninger! Net verhuisd naar jawel, de Rivierenbuurt :Y)

Heb hiervoor een aantal jaar op kamers gewoond en vorig winter stond mijn paard ook bij t Wobbesheerd haha! Ik ben ook wel in voor een drankje :D

Karen1987

Berichten: 247
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Overal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:00

Wij van de rivierenbuurt zijn goed vertegenwoordigd :D

Drank is altijd goed; ik doe mee *\o/*

@CoronaLime staat je paard nu ergens anders?

prii_boy

Berichten: 2088
Geregistreerd: 04-03-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:46

Ah leuk, een Groningen topic dan meld ik mij ook maar even!

Ik ben Priscilla en ik ben 22 jaar, ik heb een zoontje van net 2 jaar! Ik ben net afgelopen week begonnen met werken en leren als verpleegkundige in Assen.
Ik woon alleen met mijn zoontje in Paddepoel.

Ik heb van mijn 5 tot 15e paardgereden, maar nu dus al 7 jaar niet meer haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:51

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:03

Dan moeten we maar een datum prikken denk ik? :D

Marion_

Berichten: 1284
Geregistreerd: 16-05-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:47

Mag ik me hier ook melden? O:)
Ik woon sinds 1,5 jaar in Groningen. Vorig jaar al een paar metingen gehad met een heel gezellige groep bokkers, maar op een gegeven moment is dat wat verwaterd helaas!
Maar ik vind gezelligheid en nieuwe mensen leren kennen altijd leuk!

Ik woon niet in de rivierenbuurt trouwens :p wel vlakbij gewoond! Haha

Edit, oja, ik ben Marion, 26 jaar, woon op mezelf met m'n kat, rijd nog sporadisch op een kleine ijslander stal hier in de buurt, maar heb eigenlijk te weinig tijd daarvoor :j

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 19:49

Ik ben zo'n 5 dagen in de week in Groningen en woon in Friesland, telt dat ook? :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:03

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:39

Ik weet niet waar de Rivierenbuurt is }:0

Ken alleen Corpus den Hoorn (daar woon ik), de wijert / helpman (weet niet waar de een begint en de ander eindigt, maar daar woonde mijn vriend eerder en zitten beide Albert Heijns waar ik boodschappen doe en Contini <3), het centrum en Paddepoel (kan je shoppen als het regent :'))

Verder ken ik geen namen van wijken, of weet ik in iedergeval niet waar die horen.

Borrelen een keer op vrijdag of zaterdag denk ik? Volgende dag vrij zijn is wel lekker :D

Eline_S_S

Berichten: 3524
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:40

Mag ik mij ook melden? :D
Ik ben Eline, 17 jaar en woon in haren. Ik zit nu in het tweede jaar van mijn MBO niv 4 opleiding Sociaal cultureel werker, op het alfa-college kluiverboom.
Mijn paarden staan in Eelde, vlak bij het vliegveld :)

Marion_

Berichten: 1284
Geregistreerd: 16-05-07
Woonplaats: Groningen

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 22:46

Ik woon in de korrewegwijk :D
Maar op de rabenhauptstraat gewoond hiervoor en doe daar in het buurtcentrum nog yoga haha

Drankje op vrijdag/zaterdag vind ik prima!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 23:06

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Karen1987

Berichten: 247
Geregistreerd: 27-08-09
Woonplaats: Overal

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:15

Vrijdag of zaterdag is odd het beste denk ik! Leuke groep, veel overeenkomsten én verschillen :)

Eline_S_S

Berichten: 3524
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:23

Keer een drankje doen lijkt me leuk! Ik moet dan wel aan de Ice tea :Y) (vanwege mijn leeftijd).
Van haren naar de kluiverboom is inderdaad een pokke eind.. Heb gelukkig een studente OV dus reis gratis, maar een enkele reis duurt wel 45min tot een uur.
Waar had je je verzorgpony staan? :)

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:13

Even een vraagje aan alle groningers die de stad een beetje kennen. Ik ga maandagavond na het werk iets drinken met een vriend. Die is er dan vanuit Brabant. Maar ik ben niet zo bekend in de stad. Maar is er dan uberhaupt iets open? En zo ja, wat is leuk?

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:03

Iedere dag is alles open! Ik zou voor de drie of newscafe gaan (beide aan de Grote Markt). Vind ik zelf altijd leuke plekken. Time Out in de Poelestraat is trouwens ook leuk! En bij alle 3 verwarmde terrassen! :D

Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:13

Wat grappig, kom dit topic nu pas tegen. En bijkomende verrassing: kom ik mijn schoonzusje hier tegen waarvan ik niet eens wist dat ze op bokte zat :') Hoi Karen!!

Dan ik ook maar: ik heet ook Robin, woon in Nuis (tussen Leek en Marum) en ben paardenfysio. Heb m'n twee paarden aan de Jonkersvaart staan.

En Karen1987 is dus m'n schoonzusje :')

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:14

Ja maar is er ook iets open na half 8? :Y) met een beetje mazzel ben ik 'gewoon' om half 8 vrij als er geen spoedgevallen zijn. Dus daarna wil ik graag nog even iets drinken. Maar dat wat ik weet in Groningenis allemaal om half 6 gesloten. Logisch uiteraard, maar wat is er nog wel open hahaha.

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:21

Leffroi schreef:
Ja maar is er ook iets open na half 8? :Y) met een beetje mazzel ben ik 'gewoon' om half 8 vrij als er geen spoedgevallen zijn. Dus daarna wil ik graag nog even iets drinken. Maar dat wat ik weet in Groningenis allemaal om half 6 gesloten. Logisch uiteraard, maar wat is er nog wel open hahaha.

Na half 8 is het gewoon open. Newscafe tot 10, en ik denk de drie wel langer.

Leuk topic! Ik lees even mee. Ik ben Lizet en ik woon omgeving Winschoten. Mijn paard staat in Blijham. Verder 5 dagen in de week in de stad te vinden wegens werk :D

Rindin

Berichten: 4301
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:24

MightyJoe schreef:
Leffroi schreef:
Ja maar is er ook iets open na half 8? :Y) met een beetje mazzel ben ik 'gewoon' om half 8 vrij als er geen spoedgevallen zijn. Dus daarna wil ik graag nog even iets drinken. Maar dat wat ik weet in Groningenis allemaal om half 6 gesloten. Logisch uiteraard, maar wat is er nog wel open hahaha.

Na half 8 is het gewoon open. Newscafe tot 10, en ik denk de drie wel langer.

Leuk topic! Ik lees even mee. Ik ben Lizet en ik woon omgeving Winschoten. Mijn paard staat in Blijham. Verder 5 dagen in de week in de stad te vinden wegens werk :D


Heeft, nog een bekende. Hoi Lizet :D

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:32

Nou dan stel ik mezelf ook maar even voor!
Ik ben Anne, over precies een maand 15, en zit nu in 3 havo(ben helaas blijven ziten). Ik woon in Meerstad en heb al 4 jaar een draver merrie. Mijn paardenkind staat nu bij de boer maar gaat per 1 oktober naar Manege Rigoletto.
Meeting klinkt heel gezellig voor jullie, maar die skip ik even O:) (mag waarschijnlijk niet van ouders)