Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 16:04

Goed zo Bambolina. Beterschap nu!!

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 16:07

Fijn bambolino!
Op naar een voorspoedig herstel.

ik ga vanavond weer een rondje sportschool doen.
En dan meteen even overleggen wat ik mee zou kunnen doen qua groepslessen.

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 16:11

Welkom gribaldi
Fijn Bambolina, hopen op een voorspoedig herstel.

Vandaag bevestiging gekregen dat ik mee mag doen met de live lessen, nu maar eens kijken wanneer ik tijd heb.
Iemand hier die bij Basic-Fit sport en daar ook live lessen doet? En aanraders heeft? Xcore ga ik sowieso proberen :)

Dorien66

Berichten: 1653
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 16:45

Go for it Bambolina!

Supervixen

Berichten: 12849
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 18:36

Beterschap Bambolina!

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 18:47

Beterschap Bambolina! :* Jaloers op de hagelslag :')

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:37

Ik heb mijn rondje er weer opzitten.
Meteen met trainer gesproken ik ga ook maandag en woensdag mee doen met groepslessen, dan vrijdag cardio en zondag bootcamp.
Ze hebben per 1 september 3 groepslessen, burn, built en base.
Op maandag ga ik de burn doen en op woensdag base.
ik heb er zin in, vind de groepslessen altijd erg motiverend. :j

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:30

Ik had ook moeten gaan sporten, ben ff ontzettend gefrustreerd. Heb een rijcursus, en het valt me nu pas echt op hoe slecht mensen opletten, en hoe geïrriteerd iedereen reageert tijdens het rijden. Uiteraard ben ik ook met een normale auto al vaak zat mensen tegen gekomen waarvan ik me afvraag hoe ze überhaupt hun rijbewijs hebben gehaald, maar dat terzijde. Daarnaast zou ik thuis gaan rijden, en net toen ik erop zat begon het te stortregenen. Ik ben niet van suiker, dus zou doorrijden, maar uiteindelijk toch maar gestopt, het ging niet. Dan wordt ik kwaad en doe ik meer verkeerd dan goed. En dan komt ff alles eruit en had ik graag een boksbal gehad thuis om die eens flink in elkaar te meppen.

Zo ff een ego post, moest het ff kwijt. Heeft uiteraard niks met sporten te maken (behalve dat ik daar mn frustraties in kwijt had gekunt)

RenskeW, je bent goed bezig, fijn dat je zo gemotiveerd bent!

Bambolina, beterschap en succes met herstellen!

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:56

Frustrerend Irkoontje.

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 22:01

Ik moet ook gaan, maar ook leren voor mn cursus/opleiding van het werk, vrijdag eindexamen maken en dan heb ik weer tijd.
Volgende week donderdag TV opnames voor een sport programma op de regionale zender.

loez

Berichten: 11074
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:13

Goed bezig Renske!!

Balen irkoontje!! Snap wel dat je daar boos van wordt!

Heeeej bambolinaaa geniet van je perky titties!! :') zoals ik eerder al zei zijn ze bij mij vergroot ipv verkleind! Maar hoop dat jij net zo blij bent met je resultaat als ik destijds! ( en nog steeds!!) beterschap!! Heftige operatie volgens mij!

Mijn spierpijn is Finally bijna helemaal weg! Flink migraine gehad gistermiddag, vannacht en vanochtend! Pfoe nek zit vast van de spierpijn. Denk toch deels daardoor migraine! En de spanning die ik heb gehad voor en tijdens de run!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 00:18

Succes jeanine!

Loez fijn dat je spierpijn bijna weg is! En balen van je migraine!

Als iemand niet oplet vind ik meestal niet zo'n ramp, mn eigen autotje staat snel genoeg stil. Alleen nu heb ik les in n beest van 10 ton, die niet zo snel stilstaat. En dan is het best eng als je ineens toch hard moet remmen omdat er iemand is die niet oplet

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 05:48

dankjewel iedereen!! Doet me goed om het een beetje uit te typen, en jullie verhalen zijn ook een mooie afleiding,

@loez, jaaaa, ben er nu al heel blij mee!! Ondanks het ongemak (daarom lig ik nu ook even wakker, best lastig dat rug slapen.) geen spijt. De vorm is voor mijn idee wel heel gek nog, alles zit ingepakt dus heb ze nog niet echt gezien, maar de pleisters voor mijn tepels zitten zo hoog! Echt niet normaal, dat is gewoon 20 centimeter verschil. Haast anderhalve kilo is er weggehaald. Pijn en branderig gevoel (van het zwellen gok ik) komen in vlagen maar vallen redelijk mee.
Wel grappig, toen ik de uitslaap kamer binnen kwam lag er naast me een dame die dus een borstvergroting had gekregen, dat vond ik op de een of andere manier echt prachtig, dat wij naast elkaar lagen, maar ik was ook wel echt knetterstoned. Echt heerlijk, ik moet even het nummer van die anesthesist fixen hahaha. Prachtige afterglow ook. Al met al was het een hele positieve ervaring, was nauwelijks zenuwachtig en het personeel was echt top ondanks de drukte die dag.

Fijn dag je spierpijn bijna weg is, die heeft het lang volgehouden zeg!

Lekker druk Jeanine! Leuk, tv opnames, wat ga je precies doen? En veel succes met je eindexamen!

Ik snap je frustratie helemaal Irkoontje, mensen zijn zo driftig. Zeker gister met dat klote weer, was echt niet leuk in de auto. Balen dat het paard rijden ook niet lekker ging, hoop voor je dat je het wat droger treft de volgende keer.

Lekker bezig Renske!

En leuk Frost, dat je nu ook xcore gaat proberen! Ben benieuwd hoe het bevalt, misschien ga ik ook wel uitproberen na mijn herstel.

Dorien66

Berichten: 1653
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 08:41

Bambolina bijna anderhalve kilo :wow:
Je schreef een paar dagen geleden nog dat je hoopte dat ze 1,2 kg eraf konden halen :=
Ik kan me er overigens niets bij voorstellen, in één keer zoveel gewicht/omvang kwijtraken. Lijkt me een hele vreemde gewaarwording.

Gisteren mijn tweede gmb-les (animal flow) gehad, het was weer zwaar, maar jeetjemina, wat vind ik het leuk :j Volgende week weer :):)

loez

Berichten: 11074
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:10

Lekker rustig aan opknappen bambolina! Hahah lekker zweven op de medicatie :') anderhalve kilo! Dat is nogal! Wát een verlichting dalijk!

Oooh irkoontje herkenbaar met rijden idd! Menig mens is niet meer met autorijden bezig helaas!

Fijn dat het goed bevalt Dorien!

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 09:52

Beterschap Bambolina, op naar een spoedig herstel :)

Frost, niet bekend met basic fit. Ik sport vanaf vrijdag weer bij mijn oude vertrouwde kleine sportschool :)

Dorien, wat is dat voor les waar je aan mee doet?

Dorien66

Berichten: 1653
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:16

gribaldi schreef:
Dorien, wat is dat voor les waar je aan mee doet?

https://gmb.io/e/ (kijk vooral het filmpje!)
En dan heb ik nog privéles ook...

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37250
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:20

Bambolina ja je hebt het gehad en mooi dat er zoveel is weggehaald. Nu hopen op verder goed herstel. Rugslapen gaat soms beter met hoofdeinde ietsje hoger.

Irkoontje helaas bekend verschijnsel in het verkeer. Waar sommige mensenhun rijbewijs halen geen idee,

Vandaag geen trainen voor me, rest van de week niet, harde tuinwerk heeft gisteravond zijn tol geeist, lijf heeft er even geen zin in, spieren doen mega zeer. Dus paar dagen rust nemen.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 15:25

Dorien66 schreef:
gribaldi schreef:
Dorien, wat is dat voor les waar je aan mee doet?

https://gmb.io/e/ (kijk vooral het filmpje!)
En dan heb ik nog privéles ook...


Holy.. wauw wel goed voor je core en stabiliteit. Knap hoor, lijkt me wel grappig om een te doen!

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 15:29

Animal flow is zwaar. Maar idd wel goed voor je lijf en core.

Balen van je lijf Karuna. Maar blijkbaar is in de tuin werken ook een volledige workout.

Ook geen ervaring met Basic Fit hier.

Verkeer. :x En dan met name ***fietsers.


Weer lekker getraind vanmorgen.
Hipthrusters nieuwe 5RM gehaald. Dus wel blij.

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 16:51

Dank weer dames!
Het is wel lastig om niet te snoepen nu. Gelukkig krijg ik de trommel waarin we de chips bewaren niet open :')
Dus zit lekker aan de druifjes en snoepkomkommertjes. Vandaag al veel minder pijn en zwelling. Hoop dat het zo doorzet!

In de tuin werken is eigenlijk ook sporten toch Karuna? :D
Ik heb inderdaad een half kussenfort. Het is even zoeken wat het beste ligt, maar begin van de middag nog een prima dutje kunnen doen.

Die gmb klinkt zo leuk Dorien!

Wat moet ik me voorstellen bij 5RM..? :o?

loez

Berichten: 11074
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:06

Hahaha die koekjes trommel niet open krijgen!!! Hilarisch en zooooo herkenbaar :')

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:12

Fijn bambolina!

Auww karuna!

Vandaag weer mooi op de weg: we hebben heel veel bijzondere auto's in nederland. Er zit geen richtingaanwijzer meer op... en fietsers zijn ook vreselijk inderdaad.

Bedoeling was om te gaan zwemmen vanavond, maar denk dat het toch fitness wordt.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:21

Citaat:
5RM = 5 rep max. So, the heaviest weight that you can do 5 times, without re-racking the weight



Haha die trommel. :D
Komkommer is ook veeeeel lekkerder als koekjes. *\o/*

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:22

Ohjaaa richting aangeven. Blijkbaar niet nodig. Dat mensen onnodig op de rem moeten omdat ze niet weten wat je gaat doen maakt niet uit. Dat is hun probleem.
Pfff