[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8934
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 17:58

Kenyada schreef:
Nou er stond bij de beschrijving2-10 wassingen, kwartier laten intrekken anders zal het langer blijven zitten. Dus zo voor de eerste keer dacht ik nah laat me maar aan de beschrijving houden! Maar zou zo te zien nog wel iets langer mogen blijven zitten,
Maar vind t toch best tof!
[ [url=m/dmnCv4.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik vind de kleur ook wel wat hebben! :j

Cinnepin

Berichten: 8934
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:43

Afbeelding
Zilver

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 19:52

Mooi!

Cinnepin

Berichten: 8934
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 20:06

dankjewel :)

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 20:19

Wat voor verzorgingsmiddelen kreeg je hiervoor aangeraden? :)

Cinnepin

Berichten: 8934
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 20:23

masker met arganolie wat ik kan mengen met directions silver ( en die heb ik in huis, beiden ). Wasen met zilver shampoo...ook die heb ik in huis. Niet te veel conditioner, dat trekt kleur uit, en als ik het gebruik, mengen met de directions :)
Ik heb nu ook een flesje pure arganolie gekocht. En dan 1 keer in de maand ff bijwerken bij de kapper :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:30

Hoi allemaal! Ik heb even een vraagje. Afgelopen week heb ik 2 haarmaskers van Aussie gekocht en 2 van Loving Blends. De Aussie heb ik 2x gebruikt ( dinsdag en gisteravond) en de LB één keer. Gisteravond heb ik dus de Aussie gebruikt en hij werkt heel fijn, mijn haar is zo ontzettend zacht! 1 nadeel: mijn haar is nu dus al weer licht vet -O-, terwijl mijn haar echt nóóit binnen één dag vet wordt. Balen! Vooral omdat morgen de schoolfoto is en die moet echt oké zijn, die gaat het jaarboek in en wordt op een enorm scherm getoond tijdens de diploma-uitreiking _O-. Ik ga dus zometeen of morgenochtend mijn haar weer wassen (even kijken hoe het is), hoewel ik echt niet van het vaak wassen ben.

Kan dit dus komen door dat masker? Ik heb hem alleen in de punten van mijn haar aangebracht en zeker niet op mijn hoofd(huid). Misschien ben ik veel te enthousiast geweest, 3x in de week een masker is dan ook echt veel _O-. Meestal was ik mijn haar zelfs maar 2x. Help :=?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 01:18

Die maskers zitten vol bende zoals siliconen. Zou goed kunnen.

Cinnepin

Berichten: 8934
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:39

Zo een flinke klodder masker ( met arganolie van dr Organics ) gemengd met silver van directions, ff mn haar verzorgen en onderhouden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:13

Kenyada, hoe houdt de kleur bij jou?
Mijn dochtertje (blond haar) wilde een keer blauw haar maar het heeft alleen op de zongebleekte stukken gepakt, dus nu heeft ze lichtblauw gestreept haar, en dan had ik het al 30 minuten laten zitten :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-08-17 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 13:15

Kleur zit er nu nog heeeel vaag in in de punten, heb t wel de dag na t verven nog n keer geverfd, toen heb ik t in droog haar gedaan en 45 minuten laten zitten. Toen was t wel wat meer blauw maar nog steeds meer lichtblauw dan knalblauw.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 15:14

Iemand, hou me tegen.. :') Ik ben mijn pixie aan het uitgroeien, maar ik zie weer allemaal mooie korte kapsels op instagram en pinterest. (zit nu ook in die awkward bloempot fase.. zo net niet helemaal over je oren. ugh)

MillyH
Berichten: 640
Geregistreerd: 21-05-14

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 15:28

Zou ik mijn donker bruine haar zwart of paars kunnen laten verven bij de kapper?
Ik heb er namelijk echt totaal geen verstand van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 16:16

MillyH schreef:
Zou ik mijn donker bruine haar zwart of paars kunnen laten verven bij de kapper?
Ik heb er namelijk echt totaal geen verstand van :+

Zwart wel, paars wordt lastig. Voor paars (afhankelijk van de tint) zal je denk ik moeten ontkleuren, maar dat ligt er ook aan welke tint paars je wilt hebben.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 16:45

Frummels schreef:
Iemand, hou me tegen.. :') Ik ben mijn pixie aan het uitgroeien, maar ik zie weer allemaal mooie korte kapsels op instagram en pinterest. (zit nu ook in die awkward bloempot fase.. zo net niet helemaal over je oren. ugh)


ho stop Frummels ;)
Maarre welke kapsels had je gezien dan ?

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 16:52

Nee Frummels ik houd je niet tegen. Ik weet dat je het wil. Daar ken ik je wat dat onderwerp betreft te goed voor. Als je het nu niet doet, dan doe je het na korte tijd uiteindelijk toch wel :))

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 17:58

Haha Lous :') wel waar ja.. dit is ook gewoon zo een ongemakkelijke rotlengte. Moet of even doorbijten of naar de kapper haha.

Ik had onder andere deze gezien Maris

Afbeelding

Afbeelding

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:04

Ik herken je problemen, Frummels. Ik zie ook steeds leuke korte kapsels voorbij komen dat ik denk, "toch maar weer die irritante lengte weg" maar dan zie ik weer lange kapsels voorbij komen en dan is 't weer janken dat ik dat niet heb _O-
Ik heb maar besloten om me toch even iets gelukkiger te maken met m'n haar. De blauwe verf komt eindelijk uit de kast! M'n haar zit nu even in de bleek, en dalijk gaat het blauwe erin :D
Dat helpt op zich ook wel tegen de knip drang bij mij, als ik het met een mooi kleurtje toch even wat leuker maak

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:23

E_J schreef:
Ik herken je problemen, Frummels. Ik zie ook steeds leuke korte kapsels voorbij komen dat ik denk, "toch maar weer die irritante lengte weg" maar dan zie ik weer lange kapsels voorbij komen en dan is 't weer janken dat ik dat niet heb _O-
Ik heb maar besloten om me toch even iets gelukkiger te maken met m'n haar. De blauwe verf komt eindelijk uit de kast! M'n haar zit nu even in de bleek, en dalijk gaat het blauwe erin :D
Dat helpt op zich ook wel tegen de knip drang bij mij, als ik het met een mooi kleurtje toch even wat leuker maak


Echt precies dat inderdaad :')
Ben benieuwd naar je nieuwe kleur!
Ik wil even niet meer verven, want dan groeit het zo langzaam bij mij. :o

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:29

Wat zou het leven toch goed zijn als je net als in 'n computerspelletje gewoon je haar kon veranderen wanneer je maar wilt. Vandaag kort haar, morgen weer haar tot m'n navel, overmorgen schouderlengte--- *droomt lekker verder* :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:55

Ik ben benieuwd naar het blauwe! Welke kleur/ verf heb je? Ga je ons ook een voor en na foto showen? :D

Hoe staat lang haar jou Frummels? Kort staat je prachtig!

Mijn haar is inmiddels een flink stuk korter, alles wat kapot gebleekt was is er af! :D
Morgen of overmorgen nog weer in de verf, het pastel van het gebleekte vind ik erg leuk maar nu komen er ook weer blonde plukken doorheen wat ik dan weer niet leuk vind :+

Dochterlief zit nu voor de 2e dag in de blauwe festival colors van de action. Gisteren een half uur wat amper effect had, dus nu heb ik dubbele hoeveelheid gedaan, weer in droog haar gedaan, plastic folie er overheen en nu even netflixen haha, pas na minimaal een uur gaat ze het maar uitspoelen! :Y)

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:03

Pffffff m'n haar heeft de bleek super slecht gepakt -O-
Afbeelding
Vervelend, dit, ik heb geen bleek meer. Had maar 1 pakje gekocht omdat dat de vorige keer eigenlijk al genoeg was.
Shanna schreef:
Ik ben benieuwd naar het blauwe! Welke kleur/ verf heb je? Ga je ons ook een voor en na foto showen? :D

Directions Neon Blue, heb ik. Moet nu even kijken hoe ik dit ga fixen :')
Voor en na foto komt absoluut :)

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:04

Even naar de winkel of kapper nieuwe bleek halen? :Y)

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 17:41

Oké ik heb uiteindelijk de Color Remover van Kruidvat er maar in gegooid; die zou volgens een vriendin m'n haar niet beschadigen dus ik dacht nou ja dan proberen we dat maar ¯\_(ツ)_/¯
Ik had 'm toevallig nog liggen dus ik heb 'm er maar gewoon in gedaan. Net uitgewassen en gedroogd en nu ziet het er zo uit:
Afbeelding
Ik had er dus echt 0,0 verwachtingen van, maar ik vind dat het toch nog best wat lichter is geworden voor iets wat eigenlijk alleen haarverf uit je haar hoort te halen _O-
De blauwe verf laat ik nog heel even staan, denk dat ik morgen de kapper een bezoekje ga brengen om het maar even voor me op te knappen. Twee keer achter elkaar bleken vind ik toch een beetje eng, aangezien ik zelf mijn haar nog maar 1x (nou ja nu 2x dus) heb gebleekt en het toen gewoon de 1e keer lukte :')
Wat denken jullie? Zal ik de kapper alleen laten bleken of zal ik mijn potje Directions meenemen en kijken of ze die kunnen gebruiken? :P

Cinnepin

Berichten: 8934
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:28

Vaak mogen kappers geen merken inzetten waar ze niet mee werken of eigen meegebrachte producten. Of misschien als je bij de eigenaar bent?
Verder adviseer ik echt het bleken door een kapper te laten doen.