Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Memories

Berichten: 2631
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:28

Bij mij gaat het meeste ook erg traag. In ieder geval niet sneller als eerst. Ik vind 4 week levertijd nog juist meevallen eigenlijk, zo snel gaan bij mij de snelsten :o Zit vaak +/- 6-8 weken te wachten.
Laatst bijgewerkt door Memories op 23-08-17 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurievc

Berichten: 4425
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:29

Hier ook vrij traag. Sommige komen eens snel binnen maar over het algemeen zit ik nogsteeds op het aantal weken als voordien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:37

Hier gaat het allemaal juist leuk vlot :)

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:51

Hier komt alles ook best snel, vandaag hemdje binnen gekregen die ik 11 dagen geleden heb besteld.
Wel erg laag uitgesneden en dunne stof maar ach voor 3 euro wel een leuk ding. :j

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:55

Ik heb het meestal met 2 weken

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:59

Ik heb soms al dingen met een week binnen, maar ook regelmatig nog super lang wachten. Heb het idee dat het wel steeds sneller gaat maar inderdaad nog lang niet altijd.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:45

Kan er momenteel even helemaal niets vinden :+

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:22

Okee dan ga ik lekker door met bestellen

Ikvink ook altijd 'gratis verzending' aan

Nog meer waar ik op moet letten? Zijn er leveranciers waar je bijv niet bij moet bestellen of iets dergelijks?

Mondy

Berichten: 11834
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:30

Goed de recenties lezen :j
Ik kijk echt naar het aantal goede reacties en altijd naar de foto's.
Al krijg je bij sommige foto's wel hele aparte dingen te zien _O-
Voor pantykousjes een vent. Niks mis mee ... behalve dat ie in zn blote muis (laat ik t netjes houden) stond :+

Ook weer een paar pakketjes onderweg.
Jurkje waar ik vooral benieuwd naar ben..wat oorbellen...telefoonhoesje en wat nagel spul

tesseke

Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:32

Hier gaat het momenteel ook snel! Achtergrond voor de studio 4 weken denk ik. Hoesje voor mijn gsm is maar 2 weken onderweg geweest.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 06:35

Hier gaat het ook niet echt sneller hoor. De portemonnee die ik besteld was, was er precies de dag dat de protection normaal gezien af zou lopen. Zo laat heb ik het bijna nooit. Soms heb ik ineens iets supersnel, dat is ook echt raar :')

Ik lees altijd de recensies en als je 'veilig' wilt doen, dan gewoon alleen kopen waar al veel van besteld is.

Ik heb nu iets van 5 bestellingen lopen voor washi tape en wat stickertjes voor mijn planner. Ben benieuwd hoe snel dat komt. Kreeg van 2 verkopers wel meteen een berichtje met een dankwoordje enzo, dat vond ik wel leuk :)

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 10:17

Ik heb een hele lange tijd geleden wat besteld, nu keek ik van de week bij tracking gegevens en daar staat dat het versturen is geannuleerd.
Het duurt nog 38 dagen voordat het binnen moet zijn, de verkoper reageert niet op mijn berichten. Wat moet ik nu doen ?
Moet ik een geschil openen of de tijd af laten lopen?
En kan je nu je geld nog terug krijgen?
Heb hier totaal geen ervaring mee want normaal gaat alles goed :')
Afbeelding

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 12:03

Fenneeee schreef:
Ik heb een hele lange tijd geleden wat besteld, nu keek ik van de week bij tracking gegevens en daar staat dat het versturen is geannuleerd.
Het duurt nog 38 dagen voordat het binnen moet zijn, de verkoper reageert niet op mijn berichten. Wat moet ik nu doen ?
Moet ik een geschil openen of de tijd af laten lopen?
En kan je nu je geld nog terug krijgen?
Heb hier totaal geen ervaring mee want normaal gaat alles goed :')
[ [url=m/2Ri7cE.png]Afbeelding[/url] ]


De tracking klopt vaak niet, meeste mensen geven als advies gewoon afwachten. Status veranderd vanzelf als het goed is..

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 08:46

Ik heb is een vraagje. Ik heb 6juni iets besteld. De protectie tijd is al een keertje verlengd. Deze loopt binnen vijf dagen af. Het is nu ongeveer bijna twaalf weken geleden. Wat kan ik nu het beste doen? Nog eens protectie tijd verlengen? Drie weken geleden met de verkoper een berichtje gestuurd. Hij zei dat het onderweg is en dat het wel aankomt. Maar nu begin ik een beetje te twijfelen.wat kan ik het beste doen?

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:13

llora schreef:
Ik heb is een vraagje. Ik heb 6juni iets besteld. De protectie tijd is al een keertje verlengd. Deze loopt binnen vijf dagen af. Het is nu ongeveer bijna twaalf weken geleden. Wat kan ik nu het beste doen? Nog eens protectie tijd verlengen? Drie weken geleden met de verkoper een berichtje gestuurd. Hij zei dat het onderweg is en dat het wel aankomt. Maar nu begin ik een beetje te twijfelen.wat kan ik het beste doen?


Is het pakketje misschien al geleverd? Dat het bij een postnl punt in jouw buurt ligt. Normaal gesproken hoor je een briefje in de brievenbus te krijgen, maar gebeurt niet altijd. Ik zou voor de zekerheid even bellen of langsgaan om te vragen of er een pakketje ligt.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:29


saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:36


xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:38

Jahoor, niet met natte/zweterige vingers denk ik (ze zijn glad), maar prima dikte om mee te schrijven. Alleen die van mijn link hebben zwarte inkt, er zijn ook andere waar je ook kan kiezen uit blauwe inkt.

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:58

saabineex schreef:
llora schreef:
Ik heb is een vraagje. Ik heb 6juni iets besteld. De protectie tijd is al een keertje verlengd. Deze loopt binnen vijf dagen af. Het is nu ongeveer bijna twaalf weken geleden. Wat kan ik nu het beste doen? Nog eens protectie tijd verlengen? Drie weken geleden met de verkoper een berichtje gestuurd. Hij zei dat het onderweg is en dat het wel aankomt. Maar nu begin ik een beetje te twijfelen.wat kan ik het beste doen?


Is het pakketje misschien al geleverd? Dat het bij een postnl punt in jouw buurt ligt. Normaal gesproken hoor je een briefje in de brievenbus te krijgen, maar gebeurt niet altijd. Ik zou voor de zekerheid even bellen of langsgaan om te vragen of er een pakketje ligt.


Wij zijn van belgie. Niets gekregen. En normaal krijgen we van de post altijd een berichtje

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 16:12

llora schreef:
Wij zijn van belgie. Niets gekregen. En normaal krijgen we van de post altijd een berichtje


Dan durf ik het ook niet te zeggen...

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:09

Ik heb dezelfde pennen maar dan zonder diamantje boven op, stuk of 10 geloof ik? Ze zijn erg fijn.en liggen goed in de hand.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:15

Mooi die pennen!

Ik had de 20ste wat besteld en vandaag binnen :wow: Maar de levertijd wisseld enorm, heb ook een paar dingen weken geleden besteld die nog niet binnen zijn...

Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 18:42

Afbeelding
Weet iemand hoe het met die aanbieding prijs zit?
Als ik m nu in mn winkelmandje doe betaal ik nog die 8,09 oid die daarboven staat..

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:31

De sale begint vgm pas over 2 dagen vandaar nu nog 8,09.

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:59

Tijdje geleden dat ik hier iets geplaatst heb!

Deze week heb ik 2 prachtige hoesjes mogen ontvangen voor mijn nieuwe telefoon *\o/*
Zijn maar anderhalf week onderweg geweest ik blij!


Afbeelding

Afbeelding