Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
Fenneeee schreef:Ik heb een hele lange tijd geleden wat besteld, nu keek ik van de week bij tracking gegevens en daar staat dat het versturen is geannuleerd.
Het duurt nog 38 dagen voordat het binnen moet zijn, de verkoper reageert niet op mijn berichten. Wat moet ik nu doen ?
Moet ik een geschil openen of de tijd af laten lopen?
En kan je nu je geld nog terug krijgen?
Heb hier totaal geen ervaring mee want normaal gaat alles goed
[ [url=m/2Ri7cE.png]Afbeelding[/url] ]
llora schreef:Ik heb is een vraagje. Ik heb 6juni iets besteld. De protectie tijd is al een keertje verlengd. Deze loopt binnen vijf dagen af. Het is nu ongeveer bijna twaalf weken geleden. Wat kan ik nu het beste doen? Nog eens protectie tijd verlengen? Drie weken geleden met de verkoper een berichtje gestuurd. Hij zei dat het onderweg is en dat het wel aankomt. Maar nu begin ik een beetje te twijfelen.wat kan ik het beste doen?
xSCWx schreef:Ik heb net mijn Swarovski pennen gekregen en ze zijn echt zo mooi https://nl.aliexpress.com/item/New-24-c ... 0.0.H9qSkb
saabineex schreef:llora schreef:Ik heb is een vraagje. Ik heb 6juni iets besteld. De protectie tijd is al een keertje verlengd. Deze loopt binnen vijf dagen af. Het is nu ongeveer bijna twaalf weken geleden. Wat kan ik nu het beste doen? Nog eens protectie tijd verlengen? Drie weken geleden met de verkoper een berichtje gestuurd. Hij zei dat het onderweg is en dat het wel aankomt. Maar nu begin ik een beetje te twijfelen.wat kan ik het beste doen?
Is het pakketje misschien al geleverd? Dat het bij een postnl punt in jouw buurt ligt. Normaal gesproken hoor je een briefje in de brievenbus te krijgen, maar gebeurt niet altijd. Ik zou voor de zekerheid even bellen of langsgaan om te vragen of er een pakketje ligt.