[VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

[VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 19:59

Haii,

Naja je ziet het al aan de titel; ik ben bezig met project eigen paard! Het was eigenlijk nog een beetje geheim op een aantal mensen na. Ik ben bezig met een brief waarop alle kosten staan etc etc. Ik ben al een tijdje bezig met deze brief aangezien ik heel graag mijn verzorgpony wil overkopen! Ik heb alles qua tijd en school al opgeschreven en hoe ik het ga doen. Ik wil desnoods ook een half jaar wachten om te kijken hoe school gaat aangezien vorig jaar niet spetterend ging. Ik ga natuurlijk stinkend mijn best doen voor school!! Ik ga opschrijven waarom ik graag een pony wil en dat ik zelf ook een bedrag meebetalen doormidden van een bijbaan/klusjes in huis. Ik vind het super spannend en hoop echt dat het mag!

Ik laat het jullie wetennn!

LittleCastle
Berichten: 66
Geregistreerd: 06-01-17
Woonplaats: Nederland

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 09:39

Hoe staat het ermee?

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 10:46

Ik heb de brief klaar, nog een paar keer doorlezen om zeker te zijn dat alles klopt etc!

Super spannend !!!

Kairos
Berichten: 2711
Geregistreerd: 07-08-17

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:16

Veel succes! Ik duim met je mee! *\o/*

geluk_paard

Berichten: 14
Geregistreerd: 14-08-17

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:18

Ik duim ook mee!

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:41

Super lief allemaal! Ben allang blij dat ik niet de reacties krijg van 'Ben je niet te jong' hhahah

Ik denk dat ik hem morgen ga printen, alleen nog een plaats uitzoeken waar hij hem pas vind als ik slaap hahaha

Kairos
Berichten: 2711
Geregistreerd: 07-08-17

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:46

Ik denk altijd zo, als het financieel haalbaar is :') Mijn ouders hadden mij ook wel een paard gegund, alleen financieel niet haalbaar. Vaak is er toch een overschot aan mensen die een verzorgpaard zoeken, dus als je een dag geen tijd hebt kan je vast wel iemand vinden :)

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:49

Hahah dat heb ik er ook als voordeel bij gezet:
Het kost veel tijd'
Genoeg meisjes die een verzorgpaard zoeken in de stad hahah

sbfotografie

Berichten: 12
Geregistreerd: 10-05-17
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:52

Ik heb op jonge leeftijd ook een eigen pony gehad, helaas gingen mijn cijfers daar echter wel door achteruit en moest ik ermee stoppen. Een echte sport pony, op een sportstal, 7 dagen in de week buiten je prive leven om is best veel. Niet getreurd als het nu nog niet wil lukken dus... Er komt gewoon veel (meer) bij kijken. Ik heb op het moment ook geen eigen paard(en) meer, en helaas de financiën er ook niet voor. maar heb nu de lusten en niet de lasten van een verzorgpaard. Met goede afspraken en veel plezier kan je je verzorgpaard ook een beetje zien als eigen! ;) Succes!

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-17 11:56

Ik heb helemaal uitgedacht hoe ik het ga doen. Ik ga zo naar mijn oma en mn vader gaat dan iets anders doen. (Volgens mij ergens heen.) Dan zeg ik tegen mijn oma dat ik iets ben vergeten wat ik dan uiteindelijk wel mee heb genomen natuurlijk. Dan print ik het uit en bel ik mijn oma met de vraag of ze even wil kijken in mijn tas en daar ligt het dan natuurlijk in. Dan verstop ik de brief en ga ik terug naar mijn oma. Daar slaap ik. Mijn vader moet werken maandag maar dan ben ik vrij. Ik leg de brief dan zo dag nacht op de tafel ofzo en dan ga ik zelf slapen en wacht ik tot maandag op het antwoord! Hoop dat het goed is uitgelegd hahah

Galaika

Berichten: 597
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Belgïe

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 12:00

Veel succes! Ik duim voor je mee!

Wijsje
Berichten: 464
Geregistreerd: 06-06-16

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 12:15

Tip van een moeder: klusjes in huis voor geld, dan kost het je ouders nog meer geld. Doe je die klusjes of baantje (oppassen bijvoorbeeld) bij iemand anders dan komt er pas geld bij in huis.
En wat is zelf fijn vindt nu mijn dochter al haar vrije tijd met haar pony doorbrengt: ze heeft geen tijd om op straat met andere jongeren rond te hangen, rottigheid uit te vreten. Als moeder heb ik dat veel liever!

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-17 12:21

Wijsje schreef:
Tip van een moeder: klusjes in huis voor geld, dan kost het je ouders nog meer geld. Doe je die klusjes of baantje (oppassen bijvoorbeeld) bij iemand anders dan komt er pas geld bij in huis.
En wat is zelf fijn vindt nu mijn dochter al haar vrije tijd met haar pony doorbrengt: ze heeft geen tijd om op straat met andere jongeren rond te hangen, rottigheid uit te vreten. Als moeder heb ik dat veel liever!


Ow! Nog niet over nagedacht hahaha!

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-17 22:31

Ik ga zo de brief beneden leggen, mijn pa slaapt namelijk al! Spannendddd, morgen ochtend het antwoord lezen !

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:35

Veel succes! Ik ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Ik ga je volgen! Heb sinds kort zelf een eigen pony. Dit wel zonder hulp van mn ouders, maar ik kan je 1 ding zeggen. Er gaat echt een hoop tijd in zitten, en misschien wel meer dan dat je nu denkt!

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-17 22:45

Ik heb het er voor over!

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 09:11

Nou jongens! Ik heb de brief klaargelegd gisteravond en ben natuurlijk vol spanning gaan slapen. Ik had er ()ja ()anders namelijk.... bij gezet. Toen ik de brief openden stond er niks in. Uiteindelijk heeft mijn vader gebeld en hij zei dat hij de brief heeft gevonden. Gelijk weer zenuwen natuurlijk. Hij zei dathij het een mooie brief vond die goed is opgesteld en dat hij zich min of meer verbaasden over het feit dat ik de printer aan kon sluiten hahahha. Hij zei ook van 365 euro is natuurlijk wel veel waarop ik heb gezegd dat ik een bijbaantje kan gaan zoeken en klusjes kan gaan doen. (oppassen etc) Advies van een lieve moeder boven me hahaha.

De conclusie is dat we er vanavond over gaan praten en dan ga ik hem overhalen xD

Super blij!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:16

asm_kayleigh schreef:
Nou jongens! Ik heb de brief klaargelegd gisteravond en ben natuurlijk vol spanning gaan slapen. Ik had er ()ja ()anders namelijk.... bij gezet. Toen ik de brief openden stond er niks in. Uiteindelijk heeft mijn vader gebeld en hij zei dat hij de brief heeft gevonden. Gelijk weer zenuwen natuurlijk. Hij zei dathij het een mooie brief vond die goed is opgesteld en dat hij zich min of meer verbaasden over het feit dat ik de printer aan kon sluiten hahahha. Hij zei ook van 365 euro is natuurlijk wel veel waarop ik heb gezegd dat ik een bijbaantje kan gaan zoeken en klusjes kan gaan doen. (oppassen etc) Advies van een lieve moeder boven me hahaha.

De conclusie is dat we er vanavond over gaan praten en dan ga ik hem overhalen xD

Super blij!


Weer een stap dichterbij! Goed bezig!

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 09:30

emilyslaluna schreef:
asm_kayleigh schreef:
Nou jongens! Ik heb de brief klaargelegd gisteravond en ben natuurlijk vol spanning gaan slapen. Ik had er ()ja ()anders namelijk.... bij gezet. Toen ik de brief openden stond er niks in. Uiteindelijk heeft mijn vader gebeld en hij zei dat hij de brief heeft gevonden. Gelijk weer zenuwen natuurlijk. Hij zei dathij het een mooie brief vond die goed is opgesteld en dat hij zich min of meer verbaasden over het feit dat ik de printer aan kon sluiten hahahha. Hij zei ook van 365 euro is natuurlijk wel veel waarop ik heb gezegd dat ik een bijbaantje kan gaan zoeken en klusjes kan gaan doen. (oppassen etc) Advies van een lieve moeder boven me hahaha.

De conclusie is dat we er vanavond over gaan praten en dan ga ik hem overhalen xD

Super blij!


Weer een stap dichterbij! Goed bezig!


Ja! Ik heb nu al de neiging om marktplaats af te struinen hahah. Voor de zekerheid nog even wachten tot ik het ja woord hoor.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:32

asm_kayleigh schreef:
emilyslaluna schreef:

Weer een stap dichterbij! Goed bezig!


Ja! Ik heb nu al de neiging om marktplaats af te struinen hahah. Voor de zekerheid nog even wachten tot ik het ja woord hoor.


Begrijpelijk hoor! Zou ik ook doen!

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:36

Ik zou zeker even wachten met Marktplaats ja....ik keek ook alvast even wat het aanbod was....toen kwam ik mn pony tegen en was er geen mogelijkheid tot overslaan meer voor mn idee

Anoniem

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:40

Ik zou ook nog niet op marktplaats kijken. Simpelweg omdat je nog geen ja hebt, maar ook omdat je nog geen budget bij elkaar hebt.

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 10:41

Ik betaal het niet zelf (ben 14)

Ik ga ook nog niet kijken omdat als ik dadelijk na het gesprek toch een nee krijg ben ik vet teleurgesteld hahah niet dat dat nu niet zo zou zijn btw.

sarah1997
Berichten: 6
Geregistreerd: 03-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 10:43

Oh spannend! Ik duim mee voor je :)

Kairos
Berichten: 2711
Geregistreerd: 07-08-17

Re: [VOLG] Heel veel woorden voor een eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:00

Spannend! Ik duim mee! :)