Telefoon besteld hollandsnieuwe

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 22:18

Haii,
Ik heb vandaag een telefoon besteld met een abbonement erbij op hollandsnieuwe.
Ik heb overal gekeken maar kan gewoon nergens levertijd vinden.
Weet iemand hoelang het duurt totdat mijn telefoon binnenkomt?

Thanks!

Willeke_

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:25


saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:38

Sowieso niet in zee gaan met hollands nieuwe

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 22:39

saskiakefie schreef:
Sowieso niet in zee gaan met hollands nieuwe



Hoezo niet?

romyver
Berichten: 397
Geregistreerd: 27-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:44

saskiakefie schreef:
Sowieso niet in zee gaan met hollands nieuwe


Ik deel deze mening. Slechte ervaring gehad met hen, ookal was dat met prepaid. Kreeg op mijn 12e mijn eerste telefoontje met prepaid betaald van mijn verjaardagscentjes. 15 euro beltegoed welgeteld. Na 3 maanden hooguit een paar euro verbeld, maar alles was weg. Nergens in de voorwaarden konden we vinden dat je na die 3 maanden gewoon je beltegoed kwijt bent. Hollands nieuwe gebeld maar natuurlijk was dat ons eigen probleem en moest ik de volgende keer maar met minder opwaarderen.
Hoor van meer mensen dat ze zo in de maling genomen worden, ook met abonementen

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 23:00

romyver schreef:
saskiakefie schreef:
Sowieso niet in zee gaan met hollands nieuwe


Ik deel deze mening. Slechte ervaring gehad met hen, ookal was dat met prepaid. Kreeg op mijn 12e mijn eerste telefoontje met prepaid betaald van mijn verjaardagscentjes. 15 euro beltegoed welgeteld. Na 3 maanden hooguit een paar euro verbeld, maar alles was weg. Nergens in de voorwaarden konden we vinden dat je na die 3 maanden gewoon je beltegoed kwijt bent. Hollands nieuwe gebeld maar natuurlijk was dat ons eigen probleem en moest ik de volgende keer maar met minder opwaarderen.
Hoor van meer mensen dat ze zo in de maling genomen worden, ook met abonementen


Je kan als je via internet inlogt je beltegoed zien en de 'houdbaarheidsdatum' daarvan als ik me niet vergis.. Is mij altijd zonder problemen gelukt.

Neemt niet weg dat het inderdaad een belachelijke service is. Telefoon was binnen de garantie stuk gegaan bij mij, dus ik kon om hem te laten repareren voor 8 euro ergens heenbrengen waar hij opgestuurd kon worden. Op dat punt aangekomen wisten ze niet van het bestaan af van die hele service, uiteindelijk opnieuw aangemeld en via het postkantoor verzonden op eigen kosten. Heb ze nog gebeld maar nee die 8 euro was ik kwijt, medewerker begon de stappen op te noemne die ik had moeten volgen en nadat ik gezegd had dat ik die inderdaad exact zo uitgevoerd heb heeft ie de hoorn er op gegooid. Hij was zelf niet echt op de hoogte van hoe het allemaal werkte met de service, het lag allemaal maar aan mij en ik had alles verkeerd gedaan want hun service werkte prima...

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 23:03

Owh... Naja ik heb het al 2 jaar en nog geen problemen gehad?

Hutcherson

Berichten: 7350
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 12:45

Ik heb ook bij hollands nieuwe gezeten maar never nooit meer voor mij. Slecht in communicatie. Ik had nummerbehoud aangevraagd zoals ik altijd doe, al sinds ik een telefoon heb. Echter kreeg ik wel een nieuwe simkaart mét nieuw nummer. Ook hadden ze aangegeven dat ik per 23-7 (vorige) mn nieuwe abo kreeg.. echter gebeurde er maar niets. Toen ik na heel lang mailen, bellen, en berichten sturen een reactie ontving bleek dat het pas volgende maand in zou gaan. Maar inmiddels was mijn oude abonnement wel afgelopen en heb ik dus een maand moeten overbruggen met een vreemd nummer.
Heel handig als je werkt met je telefoon waarbij je bereikbaar moet zijn.

Kijk eens op hun facebook pagina. Niks dan ellende. Nu ishe tbij andere providers ook vaak niet perfect maar bij hollands nieuwe is wel extreem.

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:18

Ik heb nog nooit zoveel ellende en frustratie gehad bij een bedrijf als bij hollands nieuwe. Zal de hele situatie niet uitleggen want dan ben ik morgen nog bezig...

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:25

Ook ik raad Hollands nieuwe af, geen fijne ervaringen mee. Al heb ik het nog steeds, aangezien mijn vader mijn abonnement verlengd had :+

Cabelona

Berichten: 1699
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:29

Hier ook hollandsnieuwe. Al 6 jaar! Krijg netjes bericht als ze mijn abbo afschrijven etc. Nooit problemen gehad met deze provider.

MagicMuffin

Berichten: 265
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 14:33

Ik zit nu zo'n 7 jaar bij Hollandsnieuwe, steeds met abonnement en nog nooit een probleem gehad. Ik vind het fijn omdat alles op 1 hoop word gegooid en daar kan je van internetten/SMSen/bellen/alles. Het beltegoed wat ik aan het einde van de maand overhoud, bel ik op naar een spelletje. Het is toch mijn geld, dus ik gebruik het ook :P Als je het niet gebruikt ben je inderdaad je geld kwijt.


Dit staat trouwens op de site als je wilt verlengen en daar een nieuw toestel bij hebt, ik neem aan dat je verlengt omdat je zegt dat je er al 2 jaar zit.

Wanneer krijg ik mijn nieuwe telefoon?
Al onze bestellingen worden meestal tussen 2- 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling door PostNL bezorgd en kunnen alleen op je woonadres worden afgeleverd. De status van je bezorging volg je via mijn hollandsnieuwe of via de website van PostNL met de Track & Trace-code die je enkele dagen na je bestelling per e-mail ontvangt.
Heeft je toestel een langere levertijd (een backorder), dan betekent dit dat de bestelling meestal na 5 tot 15 werkdagen wordt geleverd. Zodra je toestel weer op voorraad is, ontvang je hierover een bericht per e-mail.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 01:13


Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 01:19

Hier ook al een jaar of 5 zonder problemen.
Maar volgens mij vroeg je helemaal niet om ervaringen :')

xxelviraxx

Berichten: 3397
Geregistreerd: 06-12-07
Woonplaats: Hilvarenbeek

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 07:32

Ik zit ook al een aantal jaren bij Hollands nieuwe. Ook geen problemen. Laatst dus een verlenging met telefoon. Zaterdag besteld en maandag alles binnen.

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-17 11:33

Ik heb het ook rond donderdag besteld ofzo. Hoop het uiterlijk maandag binnen te krijgen.

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 11:51

Ik had mijn telefoon na 2 dagen.

En ik heb bovendien nog nooit grote problemen gehad met HN :)

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:04

Maar als er iets is, of je wilt je abbo opzeggen dan begint het ook pas

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:19

Ik zit al 4 jaar bij hollandsnieuwe en heb nooit problemen gehad. Wil nergens anders meer heen.
Alles is op de website duidelijk, net als de houdbaarheidsdatum van je beltegoed.
Let er op dat je thuis moet zijn bij bezorging en je je ID kaart moet laten zien.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:30

Ik zit ook al jaren bij hollandsnieuwe en ben zeer tevreden. Ze hadden een keer ineens te veel afgeschreven van mijn rekening, heel vaag, maar dit bedrag heb ik netjes teruggekregen na mijn melding hierover. Dus dit werd gewoon fijn afgehandeld :)

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Telefoon besteld hollandsnieuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 15:38


asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-17 16:00

Macs schreef:
Ik zit al 4 jaar bij hollandsnieuwe en heb nooit problemen gehad. Wil nergens anders meer heen.
Alles is op de website duidelijk, net als de houdbaarheidsdatum van je beltegoed.
Let er op dat je thuis moet zijn bij bezorging en je je ID kaart moet laten zien.


En als je niet thuis bent, melden ze het dan?

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:19

asm_kayleigh schreef:
Macs schreef:
Ik zit al 4 jaar bij hollandsnieuwe en heb nooit problemen gehad. Wil nergens anders meer heen.
Alles is op de website duidelijk, net als de houdbaarheidsdatum van je beltegoed.
Let er op dat je thuis moet zijn bij bezorging en je je ID kaart moet laten zien.


En als je niet thuis bent, melden ze het dan?

Dan moet je volgens mij een andere afspraak maken.

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 16:22

Ik heb zelf 3 jaar lang hollands nieuwe gehad en ook geen problemen verder.
Mijn broertje heeft nu mijn telefoon met abonnement van hollands nieuwe.

Volgensmij kreeg je of een mail van hollandsnieuwe met track & trace code en anders even inloggen want daar moet het wss wel staan.