Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
knabbelgirl schreef:Ja er zijn eisen voor het vliegtuig. Bij de meeste maatschappijen is dit een max van 158 cm als je de hoogte breedte en lengte bij elkaar op telt. Vaak zijn de 100L koffers groter dan dat.
TSA is niet verplicht, maar naar Amerika zal je dat wel rekening moeten houden met een kapot slot/kapotte rits want daar mogen ze er gewoon in kijken. TSA scheelt dus veel geld en schade. Maar je kunt ook bij een Xenos oid een los tsa slotje kopen, helemaal prima!
En verder, ga voor iets heel opvallends! Geen zwart, blauw etc. Hoe lelijker hoe beter want dan hebben ook minder mensen hem.
Ik ben juist een fan van de 4 zwenkwielen en wil daar echt niet meer van af, maar onderzoek welke systemen goed zijn. Princess Traveller staat kwa duurzaamheid bijv slecht aangeschreven. SuitSuit, Samsonite etc heel goed, daar zijn de prijzen ook naar
Shenavallie schreef:knabbelgirl schreef:Ja er zijn eisen voor het vliegtuig. Bij de meeste maatschappijen is dit een max van 158 cm als je de hoogte breedte en lengte bij elkaar op telt. Vaak zijn de 100L koffers groter dan dat.
TSA is niet verplicht, maar naar Amerika zal je dat wel rekening moeten houden met een kapot slot/kapotte rits want daar mogen ze er gewoon in kijken. TSA scheelt dus veel geld en schade. Maar je kunt ook bij een Xenos oid een los tsa slotje kopen, helemaal prima!
En verder, ga voor iets heel opvallends! Geen zwart, blauw etc. Hoe lelijker hoe beter want dan hebben ook minder mensen hem.
Ik ben juist een fan van de 4 zwenkwielen en wil daar echt niet meer van af, maar onderzoek welke systemen goed zijn. Princess Traveller staat kwa duurzaamheid bijv slecht aangeschreven. SuitSuit, Samsonite etc heel goed, daar zijn de prijzen ook naar
Ik kan me wel voorstellen dat 4 zwenkwieltjes voor de passagier fijn zijn, maar het is minder fijn voor diezelfde passagier als de koffer/inhoud niet op de bestemming aankomt, omdat diezelfde wieltjes in het systeem blijven hangen... Het kan een paar keer goed gaan, totdat. Heb dit advies gekregen van iemand die dagelijks tussen de koffers in het systeem werkt en wat die mensen allemaal aan ellende tegenkomen... Ook hilarische dingen, maar feit blijft dat het niet bij de eigenaar komt. Weg = pech zogezegd. Een heel systeem ligt op z'n r**t als zo'n koffer weer eens de boel ophoudt. Dat spullen niet altijd op tijd aankomen of dat een vliegtuig vertraging heeft, omdat de koffers nog ingeladen moeten worden - waarbij men in eerste instantie op de maatschappij moppert -, komt doorgaans door dit soort koffers.