Ik gebruik de MPC van Horseflex voor mijn paard. Ik ben zeer tevreden over de werking. Het herstel van Genghis Khan is beter na een training en zijn spieren zijn ook soepeler en beter ontwikkeld als zonder. Wij doen aan endurance en een goed bewegend en dragend paard is noodzakelijk.
Een ander voordeel van de MPC van Horseflex is dat er geen toevoegingen inzitten van bij suikers enz. Het is puur natuur. Ook wordt het goed gegeten door Genghis Khan. hij eet het zelfs zo zonder dat je het ergens in moet mengen.
Wij geven hem 2x daags 2 scheppen door het ochtend en avondvoer tijdens de trainingen en de wedstrijden en als hij rust heeft krijgt hij telkens 1 schep door het voer.
Vergelijken mij Myoplast kan ik het niet omdat ik dat nog nooit gebruikt heb. Maar ik denk niet dat ik dat ooit wil testen. Dit ivm de hoge % suikers.
Ik voer dit nu zeker sinds begin mei. Spieropbouw is geweldig. Ook is Genghis Khan rustiger en minder schrikkerig.
Het product is redelijk nieuw en je zult misschien niet veel referenties cq ervaringsberichten krijgen. Die van mij is in ieder geval zeer positief.
En ja, Horseflex is onze sponsor. Maar ze zijn het pas geworden nadat wij diverse producten van ze gekocht hebben zoals de Magnesium en Vitamine E.