[ENQ] Enquête. Onderwerp heeft een hond invloed op de slaap

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_FD
Berichten: 430
Geregistreerd: 17-12-09
Woonplaats: Heerlen

[ENQ] Enquête. Onderwerp heeft een hond invloed op de slaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 08:42

Hoi allemaal,

Wij moeten voor school een onderzoek doen en wij doen onderzoek naar de invloed van een hond in bed op je slaap. Zouden jullie misschien deze enquête willen invullen? Duurt ongeveer 3 minuten. Je hoeft niet perse met een hond te slapen om de enquête in te vullen.


https://www.survio.com/survey/d/D9T5W5C3A2G1B9T8S
Laatst bijgewerkt door Dani op 13-07-17 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Enquête. Onderwerp heeft een hond invloed op de slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:01

Ik heb je enquête ingevuld. Ik heb nog wel een opmerking. Bij de vraag hoe vaak je wakker word in je slaap, kun je alleen een getal invullen.
Het is niet duidelijk of dit getal staat voor keren per nacht, week, maand of jaar. Het vakje laat niet toe dat je letters typt, dus je kunt dit ook niet zelf invullen.

Ik heb het vakje daaronder maar gebruikt om aan te geven dat ik 1-2x per week s nachts wakker wordt.

Goof

Berichten: 28795
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Enquête. Onderwerp heeft een hond invloed op de slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:05

Ik vraag me echt af hoe je hier informatie uit wil halen over de invloed van een hond op je slaap.
Ik slaap met partner en word 1x per nacht wakker omdat ik naar de wc moet. En nu heb je die info, en dan? En wat heb je dan aan mijn hond die gewoon beneden in de mand slaapt?

Steppe

Berichten: 2798
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:05

Beetje raar dat je hem niet hoeft in te vullen als je met partner en hond slaapt, wat is daar de reden voor?
Je kan nl nog steeds alleen wakker worden van de hond.

En ik vind het wel wat weinig vragen voor een onderzoek, dan wil je toch veel meer weten?

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Enquête. Onderwerp heeft een hond invloed op de slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:21

Er staat ook alleen dat je niet per se met hond hoeft te slapen om in te vullen. Ik slaap alleen in mijn bed, maar kan hem alleen invullen als mijn partner of hond of allebei bij mij slapen. Is dat de bedoeling? Dan zou ik dat van te voren vermelden.

har166

Berichten: 2035
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Re: Enquête. Onderwerp heeft een hond invloed op de slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:27

Heb hem ingevuld maar heb geen idee wat voor informatie je zoekt. Ik heb 2 honden en een kat op bed en word regelmatig wakker, die drie liggen dan heerlijk te tukken dus ik werd niet van hun wakker ( uiteraard blaft er ook weleens eentje als hij denkt dat de hotentotten aanvallen en ja daar word ik ook wakker van haha ).

mika11

Berichten: 11108
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:22

Ik heb hem ook ingevuld.
Maar ik word alleen wakker als ik naar het toilet moet.
Nooit van de hond, die slaapt zo diep dat ie niet eens merkt dat ik eruit ga. :)
Er zaten geen vragen in de enquête wat over (slaap) gedrag van de hond gaat, als die bij je op bed slaapt.
Dan had je er misschien wat meer aan gehad.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: [ENQ] Enquête. Onderwerp heeft een hond invloed op de slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:39

Ik denk dat je niet heel veel nuttige conclusies hieruit kunt trekken... je sluit erg veel uit, en stelt alleen algemene vragen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34639
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 09:01

Heb hem ook ingevuld maar kom op precies hetzelfde uit als Goof. Ik word 1 maar meestal vaker per nacht wakker, doordat mijn dochter roept, ik naar het toilet moet of omdat de wekker van mijn man af gaat. Onze hond is er dan wel een paar maanden niet meer helaas, maar dat was met hond niet anders. Hij kwam wel heel af en toe op bed trouwens als hij bang was, met onweer of met oud en nieuw als de knallen te erg waren. Dan kon ik helemaal niet slapen, omdat de hond dan continu lag te bibberen op bed.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:32

Ingevuld, maar wel een beetje vage enquete. Ik word namelijk regelmatig wakker, maar niet van de hond. Gewoon omdat ik me wil omdraaien of het warm heb door teveel dekens :+
Hondje is maar klein, die ligt op het andere hoofdkussen te slapen, 0,0 last van.

Femke_Tweety

Berichten: 11985
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [ENQ] Enquête. Onderwerp heeft een hond invloed op de slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:43

Ingevuld.

Heb wel een beetje dezelfde twijfels als mensen die al eerder hier in het topic reageerden.