Ideeen om trailer in te richten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lolala73
Berichten: 166
Geregistreerd: 08-12-14

Ideeen om trailer in te richten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 15:35

Ik heb het al eens eerder geprobeerd maar zijn er mensen die handige tips hebben of goedkoop ergens spulletjes hebben gekocht om zo je trailer handig in te richten zodat je alles standaard mee op pad hebt. Zo ben ik zelf heel blij met mijn rubberen kettingen die ik aan de trailer vast kan maken om mijn paarden mee vast te zetten maar ik ben al even op zoek naar een handige en weinig ruimte innemende schep of zoiets om de mest mee op te ruimen, kortom tips gevraagd, hoe gaan jullie handig op pad? en wat vinden jullie de uitvinding van de eeuw?

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Ideeen om trailer in te richten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 15:39

Ik heb een mestboy in de voorpunt zitten, vastgemaakt met van die tuingereedschap-klemmen.
En een smal bezempje van de Gamma in het schuine stuk ernaast op dezelfde manier vastgemaakt.
2 klemmen per ding, zodat het stevig vast zit.

Lolala73
Berichten: 166
Geregistreerd: 08-12-14

Re: Ideeen om trailer in te richten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 23:25

Ik heb een spiegel bij de Ikea gekocht en in mijn deurtje geplakt, altijd handig

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:19

wat een leuk topic! wij hebben de bezem afgezaagt (anders paste hij er niet in) en hebben een paar spulletjes extra aangeschaft zodat we niet altijd alles van hot naar her hoefden te zeulen. dus bijv. hoevenkrabber, schep, borstels, extra halstertouw etc.

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 09:17

Handig topic! Ik schop het weer even omhoog :o

Ik heb een 1,5 paards trailer en wil graag een uitneembare voerbak voor in. Iemand een idee?

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:43


No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 10:17

Bedankt!
Il heb het al opgelost met twee grote musketons. Bij mijn trailer heb ik twee ringen voor in. Als ik de musketons naar buiten doe kunnen de stangetjes van de voerbak er nèt door heen!

Afbeelding

Nu nog een camera, reserve wiel, bezem en schep :o