barock pinto eigenaren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 09:12

Il heb deze fotos vorige week gemaakt en weet dat ze niet tot hun recht komen. Helaas wil chameur niet echt mee werken. Hij was hier bij de paarden weg en behoorlijk druk. Wou niet stilstaan. Het bit word absoluut niet door zijn mond getrokken hoor. Hij was nogal druk met alles. Ook met zijn mond omdat hij niet terug mocht nog. Zal binnenkort proberen betere foto's te maken maar heb hier totaal geen ervaring mee. Zal de fouten vanmiddag even verbeteren. Ben nu aan het werk namelijk

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 09:14

Je kan op de foto ook zien dat het touw gewoon slap hangt en er totaal geen druk op het bit staat :)

Rocamor

Berichten: 10878
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:20

Edit: de rechterhand van de begeleider zit achter het hoofd. Dus kan niet zien of die hand aan het bit zit, of alleen het paard wat tegenhoudt!

Maar omdat je zo'n mooi dier hebt, doet het afbreuk aan hem. Zo zonde.

Maar hey, het Is gewoon mijn mening / feedback. Het Is nog steeds jouw paard en jouw advertentie. Dus kan me ook goed voorstellen dat je denkt: mens zeur niet zo

;)
Laatst bijgewerkt door Rocamor op 27-06-17 09:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:21

Heb je geen oude foto's dan?

Rocamor

Berichten: 10878
Geregistreerd: 21-11-02

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:27

Oh Fabster, wat super van sjaak. Dit zijn toch weer momenten waar ze van groeien hé

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:09

Ja, en ik ook! :o

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 12:23

Rocamor schreef:
Edit: de rechterhand van de begeleider zit achter het hoofd. Dus kan niet zien of die hand aan het bit zit, of alleen het paard wat tegenhoudt!

Maar omdat je zo'n mooi dier hebt, doet het afbreuk aan hem. Zo zonde.

Maar hey, het Is gewoon mijn mening / feedback. Het Is nog steeds jouw paard en jouw advertentie. Dus kan me ook goed voorstellen dat je denkt: mens zeur niet zo

;)



Je bent absoluut geen zeur hoor. Ik geef je groot gelijk. Zoals ik al zei heb nog nooit een paard verkocht dus alle feedback is welkom.

Ik heb wel oudere foto's maar daar staat hij of niet helemaal op of alleen zijn hoofd enzo. Die vind ik dus helemaal niet geschikt voor de advertentie. Maar zal deze week even proberen nieuwe foto's te maken van hem.

LisaLounda
Berichten: 54
Geregistreerd: 06-03-14

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 22:12

Wat komen hier super mooie Barock Pinto's voorbij! Ik blijf zeker volgen om nog veel meer te zien!
Heel veel sterkte voor de mensen die hun paarden moeten verkopen....

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 21:39

Heb mijn advertentie veranderd zodat het wat overzichterlijker is. Nog niet 100% super maar voor mijn idee al een stuk beter dan de vorige. Ook de foto's weg gehaald en nieuwe geplaatst. Ook geen super foto's maar voor mijn gevoel beter dan de andere foto's. Verbeterpunten qua advertentie is altijd welkom.

Joto

Berichten: 4297
Geregistreerd: 02-04-07
Woonplaats: Hutje op de hei

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 12:00

Afstamming zou ik ook even omdraaien, Bontfire x Folkert

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 12:07

Het is toch vader van moeder X vader?

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 12:56

meisje2000 schreef:
Het is toch vader van moeder X vader?


Nope, je doet vader x vader moeder :)

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 14:54

Oh wat stom ik heb altijd geweten dat het andersom was. Maar ja zoals ik al zei heb nog nooit een paard verkocht hahahha. Ik zal het gelijk even aanpassen. Bedankt voor de tip. Weer wat geleerd.....

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 14:55

Aangepast :)

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 16:06

Al wat geïnteresseerden meisje2000?

Sterre is verkocht Esaqar?

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 16:45

Nog niet echt maar als het een beetje meezit gaat hij volgende week naar mijn instructrice. Zij verkoopt ook paarden voor particulieren en dan gaat zij hem voor mij verkopen. Ze heeft misschien dan ook al een koper voor hem. Helemaal in Italië. Ze rijd hem dan eerst even een aantal keren en dan gaat hij of naar Italië of in de verkoop. Zij kent chameur en weet hoe hij is en wat hij kan plus het feit dat zij weet hoe je een paard moet verkopen. Ik trek er dan mijn handen vanaf en laat haar het doen.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 16:50

Sterre is verkocht!
Ging allemaal heel snel. Donderdag zette ik haar op facebook, en 200 likes, 100 reactie's en 10 dagen later was de verkocht. :)
Maar ben wel blij dat het zo snel is gegaan. De lol is er voor mij echt af en ze gaat naar leuke meiden die haar geweldig vonden. Ik ben tevreden!
Morgen brengen we haar weg. :)

O en meisje2000, verstandig dag je je handen er van af houd! Ik vind het niks aan... een paard verkopen... afwachten afwachten afwachten.
Als je instructrice het dan voor je wilt doen, helemaal mooi :)

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 16:59

Verkopen vond ik inderdaad ook verschrikkelijk. Had ik ook nog dat de koop niet door ging, kon ik weer opnieuw beginnen.

Ga je nog kijken naar een ander paard esaqar? Of stop je ermee?

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 17:26

Juist omdat ik hem niet kwijt wil vind ik het heel moeilijk. Ben ook al bezig afstand te.nemen momenteel. Kom steeds minder vaak en als ik hem volgende week daar heen heb gebracht ga ik er ook niet meer heen. Niet omdat ik niet wil maar omdat ik het te moeilijk vind. Dit vind ik voor mezelf de beste manier van afscheid nemen alhoewel er vast wel mensen zullen zijn die er anders ober denken. Gelukkig snappen mijn staleigenaren me en maken er geen probleem van. Hij staat in vol pension en alles word voor me gedaan. Ook krijgt hij zijn aandacht daar. Wat het voor mij toch een stukje makkelijker maakt.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 18:27

Lindy, ik stop er eerst even mee. Ben er een beetje klaar mee... wat misschien begrijpelijk is haha.

Meisje2000, ik snap je helemaal! Doe het op het moment hetzelfde. Ga bijna niet heen, weet ook niet wat ik moet doen als ik er ben.
Iedereen gaat er op een andere manier mee om, gewoon doen waar je je goed bij voelt :)

Rocamor

Berichten: 10878
Geregistreerd: 21-11-02

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 18:55

Proficiat met de verkoop Esaqar. Hoewel dat wel heel dom klinkt.

Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Geef het tijd en wie weet gaat het weer kriebelen.

Hoe Is het met de andere paarden hier? Zo met de weersomslag

sblom

Berichten: 160
Geregistreerd: 15-08-16

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:39

Dubbel Esaqar, wie weet gaat t idd na tijdje kriebelen.
Moeilijk meisje2000...
Hier gaat prima, fijn ff wat regen voor t gras. Mn dochter heeft nu 3 x op Noor gereden , vanavond voor t eerst stukje langs de weg. De wei uit met ruiter erop was kort even gek, ze ontspande snel en genoot van het ritje.
Afbeelding
Afbeelding
Mn zoontje er ook nog even op gezeten , nu ik nog ... <<)
Ik wacht tot ze drie wordt in augustus, rustig aan we hebben de tijd. Hoewel t allemaal wel voortvarend gaat

Hutcherson

Berichten: 7362
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 21:10

Jeetje wat jammer van de verkopen hier, maar gelukkig 'besmetten' jullie wel andere meiden en eigenaren met het barocken virus.
Ik ben afgelopen vrijdag met Finn naar de tandarts geweest.
Die heeft me alles, in het mooie australische accent, uitgelegd en laten voelen. Finn kreeg eerst een heel klein beetje paardenmiddel toegediend, waardoor hij heeeeel kalm werd. Heb hem nog nooit zo gezien. Maar heirdoor kon de tandarts wel zijn werk veilig doen.
Finn heeft een mooi gebit, had wel wat scherpe randen die nu allemaal netjes zijn bijgewerkt. Tandarts trok er nog even twee kiezen uit. Schrok me rot.. They were loose... oke:P
Was wel blij om te horen dat hij geen wolfstandjes heeft, dus dat scheelt weer ellende. Hij is er dus klaar voor om het bitje erin te hebben deze winter:)

Afbeelding

Tundra

Berichten: 1853
Geregistreerd: 30-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 16:23

Ik heb alles even bijgelezen. Zo druk gehad met mijn 2 kleine kinderen en paard.

Wat fijn dat sterre zo snel verkocht is al zal het voor jou een moeilijke tijd worden en afscheidt nemen is nooit leuk. Sterkte gelukkig krijgt ze lieve baasjes.

Meisje2000 wat jammer dat je jouw paardje moet verkopen leuk dier om te zien. Ook sterkte met de verkoop.

Met mijn draakje gaat het qua rijden even minder ze is zo moeilijk te rijden. Ze heeft moeite met haar balans en ze is nu flink aangekomen door het land. Dus dat maakt het er niet makkelijker op. Rijden sinds kort wel bitloos wat heel fijn leek te gaan maar deze week was het echt zo afzien.gister had ik les maar ben halver wegen maar afgestapt. Komende dagen maar even grondwerk doen ipv rijden en er daarna weer fris tegen aan.

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 18:28

Zitten hier toevallig ook mensen die een functie hebben bij het barock pinto?