Hoe verfris je een blind paard met dit weer?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hoe verfris je een blind paard met dit weer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:12

Nou ...



Normaal drinkt hij ook van het water maar dat wilde hij nu net voor het filmpje niet doen natuurlijk :P
Maar verder vindt hij alles helemaal prima :z

Solleke_Noah

Berichten: 11087
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:13

Awww <3

Nynkster

Berichten: 5334
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Hoe verfris je een blind paard met dit weer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:17

Wat een goede oplossing zo!
Maar uit interesse, is hij helemaal blind? Want dat lijkt me best lastig leven als paard :+

Anoniem

Re: Hoe verfris je een blind paard met dit weer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:25

Wat grappig dat hij alsnog zijn ogen dicht doet omdat hij er zo van geniet.

Anoniem

Re: Hoe verfris je een blind paard met dit weer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:47

Haha ja, gek hé? Compleet zinloos, maar ach ... Hij doet het ook als ik z'n hoofd borstel enzo ;)

@ Nynkster : helemaal blind :j Hij heeft 1 oog waar hij misschien nog een paar % mee ziet maar dat is niet zeker te zeggen, meer dan wat vage schimmen zou het niet zijn want de pupil reageert totaal niet meer dus het oog kan eigenlijk niks meer.

@ Solleke_Noah : :D

Pandora2
Berichten: 19857
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:49

Too cute <3 Zo mag je nog een tijdje doorgaan :j

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:51

Och wat mooi! Wat een vertrouwen ook!
Loop je tegen problemen aan met hem of redt hij zich prima zo?

Net komt hier zo'n mispunt heel laag overvliegen met zo'n parachute en dan een karretje eronder waar iemand op zit. Heel veel herrie en mijn paard dus helemaal van de leg door het geluid en het zien ervan...hoe reageert jouw paard op onbekende zaken?

janouk
Blogger

Berichten: 17891
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Hoe verfris je een blind paard met dit weer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:55

Boke <3 fijn dat het zo goed met hem gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 21:25

Thanks Pandora2 :)

@ dieseltje : goh .. loop ik tegen problemen aan .. dat is een moeilijke. Natuurlijk zijn er wel dingetjes, maar wie heeft dat niet met zijn/haar paard. Ik denk niet dat er iets is wat echt met het blind zijn te maken heeft, gewoon meer zijn karakter en verleden en lichaam dat niet meer 100% is. Hij redt zich in ieder geval prima :j Die dingen hebben we hier ook, heb nog nooit gemerkt dat hij daar last van heeft, al vliegen ze ook niet super laag. Hij reageert eigenlijk praktisch nergens op, vindt alles wel prima. In z'n paddock als hij het niet meer weet zoekt hij z'n stal op want daar is hij veilig (en dan kan er een bom langs hem ontploffen denk ik) en als hij niet in z'n paddock is dan ben ik er om hem te beschermen. Dus hij maakt het zich wel makkelijk :Y) :))

Dank je janouk :) Ben ook heel blij dat hij nog steeds zo super gaat :j
Hij blijft me ook verbazen, vorig weekend nog eens een klein staprondje onder het zadel gedaan, kwam er ineens heel onverwacht achter de bocht een fietser met een razend tempo, fiets rammelend op de stenen, fietstassen klapperend door hetzelfde. Voor ik nog maar kon denken om eraf te gaan zoefde hij ons al voorbij (geen ruimte geven ofzo, neen, gewoon vlak langs het paard door) en [***] deed gewoon helemaal niks! Ja, hij schrok en wilde opzij springen, maar bedacht zich en bleef gewoon staan <3 Ik probeer hem dat de leren, dat hij gaat stilstaan als hij het niet meer weet of bang is, liever 100 keer per rit halthouden dan andere dingen. Maar deze had ik nog niet in het lijstje zitten om te trainen :o