Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:23

Sturen kan niet in principe , je moet spelen met de luchtlagen  . Landen gebeurd ook met die luchtlagen , je gaat steeds lager en je begint de chute bovenin wat los te trekken dat alle warme lucht die ballon uitgaat en dan met de brander weer wat warmte zodat je wat remt tot je de grond raakt en met een elegante sleep de laatste snelheid eruit hebt en dan kieper je om 

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:35

Je kan toch sturen met dat gas-ding die vuur in de ballon maakt? :+ of zeg ik uets doms.

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:43

Haha de brander , nee die zorgt de dat de ballon warm is en blijft zodat je niet ten aarde stort . Kan je ook mee naar andere luchtlagen , warme lucht stijgt en als je dan gas geeft dan stijgt de ballon naar een nieuwe luchtlaag die je weer verder brengt

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:38

Lieshorses schreef:
Heeft iemand n tip? Altijd wanneer ik mijn zonnebril op heb gehad geven die kleine 'neussteuntjes'? af op mijn neus en heb ik dus 2 van die rode vlekjes :') Ik dacht eerst dat dat kwam omdat ik dan make up droeg, maar ook op bare face heb ik er last van..

Hopelijk snappen jullie mijn vage uitleg :') Tis trouwens zo'n piloten model


Grappig, ik heb dat inderdaad ook heel erg. Van een kwartiertje die bril op.
En van heel de dag mijn gewone bril op heb ik het lang zo erg niet.

APCIII

Berichten: 2667
Geregistreerd: 25-08-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:51

Kan het zijn dat er iets in het plastic van die flapjes zit, waar je slecht tegen kunt? (allergische reactie op een stofje in het plastic?)

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:57

Ik heb het ook vaak met de zonnebril, denk zelf dat het komt omdat een zonnebril vaak wat zwaarder is dan een normale bril

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:29

Wat zou er gebeuren als je als man de pil gaat slikken?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:36

Mooie vraag XD durf ik geen antwoord op te geven!

Ook een vraag: Hoe kopier ik de link van een flickr plaatje die ik heb geupload?

Chasingmood

Berichten: 3593
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:37

Oestrogeen neemt toe en testosteron neemt af, na al 2 weken minder zin in seks en minder erecties krijgen, en stemmingswisselingen. En na lang gebruik borstvorming en afneming van lichaamshaar.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:33

Kan je een blijvend "bobbeltje" houden op de schouder door je bh bandjes?

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 00:25

Ja

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 00:44

Ik ken het niet, wat bedoel je met bobbeltje?

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 01:04

Ik denk het wel, net zoals je volgens mij een blijvend 'bobbel(tje)' kunt krijgen aan je heup van de strakke broeken :+

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 01:20

Is dat zo? :oo
Klinkt eng allemaal!

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 10:55

Ik vraag me ineens af hoe je aan kippenvel komt (die kleine bultjes op je huid bedoel ik)

Chasingmood

Berichten: 3593
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 10:57

Het is een reactie op kou, je haren gaan omhoog staan om een lucht buffer te creeren tussen je huid en de koude lucht. (net zoals dieren en vogels doen, maar wij hebben niet zoveel haar)
De haren die omhoog gaan staan trekken je huid een beetje omhoog, dat zijn de bultjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:13

Als mensen in coma liggen, hoe krijgen ze dan voedingsstoffen binnen? Via het infuus neem ik aan? Maar dat is toch nooit genoeg om op gewicht te blijven? Of heeft het lichaam dan sowieso niet zoveel voedingsstoffen nodig omdat het in een coma is?

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:17

Sondevoeding lijkt me? Daar zit genoeg in. Genoeg mensen die er ook 'gewoon' op moeten leven.

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:25

Sondevoeding idd! Er zijn verschillende soorten en dus ook soorten die erg veel voedingsstoffen bevatten!

Ik vraag me af waarom ik zoveel striae heb. Het begon anderhalf jaar geleden op mn heupen, ondertussen zit het op mn buik,knieholtes,bovenarmen en de achterkant van mn billen ook. Ik heb er verschillende verhalen over gelezen, hormoonverandering etc. Maar ik heb het nu zo erg, dat is niet normaal meer zou ik zeggen?

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:26

Groeispurt? Flink aangekomen in korte tijd?

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:27

Nope! Heb ik ook allemaal al naar gekeken, ik ben juist afgevallen maar niet drastisch veel.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:30

Ben je eerst in korte tijd veel aangekomen? Dat hoeft soms maar 5 kilo te zijn hoor... Als je heel langzaam aankomt (zeg 2 kilo per jaar) dan gebeurt het niet echt namelijk.
Als je dan weer afvalt, valt het des te meer op.

Je bent volgens je profiel wel op een leeftijd dat je lichaam af begint te raken, als in, alle vrouwelijke vormen komen er aan. In de puberteit heb je misschien tieten en een kont, maar daarna komen de meer vrouwelijke vormen. Althans, vind ik zelf vaak zichtbaar.
Daar hoef je trouwens ook niet dik voor te zijn. :n

Of bedoel je soms cellulite?

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:32

Nee ik bedoel echt striae! Klopt ik ben 2 jaar geleden best veel aangekomen en dat is er nu langzaam weer af aan het gaan! Maar ik vraag me wel af waarom sommige mensen die( met alle respect) meer wegen dan dat ik doe, veel minder tot geen striae hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:38

Striae is genetisch bepaald volgens mij. Ik heb het ook helaas, maar ik ken ook super dlanje mensen die zelfs een flinke babybuik zonder strepen doorkomen!

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:39

Nathalie18x schreef:
Nee ik bedoel echt striae! Klopt ik ben 2 jaar geleden best veel aangekomen en dat is er nu langzaam weer af aan het gaan! Maar ik vraag me wel af waarom sommige mensen die( met alle respect) meer wegen dan dat ik doe, veel minder tot geen striae hebben.


Omdat ze er langer over hebben gedaan om aan te komen waarschijnlijk ;)
En natuurlijk veel dikkere mensen zijn dat al van jongs af aan. Ik ben zelf bijvoorbeeld nooit een sateprikker geweest. Nu ben ik ook niet dik ofzo, maar ik kan prima nog een kilo of 8 kwijt. Lang leve mijn lengte (1.86m) waardoor het niet echt opvalt. Anyhow, ik heb ooit striae gekregen door in korte tijd relatief veel aan te komen. Dat is echter al zolang geleden dat je er niet heel erg veel meer van ziet.

Striae zijn eigenlijk onderhuidse littekens. De lederhuid (toch?) is gescheurd, hierdoor voel je dus ook die inkepingen. Onderhuids zit er dus eigenlijk een wondje, waardoor het er roze/blauw/paars uitziet.
Goed verzorgen is belangrijk, er zijn van die cremes die littekens minder rood maken. Verdwijnen doen de littekens niet natuurlijk. Als je de huid droog laat worden heeft het geen kans om te herstellen.