Horse Event 2017!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:50

Ik ben er waarschijnlijk weer op zaterdag, nu al super veel zin in!

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 21:10

Ik reis met mijn vriendin gewoon heen en weer dat is beter

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 18:21

Ik wil me hier ook melden!
Heb me opgegeven als bokt fotograaf, dus hopelijk word ik uitgeloot! En zo niet, dan ga ik zelf 2 vip kaartjes kopen om er een dagje heen te gaan..

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 19:13

aMomentLT schreef:
Ik wil me hier ook melden!
Heb me opgegeven als bokt fotograaf, dus hopelijk word ik uitgeloot! En zo niet, dan ga ik zelf 2 vip kaartjes kopen om er een dagje heen te gaan..

Gezellig dat je hier ook meld.
Wat leuk dat je je als bokt fotograaf heb aangemeld hoop voor je dat je word uitgeloot *\o/*

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 19:32

We hebben de tickets naar Nld geboekt en we gaan vrijdag naar de Horse event. Nu heb ik gelezen dat er via Bit een 2 x 1 actie is. Weet iemand daar iets van?
Anders gaan we natuurlijk voor de early bird korting.

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 19:58

rocymax schreef:
We hebben de tickets naar Nld geboekt en we gaan vrijdag naar de Horse event. Nu heb ik gelezen dat er via Bit een 2 x 1 actie is. Weet iemand daar iets van?
Anders gaan we natuurlijk voor de early bird korting.

Ik kan je helaas niet ermee helpen heb zelf de early-bied tickets gekocht

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 20:49

ik ga denk ik ook weet nog niet zeker maar ga sins een paar jaar elk jaar

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:09

Hier de kaartjes al binnen :D samen met een vriendin ga ik op de zondag :D nu al zin in!

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:11

Ben vorig jaar niet geweest, omdat ik het allemaal hetzelfde vind (maar toch mis ik de gezelligheid) dus besloten dit jaar zondag te gaan samen met een vriendin, zaterdag gaan wij samen naar de tinkerdagen :D Zoveel zin in *\o/* (neem filmcamera mee veel sd kaartjes en teveel accu's :P)

Hoeveel dagen nog!!!!!! *\o/*

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:15

JoycexEnya schreef:
Ben vorig jaar niet geweest, omdat ik het allemaal hetzelfde vind (maar toch mis ik de gezelligheid) dus besloten dit jaar zondag te gaan samen met een vriendin, zaterdag gaan wij samen naar de tinkerdagen :D Zoveel zin in *\o/* (neem filmcamera mee veel sd kaartjes en teveel accu's :P)

Hoeveel dagen nog!!!!!! *\o/*



Aftellen tot 10 september 2017

Nog 99 dagen
Nog 2.355 uren
Nog 141.285 minuten
Nog 8.477.063 seconden

:') :')

Mandyy

Berichten: 30488
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:16

Minder dan 100 dagen al!
Ik wil ook, wacht nog of een vriendin mee kan.

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:18

Kimmiee_D schreef:
JoycexEnya schreef:
Ben vorig jaar niet geweest, omdat ik het allemaal hetzelfde vind (maar toch mis ik de gezelligheid) dus besloten dit jaar zondag te gaan samen met een vriendin, zaterdag gaan wij samen naar de tinkerdagen :D Zoveel zin in *\o/* (neem filmcamera mee veel sd kaartjes en teveel accu's :P)

Hoeveel dagen nog!!!!!! *\o/*



Aftellen tot 10 september 2017

Nog 99 dagen
Nog 2.355 uren
Nog 141.285 minuten
Nog 8.477.063 seconden

:') :')


:') /3 *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:21

Voor ons is het de eerste keer dat we gaan. Wat kunnen we zoal verwachten. Wat moeten we echt niet missen?

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 22:03

Ik kan ook niet wachten *\%/*
Eerst chio Rotterdam en dan horse event

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:08

Ik heb me ook opgegeven als bokt fotograaf dus wacht maandag even af voor dat ik kaartjes koop. Ik ga zoals het er nu naar uitziet sws met een vriendin een van de dagen dus het is even afwachten. Ik ga nu natuurlijk geen tickets kopen als ik kans heb nog 2 gratis tickets te krijgen haha.

NikkivanOlst

Berichten: 7830
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:28

Wij zijn fanatiek met de vogels en Django aan t trainen voor de demo's :):) zowel vogels als paardlief doen het geweldig en we hebben nog een aantal hele gave plannen om uit te werken :D

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 22:42

@nardxash, Ik hoop het eigenlijk ook! Mocht vorig jaar ook al mee gaan als fotograaf. Echt een onwijs toffe ervaring is dat! Heel leerzaam, en ik ben bij clinics gekomen, waar ik normaal persoonlijk niet naartoe zou gaan..

@rocymax, wauw! Speciaal voor HE naar nederland?? Welke dag wil je gaan? En wat kan je verwachten, vooral heel veel paard, en nog meer paard. En natuurlijk nog veeeeel meer paard.
En wat je niet missen moet zou ik kijken wanneer het programma online staat. En dan een leuke dag indeling voor jezelf maken, zodat je alles een beetje zien kan wat je zien wil..

@xxpaaardje, super gezellig! Het is altijd wel heel leuk om te gaan!

@Kimmiee_D, Gezellig! Met een vriendin samen is altijd leuk om te gaan! & Je telt al af haha! Het zal snel de dag van HE zijn!

@JoycexEnya, dat gevoel ken ik! Je wil niet gaan, maar toch krijg je een soort jaloers achtig spijt gevoel, omdat je vooral hier op bokt, en op FB allemaal leuke dingen voorbij ziet komen.

@Mandyy, en anders als je vriendin niet kan met een bokker gaan? Er zullen er vast wel veel bokkers voor open staan!

@LoveUggs, Leuk!! Hopelijk mag jij mee! Het is een hele toffe ervaring kan ik je zeggen! Dat het maar snel maandag is!
En inderdaad, nu al een kaartje kopen is niet slim..

@VisibreTeam, Ga jij een demo geven op HE? :wow:

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 23:05

VisibreTeam schreef:
Wij zijn fanatiek met de vogels en Django aan t trainen voor de demo's :):) zowel vogels als paardlief doen het geweldig en we hebben nog een aantal hele gave plannen om uit te werken :D

Dat lijkt me Supergaaf hoe je het verteld! Als je een clinic geeft kon ik zeker kijken

NikkivanOlst

Berichten: 7830
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:20

2 keer per dag elke dag haha, 1 demo vrijheidsdressuur en 1 demo met roofvogels :j

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:25

ik wil dit jaar wel heen, vorig jaar 2 kaartjes gewonnen maar kon ik helaas niet dus iemand anders blij mee gemaakt, even overleggen nog met een vriendin hoe of wat, zij wilde wel overnachten met haar moeder maar ik ga voor 1 dag, vind ik meer dan genoeg :)

LottieLover

Berichten: 229
Geregistreerd: 25-07-14

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:39

Ik ga meedoen met de jeugdmenmarathon op zondag! En ik ga waarschijnlijk zaterdag gewoon rondlopen, heb er echt zin in!

Riverdale
Berichten: 406
Geregistreerd: 07-03-16

Re: horse event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 00:20

Hoihoi,
Wij gaan dit jaar ook weer! Welke dag moeten we nog ff bespreken :)
Tot wanneer kan je kaartjes bestellen? Of iig, wanneer is het handigst om te bestellen (vroegboekkorting oid)? :D
Groetjes!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 00:24

aMomentLT schreef:
@nardxash, Ik hoop het eigenlijk ook! Mocht vorig jaar ook al mee gaan als fotograaf. Echt een onwijs toffe ervaring is dat! Heel leerzaam, en ik ben bij clinics gekomen, waar ik normaal persoonlijk niet naartoe zou gaan..

@rocymax, wauw! Speciaal voor HE naar nederland?? Welke dag wil je gaan? En wat kan je verwachten, vooral heel veel paard, en nog meer paard. En natuurlijk nog veeeeel meer paard.
En wat je niet missen moet zou ik kijken wanneer het programma online staat. En dan een leuke dag indeling voor jezelf maken, zodat je alles een beetje zien kan wat je zien wil..

@xxpaaardje, super gezellig! Het is altijd wel heel leuk om te gaan!

@Kimmiee_D, Gezellig! Met een vriendin samen is altijd leuk om te gaan! & Je telt al af haha! Het zal snel de dag van HE zijn!

@JoycexEnya, dat gevoel ken ik! Je wil niet gaan, maar toch krijg je een soort jaloers achtig spijt gevoel, omdat je vooral hier op bokt, en op FB allemaal leuke dingen voorbij ziet komen.

@Mandyy, en anders als je vriendin niet kan met een bokker gaan? Er zullen er vast wel veel bokkers voor open staan!

@LoveUggs, Leuk!! Hopelijk mag jij mee! Het is een hele toffe ervaring kan ik je zeggen! Dat het maar snel maandag is!
En inderdaad, nu al een kaartje kopen is niet slim..

@VisibreTeam, Ga jij een demo geven op HE? :wow:


Zou ik dan maar verklappen dat ik in 2015 ook mee ben geweest? :+ zou leuk zijn als we er allebei bij zitten! Duimen voor elkaar?

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 00:28

LoveUggs schreef:
aMomentLT schreef:
@nardxash, Ik hoop het eigenlijk ook! Mocht vorig jaar ook al mee gaan als fotograaf. Echt een onwijs toffe ervaring is dat! Heel leerzaam, en ik ben bij clinics gekomen, waar ik normaal persoonlijk niet naartoe zou gaan..

@rocymax, wauw! Speciaal voor HE naar nederland?? Welke dag wil je gaan? En wat kan je verwachten, vooral heel veel paard, en nog meer paard. En natuurlijk nog veeeeel meer paard.
En wat je niet missen moet zou ik kijken wanneer het programma online staat. En dan een leuke dag indeling voor jezelf maken, zodat je alles een beetje zien kan wat je zien wil..

@xxpaaardje, super gezellig! Het is altijd wel heel leuk om te gaan!

@Kimmiee_D, Gezellig! Met een vriendin samen is altijd leuk om te gaan! & Je telt al af haha! Het zal snel de dag van HE zijn!

@JoycexEnya, dat gevoel ken ik! Je wil niet gaan, maar toch krijg je een soort jaloers achtig spijt gevoel, omdat je vooral hier op bokt, en op FB allemaal leuke dingen voorbij ziet komen.

@Mandyy, en anders als je vriendin niet kan met een bokker gaan? Er zullen er vast wel veel bokkers voor open staan!

@LoveUggs, Leuk!! Hopelijk mag jij mee! Het is een hele toffe ervaring kan ik je zeggen! Dat het maar snel maandag is!
En inderdaad, nu al een kaartje kopen is niet slim..

@VisibreTeam, Ga jij een demo geven op HE? :wow:


Zou ik dan maar verklappen dat ik in 2015 ook mee ben geweest? :+ zou leuk zijn als we er allebei bij zitten! Duimen voor elkaar?


Oohh je kent het al dus!!
En jaa ik duim heel hard voor je! Ik gun het je natuurlijk ook van harte! Maar als we beide mee mogen zou wel heel tof zijn hihi!

Mandyy

Berichten: 30488
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 08:48

Eenhoorni schreef:
Hoihoi,
Wij gaan dit jaar ook weer! Welke dag moeten we nog ff bespreken :)
Tot wanneer kan je kaartjes bestellen? Of iig, wanneer is het handigst om te bestellen (vroegboekkorting oid)? :D
Groetjes!

In juni heb je earlybird korting.