Waar shetlander laten beleren voor de kar omgeving Utrecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nena_

Berichten: 409
Geregistreerd: 24-01-12

Waar shetlander laten beleren voor de kar omgeving Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 14:36

Hiii!

Mijn shetlander Noir wordt bijna 3 jaar (26 juni *\o/* ) en ik ben me een beetje aan het oriënteren waar ik hem het beste kan laten beleren voor de kar. Hij is een ruin.
Ik ga hem niet zelf beleren omdat ik niet erg veel ervaring heb met mennen (lees: ik ken de basis maar lang niet voldoende om het een pony te leren).
Daarom vroeg ik me af of jullie een stal kennen of ervaring mee hebben waar ze pony's beleren in de omgeving van Utrecht, het lijkt me namelijk wel eens leuk om tussendoor te komen kijken. Ik heb een stal gevonden die mij aansprak in Friesland: http://www.thstables.nl/page/beleren-voor-de-wagen maar dat is voor mij 1,5 uur rijden... :wow: Ik ben afhankelijk van mijn ouders en die zitten niet te wachten om elke week zover te gaan rijden om eventjes te kijken. Mochten jullie een stal aanraden die wel wat verder is maar echt super goed dan ga ik wel niet kijken.

De stal die ik had gezien doet er 4 weken over en kost €350,-. Ik vind dat wel een mooi bedrag en zoek dan ook iets rond dat bedrag. Omdat ik weet dat bij veel stallen waar ze pony's beleren je eventjes moet wachten stel ik de vraag nu maar alvast, het is de bedoeling om hem in het najaar van dit jaar beleerd te hebben.

Ik zal voornamelijk de eerste tijd gewoon recreatief gaan rijden (en veel lessen nemen) omdat hij nog best jong is, ik wil uiteindelijk lid worden van de vereniging hier in de buurt waar menles wordt gegeven maar ook wedstrijden worden georganiseerd dus dan wil ik mee gaan doen met dressuur & vaardigheid. Dat is nog lang niet van belang maar wel fijn als hij in zijn basis de beginselen van dressuur mee heeft gekregen.

Ik hoop dat jullie een goed adres hebben waar hij beleerd kan worden :) Alvast bedankt!

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Waar shetlander laten beleren voor de kar omgeving Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:50


annibel

Berichten: 1193
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Waar shetlander laten beleren voor de kar omgeving Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 02:20

Super leuk! Ik ben mijn Shetlander zelf aan t beleren hij doet het heel goed.
De stal van die link in je beginpost zit in Gelderland! Dus ik denk dat t nog wel te doen is?

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Re: Waar shetlander laten beleren voor de kar omgeving Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 06:46

Ik weet niet wat normale prijzen zijn maar is €350 voor 4 weken niet een beetje weinig? Of gaat dat bovenop stallingskosten?

lobkew

Berichten: 608
Geregistreerd: 09-07-13
Woonplaats: Achterhoek

Re: Waar shetlander laten beleren voor de kar omgeving Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 06:57

De stal die je noemt zit niet in Friesland maar in Zeddam, dichtbij Doetinchem. Dat zijn echt toppers, heel fijn en rustig met de paardjes. Ik heb beide paardjes er laten beleren, heel tevreden over.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Waar shetlander laten beleren voor de kar omgeving Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 07:02

Op stal Paardenvreugd in Eemnes. Maar ik denk voor meer dan 350 euro.
Wel echt goed.

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:30

SMP ---> ED

Omdat er in het topic gevraagd wordt naar ervaringen met een bepaalde dienst en er voor deze topics andere regels gelden, verplaats ik het topic naar het subforum 'ervaringen en diensten'. Omdat de meeste kennis met betrekking tot mennen te vinden is op het subforum AR (aangespannen rijden), kun je in onderstaand topic een link naar dit topic plaatsen. Hierdoor is de kans groter dat het topic gevonden wordt door gebruikers met ervaring op het gebied van beleren voor de wagen.

[AR] Links naar buiten [AR]