Rambo Micklem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
senna887
Berichten: 10
Geregistreerd: 16-03-14

Rambo Micklem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-17 19:16

Heyhoi!
Ik heb wat geld bij elkaar gespaard en zit nu toch op het puntje om een Rambo Micklem te kopen voor mijn B-pony van 1,23 een Welsh. Bij Agradi heb ik hem tot nu toe alleen nog maar in Pony gezien. Het word dan de Rambo Micklem Competition Bridle in Black. Maar ik heb nog een paar vragen aangezien het wel een hele aankoop is!
1. Zou het hoofdstel haar wel passen? Ze heeft normaal ook pony, maar de één zegt dat hij klein valt (wat ze wel kan hebben) maar de ander juist weer heel groot
2. Wat zijn jullie ervaringen?
3. Wat is de kwaliteit van het leer?
En voor de vraag waarom ik er dan eentje aan wil schaffen: ze is nogal onrustig in haar hoofd qua nagefelijkheid en de aanleuning zou met dit Hoofdstel een stuk beter worden! Dat heb ik er wel voor over, en het is natuurlijk best een mooi Hoofdstel vind ik zelf (wel met een andere frontriem)

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:54


joeluna

Berichten: 2588
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:57

Ik had maat Cob voor een E-pony. Ik weet zeker dat maat Cob te groot is voor een B-pony. Als ik jou was zou ik maat pony nemen. Ik heb het hoofdstel nu ook te koop staan want ik moet een full hebben voor mijn paardje :D

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:57

Bij mij was de kwaliteit ronduit slecht :) Mijn paard liep na 2 weken ook weer net hetzelfde als op zijn normaal hoofdstel dus heb het nog voor de nieuwprijs kunnen verkopen.

Westhof

Berichten: 2904
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 20:02

Ik vind de kwaliteit van het leer ook erg slecht. Voor de prijs die je ervoor betaalt zou je toch wel een betere kwaliteit mogen verwachten vind ik. Ik merkte ook niet echt verschil met rijden eerlijk gezegd.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70532
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Rambo Micklem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 21:15