Ik heb echt van alles geprobeerd en snap er niks van
Maar als ik op bokt zit stokt het scrollen regelmatig. Ik kan net 2 berichten zien en dan is het niet meer mogelijk om met de muis verder naar beneden te gaan tenzij ik recht op de pagina zelf "scrol"
Muis werkt via USB en die al een paar keer verplaatst naar een andere USB poort. Het stomme is dat hij dat alleen doet bij Bokt.\ Op elke andere internet pagina of in Word ed blijft hij het prima doen ?
Dus wie heeft er een idee ?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-04-17 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag [TECH] toegevoegd
Ik heb dit ook soms, het helpt om dan het tabblad af te sluiten en een nieuwe te openen.
Faruba
Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.
Geplaatst: 10-04-17 16:06
Jaa,daar heb ik ook steeds last van,heb al 2 keer een nieuwe batterij in de muis gedaan,dat hielp niet en dus een nieuwe muis gekocht omdat ik dacht dat hij misschien kapot was maar het blijft,dacht al dat het aan mij lag maar niet dus. Best een storend probleempje.
Cookies al meerdere keren verwijderd maar helpt niet. Ik probeer dan Bokt weg te klikken maar ook dat lukt meestal dan niet in èèn keer. Als het lukt om Bokt weg te klikken en ik kom weer terug op Bokt is er meestal niets meer aan de hand.
zonnebloem18
Berichten: 24836
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen
Geplaatst: 10-04-17 16:07
Ik heb daar de afgelopen 2 dagen ook last van gehad, maar zo ineens was het vanmorgen weer over. In mijn geval Chrome Versie 57.0.2987.133 via de laptop (Acer), provider: KPN glasvezel. Cookies en cache maakte geen verschil, ook CTRL + shift + R niet.
Anoniem
Geplaatst: 10-04-17 16:08
Ik dacht dat ik de enige was Heb er ook last van, gebruik de laatste versie van Chrome, het is alleen op Bokt en ik heb een bluetooth muis (net nieuw, dus werkt nog prima)
Om het voor Bart makkelijker te maken om dit probleem te zien, heb ik even een TAG toegevoegd aan de titel en zou ik willen vragen of jullie de technische vragen kunnen beantwoorden om te zien waar het probleem het meest voorkomt.
(Uit de sticky) Welk apparaat gebruik je om Bokt te bekijken? Welke web browser gebruik je? Dat zie je o.a. op: http://www.supportdetails.com/ Welke provider heb je?
Ik had er gisteren ook last van. Toen ik op hetzelfde tabblad naar een andere site ging, werkte hij nog steeds niet, maar in de andere tabbladen kon ik wel scrollen. Toen ik bokt op een ander tabblad opende, lukte het wel weer gewoon.
ZoeyDercks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel
Geplaatst: 10-04-17 17:25
Ik heb dit ook sinds een paar dagen. Ook als ik hem opnieuw laadt doet hij niks.
Ja hier nog steeds. Maar in mn andere topic las ik al dat het even kon duren voor Bart kon kijken. Dus ik gok dat hij er al vanaf weet maar dat het even duurt.
Oh sorry! Vergeten te melden Het kan inderdaad even duren! Er zijn een hoop kleine dingetjes, maar bij elkaar is dat enorm veel werk!
Ik heb er zelf ook last van, dus ik deel de frustratie als je zit te scrollen en niets werkt meer. Maar tot nu toe werkt het voor mij om dan even Bokt opnieuw te openen.
Zodra Bart het óf gefixed heeft of ernaar gaat kijken, laat hij het hier weten
fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk
Geplaatst: 14-04-17 08:20
Oh, het ligt niet aan mij? Hier ook al een tijdje last van. Dacht dat het kwam omdat er vuil tussen de toetsen van mijn toetsenbord zit, dit moet ik nog steeds een keer schoonmaken haha. maar zo te lezen hebben er meerdere mensen hetzelfde probleem, en vast niet allemaal een vies toetsenbord?
Ik heb het alleen op de laptop, tablet tot nu toe geen last van. (HP laptop) Ziggo als provider internet explorer 11.1 als browser
Cookies worden elke dag verwijderd, soms helpt het om de pagina te verversen, soms niet en zoals gisteravond tussen 22:30 en 22:45 was het helemaal drama en hielp niets meer.
Als bij mij het scrollen stopt kan ik Bokt ook niet wegklikken,het rode kruisje werkt dan ook niet tot slecht,moet echt meerdere keren klikken en dan ineens verdwijnt Bokt. Vind het best vervelend worden omdat ik het toch meerdere keren per dag heb.
Misschien een idee om ergens,buiten dit topic,er een melding van te maken? Zoals ik begrijp hebben meerdere mensen er last van en wijten het aan zichzelf. Zo heb ik bv.al een nieuwe muis gekocht terwijl dat eigenlijk niet nodig was en het zou jammer/zonde zijn als andere mensen dat ook zouden doen. (Ik heb de muis kado gedaan dus in dit geval mooi opgelost.)