Leuke paardenkampen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 11:25

Hey allemaal!

Ik zou deze zomer graag op pony-/paardenkamp gaan maar ik zou niet weten waar :o . Het moet wel aan enkele eisen voldoen ;) . Ik heb namelijk al eens een kamp gedaan op een manege in de buurt en ik vond het vreselijk! Maximum één uur per dag met paarden bezig zijn/rijden, voor de rest allemaal onnozele chirospelletjes... :( Dat noem ik geen PONYkamp...
Dus, hier mijn eisen :+ :
- In België/Nederland, in de buurt van de provincie Antwerpen (eventueel in de buurt van Kasterlee)
- Het grootste deel van de dag met paarden bezig zijn (hoeft niet heel de dag rijden te zijn, gewoon plezier maken ;) )
- Ik ben 14.
- Graag activiteiten zoals buitenritten, zwemmen met de paarden, naar het strand (is natuurlijk niet altijd mogelijk), springlessen, dressuurlessen, voltige, spelletjes met paarden... (Niet allemaal natuurlijk, dat zou moeilijk zijn :) )
- Liefst extern.

Dus als jullie iets weten, brand los :P .

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 11:30

MoppieFilou schreef:
Hey allemaal!

Ik zou deze zomer graag op pony-/paardenkamp gaan maar ik zou niet weten waar :o . Het moet wel aan enkele eisen voldoen ;) . Ik heb namelijk al eens een kamp gedaan op een manege in de buurt en ik vond het vreselijk! Maximum één uur per dag met paarden bezig zijn/rijden, voor de rest allemaal onnozele chirospelletjes... :( Dat noem ik geen PONYkamp...
Dus, hier mijn eisen :+ :
- In België/Nederland, in de buurt van de provincie Antwerpen (eventueel in de buurt van Kasterlee)
- Het grootste deel van de dag met paarden bezig zijn (hoeft niet heel de dag rijden te zijn, gewoon plezier maken ;) )
- Ik ben 14.
- Graag activiteiten zoals buitenritten, zwemmen met de paarden, naar het strand (is natuurlijk niet altijd mogelijk), springlessen, dressuurlessen, voltige, spelletjes met paarden... (Niet allemaal natuurlijk, dat zou moeilijk zijn :) )
- Liefst extern.

Dus als jullie iets weten, brand los :P .


Is les chevaux niet wat? Is in Drenthe, maar weg leuk! Ik ga dit jaar voor de derde keer en dit keer met mijn bijrijdpaard :D

Je gaat naar een waterplas en gaat er doorheen met de paarden, je doet voltige, hebt een springles, dressuurlessen, je rijdt buiten. Je hebt ook nog een crossweek wat erg tof is! Kan je ook doen! Ga je dus ook Crossen!

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 13:39

Lijkt inderdaad heel leuk! Ik ga zeker eens op hun site (op internet) kijken! Bedankt!

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6644
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:46

Manege de Eekwal is misschien ook wel iets voor je! Ook in Drenthe, maar zeker de moeite waard. Ik heb net een topic geopend over dit ponykamp dus als je op de Eekwal zoekt hier op bokt kom je dat ook wel tegen denk ik! Daar staat ook wat informatie en wat foto's! :)

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:48

Het reelaer kan ik je ook echt aanbevelen!

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:53

Activak gaf een aantal jaar geleden kampen in de Hoge Rielen waar je zeker 2u/dag op tocht was en daarna nog alles met de paarden ging doen. Dat waren erg leuke kampen :j . Ik denk dat zij nog steeds verschillenden soorten trektochtkampen organiseren :) .

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:35

Niet helemaal de regio, maar stal 'T reelaer heeft superleuke kampen! Als je 14 bent kan je kiezen tussen een crosskamp, waarin je lekker veel gaat springen en crossen, of een trektocht. Dan ga je de eerste dagdn trainingen doen en daarna 3 dagen op trektocht!

Kijk eens op www.reelaer.nl of stuur me een pb als je meer informatie wil. Ik ben zelf altijd met veel plezier geweest en inmiddels begeleiding

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:29

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten, je kan hier [BRT] Links naar topics buiten [BRT] een link naar je topic plaatsen om het extra onder de aandacht te brengen bij gebruikers.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 20:03

Bedankt iedereen! Ik ga de sites zeker bekijken!

Dmuts: Als het mij iets lijkt stuur ik je een pb!

Knorretjee

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-10-15

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 20:58

Hoi,
Ik stuur je even een pb :)

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 21:15

Heb het gelezen :D . Bedankt!

NZ92

Berichten: 3172
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 18:41


MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Leuke paardenkampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 18:47

Bedankt! :)