Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 15:45

Als je op je tablet de app download kan je heel makkelijk foto's maken en plaatsen. Heb ik vanmorgen nog gedaan.

Foto's draaien kan ik in de app als ik op een bestaande advertentie op bewerken druk en vervolgens op de foto klik. Je kan dan bijsnijden en draaien.

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 15:53

annelieke92 schreef:
Als je op je tablet de app download kan je heel makkelijk foto's maken en plaatsen. Heb ik vanmorgen nog gedaan.

Foto's draaien kan ik in de app als ik op een bestaande advertentie op bewerken druk en vervolgens op de foto klik. Je kan dan bijsnijden en draaien.



En zonder app? :+

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 16:15

Geen idee. Ik gebruik altijd de app. Is veel gemakkelijker met je tablet en telefoon.

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 18:39

Ik ben op zoek naar een andere telefoon. Ik had gereageerd op een zgan telefoon voor een redelijke prijs, die man had er geen telefoonnummer bij staan, dus dan maar mailen. Maar blijkbaar wil hij zijn telefoon niet verkopen, ik krijg namelijk maar geen reactie...
Omdat ik toch wel een beetje haast heb, had ik nog gereageerd op een andere. Ik had om 10 over 6 gereageerd en om 20 over was het rond. Zo kan het dus ook :+

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 18:57

Hier laatst een mattes singel gekocht, kreeg ik er een "goodiebag" tasje bij met een gratis nieuw flesje wasmiddel speciaal voor dat bont. Dat is nog is leuk!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:19

Nu zal ik wel de rare op marktplaats zijn :+

Op zoek naar zo'n Duktig keukentje voor onze kleine, maar was in de veronderstelling (en dat is blijkbaar niet zo'n hele gekke gedachte) dat dat keukentje compleet met de bovenkant komt,(lastig uit te leggen :+ ) maar wellicht dat de 'oude' varianten zonder bovenkant kwamen. Dus had op een keukentje in de buurt geboden, kwam geen reactie, dus bod weggehaald en bod met 5 euro verhoogt, toen kreeg ik wel reactie (beetje apart, mail dan op het bod direct terug dat je er minimaal x euro meer voor wilt maar oke).

Aan m'n vriend laten zien, die heel terecht zei 'he, maar er zit geen bovenkant op'. oliebol, ja. Dus gevraagd of deze er wel bij zit gezien hij bij Ikea compleet met bovenkant te koop is, maar die blijkt ze dus niet te hebben dus netjes een berichtje gedaan dat ik dan van de koop af zie.

Maar denk dat ik nu dus de rare ben :+

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:23

Wij hebben de bovenkant er los bij moeten kopen bij Ikea. Gelukkig zei 1 van de medewerkers dat bij de kassa toen ik de keuken af ging rekenen, anders was ik zonder bovenkant thuis gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:23

Wat stom dat ie dan op de site wel met die bovenkant staat.. Ga ik toch even speuren want dalijk heb ik iets heel stoms gezegd :')

Edit; toch maar even de gebruiksaanwijzing ingekeken van de Ikea :') Maar de gebruiksaanwijzing geeft ook de montage van de bovenkant er automatisch bij. Dan mag ik er toch vanuit gaan dat de bovenkant erop zit? :')

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:33

Bij 3 mensen geen reactie meer.
Ligt het weer aab MP offf?

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:35

Hier ook niet als ik akkoord ga op een bod.. Heb het dus maar verwijdert en hopen op een nieuw bod.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:38

Anoniem schreef:
Wat stom dat ie dan op de site wel met die bovenkant staat.. Ga ik toch even speuren want dalijk heb ik iets heel stoms gezegd :')

Edit; toch maar even de gebruiksaanwijzing ingekeken van de Ikea :') Maar de gebruiksaanwijzing geeft ook de montage van de bovenkant er automatisch bij. Dan mag ik er toch vanuit gaan dat de bovenkant erop zit? :')

Er staat nu ook nog maar 1 prijs bij, voorheen stonden er 2 prijzen. Wij hebben hem alweer een jaartje of 2, dus het kan best inmiddels veranderd zijn.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 16:39

Ooh dan zal dat inderdaad wel het verschil zijn :j

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:17

Tegenwoordig is hij indd alleen nog met bovenkant te koop. Heb hem 2 maandjes terug maar nieuw gekocht gezien ze op MP bijna even duur waren (zij het dat ze dan wel met accessoires komen maar ach..)

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:30

Ja die accesoires koop ik er sowieso wel nieuw bij en pannetjes heeft ie al.. wij gaan 'm dus ook nieuw halen want 60 euro voor een gebruikte vind ik wat te gek..

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:36

nou ik heb ook weer iets aparts: ik had interesse in een laptop.

Afgelopen zaterdag tot een akkoord gekomen en gisteren naar mevrouw toe. Kom ik daar is ze nog bezig om hem leeg te maken en naar fabrieksinstellingen te zetten.
Al om al heb ik er een uur gezeten, maar na bijna een uur was hij nog aan het op starten.
Ik vraag me af of dat normaal is dat dat zo lang duurt; "zet de computer niet uit, bezig met opstarten"

pfff, in plaats dat de computer aangeeft hoe lang dat nog duurt. Heb dik 50 minuten naar een draaiend rondje zitten kijken. Ik ben toen ook maar naar huis gegaan en ze komt hem van de week brengen. Ik ben benieuwd ...

Ik heb zoiets ook al een kleine jaar geleden gehad met een telefoon. Kom je... zijn ze nog foto's één voor één er af aan het halen. En ik maar wachten ....

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:56

Beetje raar.. normaal bereid je zoiets voor als je weet dat er iemand komt

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:09

En als een computer er echt zó lang over duurt voordat deze opstart, zou ik hem ook niet willen kopen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:13

Kentaro schreef:
En als een computer er echt zó lang over duurt voordat deze opstart, zou ik hem ook niet willen kopen :o


Dit dus. Over het algemeen gaat het dan niet goed komen met de PC/laptop.

Van die van het keukentje nog een rottige reactie gehad. Dat als ik voor dat geld ook de bovenkant had verwacht, dat ik dan mijn eigen bovenkant moet laten nakijken maar dat ik met m'n bod wel een koopovereenkomst en betaalverplichting ben aangegaan.

Heb gezegd dat ze maar een incassobureau achter me aan moet sturen. Dag.
Prima dat je boos bent maar doe 'ff normaal zeg..

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:28

zo dan, lekkere reactie zeg.
Zeker haar eerste keer op MP :+

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:29

Beetje wereldvreemd denk ik.. of nouja. Kan zien via MP waar ze ongeveer woont; de buurt verklaart wel haar reactie :+ die staan niet bekend om hun geweldige communicatieve vaardigheden :')

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:53

Jeetje dat is wel heel zielig

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:55

Mooie omschrijving haha.

Had met iemand al overeenkomst voor mijn zadel, gegevens uitgewisseld etc. Komt ze er ineens achter dat het niet gaat passen op haar paard met extreem hoge schoft "want ze had de advertentie niet gelezen"
Ja Doei...

Zelf op de BM heel fijn contact gehad voor een myler bitje. Hopelijk ontvangt de verkoper snel het geld, ben echt razend benieuwd of mijn paard op die trens even fijn zal lopen als mijn huidige baucher. Mondstuk is hetzelfde, alleen is het gekochte een watertrens. Heb namelijk dik twijfel dat mijn model baucher niet (meer) is toegestaan voor dressuur.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 11:27

Hier deze week wel een goede ervaring.
Bij een webwinkel wat besteld.
Verkeerde item gekregen, wat er wel erg op leek dus kan me de fout in het magazijn enigszins voorstellen.

Dus gemaild dat ik het verkeerde heb gekregen en de vraag hoe gaan we dat oplossen.
Hebben ze als oplossing dat ze met het goede item opsturen en daar in de doos bij in zit een verzendbewijs waar de verzendkosten al van betaald zijn. Dat kan ik op de doos van het verkeerde item plakken en even naar het postkantoor brengen.

Dat vind ik toch een hele nette oplossing.
Ik heb direct de verzendkosten vergoed. En ze nemen toch het risico dat ik als het ware twee producten in huis heb voordat ik terug stuur.

Century

Berichten: 5970
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:30

Anoniem schreef:
Kentaro schreef:
En als een computer er echt zó lang over duurt voordat deze opstart, zou ik hem ook niet willen kopen :o


Dit dus. Over het algemeen gaat het dan niet goed komen met de PC/laptop.

Van die van het keukentje nog een rottige reactie gehad. Dat als ik voor dat geld ook de bovenkant had verwacht, dat ik dan mijn eigen bovenkant moet laten nakijken maar dat ik met m'n bod wel een koopovereenkomst en betaalverplichting ben aangegaan.

Heb gezegd dat ze maar een incassobureau achter me aan moet sturen. Dag.
Prima dat je boos bent maar doe 'ff normaal zeg..


Dat is bij eBay toch zo, dat je moet betalen? Marktplaats is dat niet zo.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:40

Anoniem schreef:
Ja die accesoires koop ik er sowieso wel nieuw bij en pannetjes heeft ie al.. wij gaan 'm dus ook nieuw halen want 60 euro voor een gebruikte vind ik wat te gek..


We hebben er zondag 1 opgehaald voor 30,- met ook nog allemaal accessoires erbij.. En de bovenkant. Superblij mee. Stuurde vrijdag berichtje en meteen een deal. Advertentie stond er ook nog maar net op, dus geluk gehad denk ik, want ze staan er meestal best duur op inderdaad, dat je ze beter nieuw kan kopen.

Maar belachelijk rare reactie heb je gekregen. Is toch logisch dat je er vanuit gaat dat de bovenkant erbij zit. Op alle foto's van Ikea over het keukentje zit de bovenkant erbij. Wist niet eens dat ze die eerder apart verkochten.