Vrijgezellenfeest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 08:50

Voor één van mijn beste vriendinnen ben ik op zoek naar ideeën voor haar vrijgezellenfeest. Ik kom zelf niet veel verder dan paintball of een paaldansles (hier kwam ze zelf mee volgens een andere vriendin :P ) maar ik zoek eigenlijk iets heel origineels.
Mijn 'eisen':
- iets acties. Geen pottenbak les of cursus inspirerende Xenos tekst borden verven..
- rond de 30 euro per persoon
- in Amsterdam of Kampen of ergens hier tussen in

Ik denk dat ik uit ga komen op paintball, een paaldansles of een Escape room, dus ervaringen of aanraders op dat gebied zijn ook zeker welkom!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 08:51


Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 08:55

Wij hebben met mijn vrijgezellenfeest een paaldansles gedaan en een lipdub opgenomen (compleet verkleed, buiten, op een liedje van de spicegirls :') ) Hilarisch! Had er nog nooit van gehoord, maar viel onwijs in de smaak bij iedereen.

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 08:56

Ik heb afgelopen jaar een escape room gedaan met een vrijgezellen! Wij hadden toen een kamer waar je in 2 teams tegen mekaar moest strijden, dat was super tof!

Paaldansen is ook onwijs leuk, maar ook best lichamelijk zwaar. Zou dus ook even naar de groep kijken of iedereen dat 'aankan'. Levert wel gegarandeerd lachen op :D

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 08:58

Ik heb een geweldig gaaf programma voor je liggen, maar helaas is dat boven
budget :)

Wanneer gaat het gebeuren? Ik weet ook nog een hele leuke borrelboot die je door Amsterdam kan varen, dat zou je wel redden, en qua actief doe je dan toch leuke opdrachten in Amsterdam zelf? Die stad bruist altijd, altijd druk, dus altijd wat te lachen.

Wat doen jullie met eten?

Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:00

je kan ik sommige steden stads spelen doen. denk aan wie is de mol, levend ganzenbord, ect. dit is echt geweldig!
ik weet alleen niet hoe de organisatie heet die dit in Amsterdam doet.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:04

Wij zijn gaan karten voor het vrijgezellenfeest van iemand die ik ken.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 09:06

Nymeria schreef:
Wij hebben met mijn vrijgezellenfeest een paaldansles gedaan en een lipdub opgenomen (compleet verkleed, buiten, op een liedje van de spicegirls :') ) Hilarisch! Had er nog nooit van gehoord, maar viel onwijs in de smaak bij iedereen.


Dat klinkt leuk, weet je nog waar dat was? :D

BloemBloem: waarschijnlijk wordt het in mei. We willen wel echt wat actiefs doen dus een rondvaart valt af.

snorkel1986

Berichten: 3011
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:08

Mmm dildo pimpen van gips? Incl lunch?

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:11

Het was niet bepaald een rondvaart te noemen :), maar zoveel mensen
zoveel wensen natuurlijk.

Karten was bijvoorbeeld weer niets voor ons geweest, om dat we daar gewoon weg niet meer toe in staat waren :o :=

Marleen28
Berichten: 4
Geregistreerd: 22-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:31

Een vrijgezellenfeest organiseren: ontzettend leuk maar oh zo lastig! Zoveel agenda's en verschillende wensen en aan jou de taak om er een topdag van te maken.

Mijn bedrijf organiseert tv workshops, onder anderen de workshop lipdub maken, zoals hierboven al genoemd. Vanwege het hilarische en actieve karakter van deze workshop is het een activiteit die voor iedere deelnemer geschikt is. En superleuk natuurlijk om de lipdub op te bruiloft te vertonen! De workshop is iets boven je budget, maar je kunt me altijd even een berichtje sturen en wellicht kan ik iets voor je betekenen.

Laat het me ook gerust even weten als je er organisatorisch niet meer uitkomt, wij organiseren er honderden per jaar dus misschien hebben we nog een tip voor je ;-)

mala26

Berichten: 5002
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:45

Wij hebben met 1 vrijgezellen een paard en wagen gehuurd (zelf mennen) en een lange route door het bos gedaan met halverwege lunch en toen uit eten.
Met de ander zijn we naar zwolle gegaan en daar een Sex in the City spel gaan doen met veel verschillende opdrachten door de stad heen en daarna uiteten.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:53

Aranel schreef:
Nymeria schreef:
Wij hebben met mijn vrijgezellenfeest een paaldansles gedaan en een lipdub opgenomen (compleet verkleed, buiten, op een liedje van de spicegirls :') ) Hilarisch! Had er nog nooit van gehoord, maar viel onwijs in de smaak bij iedereen.


Dat klinkt leuk, weet je nog waar dat was? :D

BloemBloem: waarschijnlijk wordt het in mei. We willen wel echt wat actiefs doen dus een rondvaart valt af.


Heb het filmpje er even op nageslagen, het was via http://filmmetwillem.nl/
Iedereen had al zijn verkleedkleren meegenomen, het was echt een feestje. Maar je kunt er dus helemaal zelf invulling aan geven.

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 04:11

mala26 schreef:
Met de ander zijn we naar zwolle gegaan en daar een Sex in the City spel gaan doen met veel verschillende opdrachten door de stad heen en daarna uiteten.

Dit heb ik voor een vrijgezellenfeest van een vriendin van mij ook gedaan, maar dan in Amsterdam, op De Wallen. Hi-la-risch!!! Dat was rond de 20 euro pp.
Onze middag/avond was verzamelen voor een twee uurtjes op de borrelboot (eerder al genoemd), daarna het spel op de Wallen en aansluitend uiteten en stappen.

Voor mijn eigen vrijgezellenfeest ben ik meegesleept naar een soort wipe-out parcours / activiteitenmiddag. Dat was in de buurt van Almere volgens mij. Als je echt wat actiefs wilt, dit is actief!! Helaas was onze groep iets te fanatiek waardoor er teveel gewonden vielen en er een aangepast programma voor ons werd opgesteld :')
Edit: Ik heb alleen geen idee wat dit gekost heeft.

SuzanLarissa

Berichten: 2707
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: durkum

Re: Vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 07:31

Kijk eens op www.tbevents.nl
Hebben 180 verschillende spellen. Ook bijvoorbeeld sex in the city of foute vrienden. Dat is helemaal hilarisch.
Kan je ook leuk doen in een onbekende stad.