Maar nu zit ik natuurlijk zonder auto

Ik zit midden in een verbouwing en heb dus geen budget voor een nieuwe, ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat ik nog een paar jaar met deze zou kunnen rijden.
Het probleem is dat ik vrij veel kilometers rijd. Nu zal het wel iets minder zijn omdat ik een baan heb dichter bij huis, maar ik zat altijd rond de 40 000/50 000 km per jaar. Met mijn X1 viel het verbruik eigenlijk reuze mee, en daarnaast vond ik hem ook best een betrouwbare auto om grote afstanden mee te rijden.
Ik ben ook geen held om te parkeren of op nauwe plekken in te rijden, dus een veel grotere wagen zie ik eigenlijk niet zitten.
Maar nu komt het, ik wil natuurlijk graag mijn paarden kunnen meenemen

Er gaan allerlei mogelijkheden door mijn hoofd, maar ik zie door het bos de bomen niet meer. Als menner is een bestelbus natuurlijk handig, zowel om spullen mee te zeulen als om in te slapen op meerdaagse wedstrijden. Maar dan zit ik te denken, een grote bus, ik word gek als ik daarmee moet parkeren. En een klein bestelbusje, daar mag ik geen trailer mee trekken.
Een gewone wagen is ook een optie, maar ik wil hem sowieso zonder achterbank. Ik zit bijna altijd alleen in mijn wagen, maar heb wel vaak veel materiaal mee. Daarnaast is het ook interessanter naar inschrijving en jaarlijkse belastingen toe om hem als lichte vracht te laten keuren.
Hebben jullie misschien een idee?